GPZ 500 S & co - meeting

Wat gaan we doen

  • Zaterdag 23-9 met rit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 23-9 met eten/borrel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag/zondag 23+24-9 overnachten

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 24-9 rit

    Stemmen: 4 66,7%
  • Zondag 24-9 eten

    Stemmen: 1 16,7%
  • Of iets anders

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    6

Thompson

MF veteraan
27 nov 2003
1.771
5
Ulicoten
Jaja, na de vorige succesvolle edities wordt het weer tijd voor een 2006 GPZ 500 S & co - meeting... *O*

Hopelijk halen we de 2006 meeting nog... :P

Bij_De_Mac5_Kl.JPG



Het plan is om bij Wuf te verzamelen voor een bakkie koffie, dit is de route:

full


Dan was het plan om de volgende route te gaan rijden:

Foto=KZM6JS3V


Deze route was nog niet helemaal zeker, aangezien er mensen waren met andere routes die al in hun tomtom stonden... :)

Het begin van bovenstaande route is hieronder vergroot weergegeven:

full


We zien wel of we zondag gaan of een andere keer. Zeggen jullie het maar.
 
Laatst bewerkt:
Jaja, na de vorige succesvolle edities wordt het weer tijd voor een 2006 GPZ 500 S & co - meeting... *O*

(Afbeelding)

Graag even reacties over aanstaande zondag. Natuurlijk wordt het soieso wel gezellig, alleen met meerdere mensen is het natuurlijk nóg leuker... ;)

We zien wel of we zondag gaan of een andere keer. Zeggen jullie het maar.
Wat mij betreft een andere datum maar ik heb nog weinig te zeggen na zo lang afwezig te zijn geweest 8-) voor mij zijn de weekeinden van weken 26, 27 en 28 nog een optie en dan weer 31, 32 en 33. soms best lastig die ploegendiensten -O-
 
Ik zeg: wachten op meer zielen... Misschien een andere datum dat Mighty (+ aanhang?) mee kan, misschien heeft Pinty dan z'n motortje weer opgelapt :) .

Alleen Bewtjuh heeft voor zondag helemaal vrij genomen, best sneu B| .

Dit wil nog niet zeggen dat ik zondag niet kom hoor :P .
 
het lijkt me dat meerdere meetings ook mogelijk zijn. je weet wel van uitstel komt afstel en dan zul je zien dat het uiteindelijk niet doorgaat. dat is geloof ik al een keer gebeurd.

de afspraak is zondag, Als ik me niet vergis zijn er 5 of 6 man, dan denk ik dat het wel door kan gaan hoor. tussen 11 en 12 bij mij verzamelen. ik denk dat 5 man het minimum aantal moet zijn, dus eigenlijk is het afhankelijk van Thijs of Joice.
 
Ik zeg: wachten op meer zielen... Misschien een andere datum dat Mighty (+ aanhang?) mee kan, misschien heeft Pinty dan z'n motortje weer opgelapt :) .

Alleen Bewtjuh heeft voor zondag helemaal vrij genomen, best sneu B| .

Dit wil nog niet zeggen dat ik zondag niet kom hoor :P .

ik doe mijn best!!!!! onderdelen zijn inmiddels besteld :W
 
Ik had nog steeds het idee om te gaan...maar dat wordt nu wel ietsje minder. Er haken ineens wel heel veel mensen af. Beetje jammer, want ik heb speciaal vrijgenomen en dat heeft me tering veel moeite gekost, gezien het feit dat ik elk weekend full pull moet werken. Als ik het goed begrijp gaan alleen Kevin en Thomas nog. Ligt niet aan jullie hoor jongens, maar als de meeting in het water valt, ga ik liever zondag die 260 km rit van Mariowhana in de provincie groningen testen. Het is voor mij 180 km heen en terug, dussuh....

Misschien kunnen we die rit van Mariowhana dan eens gaan rijden bij een volgende meeting. Dan fungeer ik gewoon als verzamelpunt. Ik heb ook een senseo :Y

Als we een nieuwe meeting gaan houden, dan heeft Aliss haar GPZ wel weer gerepareerd en kan machtige eland ook mee. En als we het niet op vaderdag organiseren, dan kan de Pint ook mee
_O- en de rest natuurlijk.
 
Als het de groep is van:

Thompson
Kevin
Bert
WVW
Lady J
Thijs

(Dasje????)

Lijkt me dat uiterst meesterlijk. Mooi groepie, niet te groot dat je elkaar kwijt raakt door stoplichten enzo. We kunnen dan in september ofzo nóg wel een meeting doen met iedereen.
Nou hoop ik wel dat Lady J en Thijs meegaan, anders wordt t wel een erg klein groepje. Ik zal proberen Joyce eens te bereiken
 
reactie Joice:

god is dat deze zondag al???? Uhm nou dan moet ik helaas verstek laten gaan heb dan nl een house warming voor collega;s.... dacht dat het 15 JULI was sorry
 
ik wou mee, maar werk vanaf 13uur en moet dan in almere zijn, dus gaat dat lukken. zondag moet mijn vriendin me wel laten gaan. hoe laat het wuf bakkie?

dan kun je toch om 1100 uur in Utrecht zijn, dan een deel meerijden en halverwege afhaken :? *O*

ik zie nu dat de route net verkeerd om gaat daarvoor :N
 
Mensen, ff spijkers met koppen slaan!
Gaat er gereden worden, of gaat het feest definitief niet door?
Graag ff wat duidelijkheid.
 
Ik vind dat we een nieuwe datum moeten prikken... Uit zo'n redelijke grote groep zo weinig animo om eens samen te komen... :? Dat moet toch beter kunnen.

Ik vind het voor Bewtjuh flauw dat ie bijna 200km moet rijden om 3 of andere eens te kunnen zien (waarvan de helft geeneens GPZ rijdt :P ). En Bewtjuh heeft voor morgen een mooi ander alternatief ds een verspilde dag zal het niet worden ;) .
Het is voor mij ook maar 80km snelweg, maar dat vind ik al een vreselijk stuk B| .

Gewoon een andere datum... Mooi weer genoeg :) .
 
Ik had me er ook erg op verheugd en heb er ook erg veel zin in, alleen vind ik het ook jammer dat er zo weinig mensen komen... ;( Dus al ik eerlijk ben zeg ik ook een nieuwe datum. Al vind ik het voor Bert wel ernstig kl*te dat hij zo moeilijk heeft moeten doen om die dag vrij te krijgen...vind wel dat we Bert dan op de volgende meeting moeten trakteren... ;)
 
Mensen, laten we dan maar een ander dagje prikken. Had me er wel op verheugd om met jullie motorfanaten een stukkie te gaan motorjakkeren en dom te lullen over brommers. Had zelfs al gevulde koeken gekocht voor bij de koffie. (bij Wuf), die ga ik dus zelf opeetn. Maarreh, goed nieuws bij een slecht nieuwsgesprek. Ik test morgen de route voor Mariowhana. Ga nu ff onder het genot van een paar biertjes de Kwaak wassen en poetsen. Der heeft een ongestelde duif op gescheten, die ook nog eens aan de diaritus was _O-

P.S. het was trouwens morgen een perfecte dag geweest voor een rondje Utrecht. :W
 

Ik heb de vrije weekenden van Mighty eveb omgezet in data... het zijn allemaal zondagen
2 juli
9 juli
16 juli
6 augustus
13 augustus
20 augustus

Meer suggesties?
 
Ik ben der dus op geen van de genoemde data bij. Zowel zaterdagen als zondagen moet ik werken. Aangezien ik nu geen vrije dagen meer heb :N
Komt nog wel es een gelegenheid dat ik der bij ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan