spuitwerk

youpie

MF'er
21 mei 2004
38
0
egmond
Hallo motorfanaten,

Wie weet waar ik wat leuk spuitwerk kan laten doen.
Bv zoiets als dit:

full


En wat het kost ongeveer.
Ik neem tenminste aan dat je dit beter niet zelf kunt doen.

Groeten Youp
 
k'wee nie of je al enige ervaring heb me spuiten [en afplakken] maar ik zou zeggen ......proberen...........# 8-) :Y :Y :Y :Y :r en anders ,,,, frans de weerd,, kost wat maar dan heb ie ook wat. :)
 
Wil best wel wat proberen, maar ben een beetje bang dat ik de boel ga lopuh verklotuh :? ;( of kan dat eigenlijk niet.

En afplakke zijn daar mallen voor? of zelf maken?
 
Sorry Mike666,

Tasse verkoop ik niet, kan ik er altijd nog ff op doen as ik bagage mee moet neme.

Zou je een motor ook niet kunnen laten bestickeren, zoals dat ook gebeurd bij bedrijfsauto's ?
 
Pffff, heb effe aan het rondzoeken geweest, maar 800 tot 1000 euro ben je wel kwijt voor een paar vlammetjes.

Stickeruh dan maar?

Zijn hier standaard stickers voor zodat je zoiets kunt maken als bovenstaand plaatje?

:)

Of bij de beletteringsboer wat laten snijden.
 
Nou heb effe gekeken op die site, krijg er nou niet direct een harde plasser van.

Ga wel ff bij een stickerboer langs, of iemand anders moet nog een goed adresje hebben.

8-)
 
Ja, spuitwerk, en special paint helemaal, is erg duur. Vlammen is niet iets voor een beginner en de blauwe pinstripe outeline al helemaal niet. Maar als je voor 800 euro zowel je tanks als je spatborden kunt laten spuiten en natuurlijk aflakken vind ik dat wel een acseptabele prijs. Het kost je een rib maar dan heb je wel wat moois. Als je dit zelf gaat doen met spuitbusjes blijft het nooit lang mooi. Daarintegen heb je wel meer eer van je werk. Daarom spuit ik altijd alles zelf. Minder mooi? Misschien. Maar wel van mezelf.
 
Say, heb jij je fiets eigenlijk zelf gestriped? en gespoten? En zo ja, twee componenten of busjes?
alles zelf gedaan, het zwart is motip 650 graden verf, heb ik gespoten bij 5 graden boven nul in de tuin,primer erop, spul warm stoken met de brander en dan de verf erop, dan weer stoken en nog een keertje, werkt prima, ik heb zelfs mijn remtangen zo gedaan, geen primer maar wel goed heet, verf erop etc....

striping heb ik ook zelf gedaan, is vinyl... :X

totale kosten ruim onder de 50 euri... 8-)
 
Way to go! Daar hou ik van. De enige ellende is tanken...... dat vind de verf niet fijn. En die striping, vinylverf? Of stickers?
 
Problemen met tanken?
Moet je er vernis overspuiten. (volgens mij ook motip, maar moet dan in garage chekke) Als je t er op spuit isw het net beige lijm maar na opdrogenkei hard en benzine bestendig.
Mischien maar een nadeel, t glanst enorm.
 
Way to go! Daar hou ik van. De enige ellende is tanken...... dat vind de verf niet fijn. En die striping, vinylverf? Of stickers?
tanken is ook geen punt, het blijft prima zitten..

en die striping, tja, I could tell you but then I'd have to kill you... ;)
 
Ik gebruik iets vergelijkbaars als motip maar de blanke lak daarvan is zeker niet benzine bestenig. Is die vernis van jou een acrylvernis? Ze hadden hier wel twee componentenlak in spuitbus die verdragen werd door acryllakken maar helaas is die net een paar weken terug uit de handel genomen omdat de heleboel uitelkaarklapte op het moment van mengen :Y En dat gebeurde mijn maatje dus ook!! Ik zoek dus een alternatief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan