Z1000 - Z750 - Z750S plaza deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een hoop Zetters gaan komend weekend dus ook een leuk ritje maken in de Ardennen :]

Maar wel een beetje doorrijden he ;)

:+




Maar wens jullie alvast heel veel :] plezier :Y
 
Akra's? Ik zie er maar een op deze foto. Weliswaar een heeeele mooie, dat wel.
En waarom nou net die ene verdwaalde Termignoni ook op deze foto moet weet ik echt niet.
Ik krijg toch een beetje het vage idee dat je een voorkeur voor die korporaal hebt. (korporaal is toch de lange naam van KPL? Of is KPL de afkorting van korporaal) ;)

Ps; ik heb nu het juiste programma om de filmpjes om te zetten. Ondanks dat ze heel kort zijn zal ik ze een dezer dagen op het forum gooien.

Meen dat de afkorting voor korporaal, KuKo was
:+
 
Hallo allemaal,

Het ziet er goed uit voor zondag wat het weer betreft!!!

Nog effe herhalen voor diegene die de laatste tijd niet op het forum zijn geweest.



Zondag 18 juni Ardennen Moto uitstap(deel 2)




Bijeenkomst plaats:Vanuit Nederland kom je best via Maastricht denk ik.Als je op de ring rond Luik bent neem je de E42 richting Namen(Namur).Bijeenkomst is aan het Q8 benzinestation op grondgebied Verlaine.
Dit is ongeveer 20km nadat je Luik bent gepasseerd.
Afrit Verlaine nr5 voorbij rijden.Daarna is er Q8 benzinestation Altijd op E42 blijven.zie Kaartje op het meeting 2006 forum


Aankomst 10.30u Rondrit vertrek om 11.00u(Anders word het s'avonds te laat)
Iedereen tankt zodat we zonder problemen de 200km kunnen uitrijden.
Omstreeks 13.00u mogelijkheid om iets te eten.Daarna nog een drankpauze.Rond 18.00u terug aan vertrekpunt.


Groetjes Zboy
 
Mogguh/middag laaglanderz!

Wat zien ik? Dynojet-piccies. Kwijlende mannen luisterend naar bulderende Zedjes :Y

Ik ga komende vrijdag ook lekker kwijlen: Ik ga waarschijnlijk 3 passen en een stuk Italie rijden *O*

Beginnend in Chur (±1 uur autobahn vanaf hier) dan Tiefencastel-Albulapass-Malojapass-Chiavenna-Splügenpass-Thusis-Chur. Moet iets van 210km zijn + heen en terug stuk, dus ruim 400 km denk ik :]

(Afbeelding)


:9~ :9~ :9~

Alleen wel uitkijken dat je niet per ongeluk met één hand aan het stuur zit in Italië ;)
 
Mogguh/middag laaglanderz!

Wat zien ik? Dynojet-piccies. Kwijlende mannen luisterend naar bulderende Zedjes :Y

Ik ga komende vrijdag ook lekker kwijlen: Ik ga waarschijnlijk 3 passen en een stuk Italie rijden *O*

Beginnend in Chur (±1 uur autobahn vanaf hier) dan Tiefencastel-Albulapass-Malojapass-Chiavenna-Splügenpass-Thusis-Chur. Moet iets van 210km zijn + heen en terug stuk, dus ruim 400 km denk ik :]

(Afbeelding)
ziet er uit als ook een leuk ritje. :9~
 
zo weer net thuis heel de dag in de fundering gelopen. -O-
het zou verboden moeten worden met dit weer.
de thermometer gaf dik 40 graden c. aan en daar loop je dan in. :(
ik doe dus vandaag helemaal niets meer.
 
zo weer net thuis heel de dag in de fundering gelopen. -O-
het zou verboden moeten worden met dit weer.
de thermometer gaf dik 40 graden c. aan en daar loop je dan in. :(
ik doe dus vandaag helemaal niets meer.

Ga ff lekker uitwaaien op je Z joh! :Y Eventueel ter afkoeling HUP zo met motor en al het water in. Heb ik ook een keer gedaan, lachen joh -O-


Ik ga ook weer op mn Zilverado stappen, t werk zit erop. :W
 
Ga ff lekker uitwaaien op je Z joh! :Y Eventueel ter afkoeling HUP zo met motor en al het water in. Heb ik ook een keer gedaan, lachen joh -O-


Ik ga ook weer op mn Zilverado stappen, t werk zit erop. :W
nope het zetje blijft staan lekker languit op de bank.
het is binnen koeler als buiten.
 
hallo , even een vraag , mijn z1000 vind ik erg trillen boven de 6000 toeren , mijn koppelingshendel trilt niet , zijn er andere dingen te doen om het te verminderen???
 
Zo..........ben ik weer.
Ben je er effe niet; heb ik ongelofeloos veel gemist!
Leuke plaatjes, Girlie; zie ik precies wat ik allemaal gemist heb. ;( ;( ;(
Toppie dag geweest, zie ik. Leer ik meteen wat koppies kennen (oei).
(Ja, ja........ik moet inderdaad ook maar een keertje naar een meet toe!)

Ook komend weekend zit ik weer helemaal vol; druk druk druk.
Is ook nog kermis hier in Deurne.

Zal nog even een recent plaatje posten van mijn ritje in Zuid-Limburg.
Was een verduveld leuk stukje sturen rond Slenaken en Vaals.
Was wel-is-waar geen Ardennen-ritje, maar toch tussendoor nog leuk :] :] :]

En zoals Zwizz zijn zilveren fiets voor een grijze achtergrond zette,
zal ik eventjes wat groen op groen plaatsen hier. 8-) 8-) 8-)
full
 
Akra's? Ik zie er maar een op deze foto. Weliswaar een heeeele mooie, dat wel.
En waarom nou net die ene verdwaalde Termignoni ook op deze foto moet weet ik echt niet.
Ik krijg toch een beetje het vage idee dat je een voorkeur voor die korporaal hebt. (korporaal is toch de lange naam van KPL? Of is KPL de afkorting van korporaal) ;)

Ps; ik heb nu het juiste programma om de filmpjes om te zetten. Ondanks dat ze heel kort zijn zal ik ze een dezer dagen op het forum gooien.

Niet steuken tussen een goed huwelijk he ;) ;) ;)


:9~ :9~ :9~ :9~ we zien de movies wel verschijnen :Y *O*


Zo..........ben ik weer.
Ben je er effe niet; heb ik ongelofeloos veel gemist!
Leuke plaatjes, Girlie; zie ik precies wat ik allemaal gemist heb. ;( ;( ;(
Toppie dag geweest, zie ik. Leer ik meteen wat koppies kennen (oei).
(Ja, ja........ik moet inderdaad ook maar een keertje naar een meet toe!)

Zal nog even een recent plaatje posten van mijn ritje in Zuid-Limburg.
Was een verduveld leuk stukje sturen rond Slenaken en Vaals.
Was wel-is-waar geen Ardennen-ritje, maar toch tussendoor nog leuk :] :] :]

(Afbeelding)

Mooooooooi groen is niet lelijk :9~ :9~ :9~

Meen dat de afkorting voor korporaal, KuKo was
:+

Aaaaah, je blijft bang dat KPL sneller gekart heeft dan jij :+
 
Laatst bewerkt:
hallo , even een vraag , mijn z1000 vind ik erg trillen boven de 6000 toeren , mijn koppelingshendel trilt niet , zijn er andere dingen te doen om het te verminderen???

Is nou eenmaal zo bij de Z1000, hoewel...............
Weet je tenminste wel, dat ie nog niet is afgeslagen.
}) }) })






Tja........ ik ben een van de weinigen hier, die nog (stille) standaard dempers op zijn fiets heeft zitten; HOOR je hem wel niet zo, maar VOEL je hem tenminste wel!
:+ :+ :+
 
hallo , even een vraag , mijn z1000 vind ik erg trillen boven de 6000 toeren , mijn koppelingshendel trilt niet , zijn er andere dingen te doen om het te verminderen???

Heb lange tijd met ander stuur gereden.

heb nu het origineel er weer op en hoppa de trillingen zijn in alle hevigheid terug.

dus.... ander stuur doet wonderen & wat ik ook wel eens geaan heb en dat hielp ook al vrij goed om de trillingen te verminderen. Trillingsdempers verwijderen. Probeer dat maar eens.
:Y
 
Heb lange tijd met ander stuur gereden.

heb nu het origineel er weer op en hoppa de trillingen zijn in alle hevigheid terug.

dus.... ander stuur doet wonderen & wat ik ook wel eens geaan heb en dat hielp ook al vrij goed om de trillingen te verminderen. Trillingsdempers verwijderen. Probeer dat maar eens.
:Y
bedankt ronz , ik heb nog een ander stuur liggen , kan ik wel een keer proberen want ik vind het zeer iritant.
 
Zondag als afscheid van de Z even een (uitgestelde) familietoer in de Ardennen gedaan. Dik 800 km. op de teller gezet. Ik moet wel zeggen dat ik nu nog een beetje last van mijn ... heb. '( '( '(
full
 
En nog even een sfeerplaatje voor diegenen die van het weekend gaan. Onwijs mooi daar onder Luik. Maar let op! Er liep zondag daar een motorrijder wat zoekerig rond. Was (net als wij) even bij het water wezen kijken, en kwam na 5 minuten terug. Motor gejat :( :( :( :( :(
full
 
Hoe gaan we naar Zboy

(Afbeelding)


08.00 Rijsoord A16(tankstation voor de mac) -> 08.30 Breda A58 -> 08.45 Tilburg A58-> 09.00 Eindhoven A2-> 10.00 Maastricht A3 - A15 - 10.30 Q8 tankstation -> verlaine

Z(waan) kleef aan.

vanaf eindhoven ff kijken / beslissen hoe we verder gaan.

ik hoor zie het wel mail anders ff adres in m'n profiel.

voor uitwisseling van 06 nr's

Voor die Zetters die langs Eindhoven komen wat dacht je ervan om 9:00 bij de MC D langs A2 afslag de hurk. makkelijk te vinden en van daar uit met een groepje lekker door rijden. :W :W
 
:W

wat is het heet om te rijden he, maar toch wel lekker :9
Niet alleen om te rijden :z

Maar van mij mag het zo blijven hoor! Liever graadje of 5 minder, maar als ik moet kiezen tussen onweer of 30+ dan kies ik voor 30+!

Dat ardennerritje ziet er wel lekker uit zeg!!! Misschien dat ik ook wel aanhaak!
 
@ Ad: Rij jij naar een verzamelpunt a.s. zondag? Pik je Bart ergens op?

Misschien haak ik wel ergens aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan