Low Budget Old Skool Fighter

Fullmoon

Rookie
18 dec 2005
19
0
Kan het toch niet laten om hem hierbij te zetten; Mijn eigen low budget projectje.
Sowieso omdat het nu eens een niet zo n alledaagse keus voor een fighter betreft.
Honda CB 700 SC...........Inderdaad, helemaal fout:Cardan, te lange voorvork, te weinig power. En juist daarom is het mijn fighter: tegen alle gevestigde regels in

Groet Mart

 
Nee dus ;)

[*imgatt] in je post, zonder *

Piccies zijn overigens klein, zet ze er maar wat groter op ( moet nu m'n leesbrilletje gaan halen ;) )

full


full
 
full


8-) hoor! alleen tja.. mooi dubbel koplampjes zouden 'm wel beter staan als zo'n kuipje denk ik..
 
Nee, niet alleen ander kuipje, diverse kleine veranderingen
Ennuh, t was ook erg lowbudget he..... met een paar 1000 pleuro's
in de kontzak kan ik natuurlijk ook heel wat anders maken
En wilde gewoon laten zien dat je met weinig centjes ook wel iets kan en schik kan hebben.
Thanx Nitro Max, zo denk ik er ook over!!

 
Laatst bewerkt:
*O* *O* low budget = altijd goed *O* *O*



(met een credit card naar een motorzaak kan bijna iedereen!!)
 
Leuk ding hoor :}

Ik heb ook eens zoiets gedaan met een vergelijkbare Honda (CBX750F)

05.jpg


06.jpg
 
Mooi, Inderdaad is erg vergelijkbaar ja en heeft toch een heel eigen gezicht gekregen en dat allemaal zonder creditcards
 
Mooi, Inderdaad is erg vergelijkbaar ja en heeft toch een heel eigen gezicht gekregen en dat allemaal zonder creditcards


de beste manier om motor te rijden/bouwen enz. je wilt niet weten hoeveel mensen de 'bank'achterop hebben zitten ;)
 
Mooi, Inderdaad is erg vergelijkbaar ja en heeft toch een heel eigen gezicht gekregen en dat allemaal zonder creditcards
Ikzelf heb ook een low-budget oldskool wat met dozen gebak bosjes bloemen en kratjes bier bij elkaar verzameld is en je moet eens weten met hoeveel plezier ik daar op rij...

Maar idd hij ziet er netjes uit lekker weinig poespas erop...leuke foto hoe je daar bij je Fighter staat :Y


Gr Ron.
 
Ikzelf heb ook een low-budget oldskool wat met dozen gebak bosjes bloemen en kratjes bier bij elkaar verzameld is en je moet eens weten met hoeveel plezier ik daar op rij...


helemaal mijn manier ron, beetje ruilen, elkaar wat gunnen...

heb onlangs lawson12 nog blij gemaakt met een kawa 1100 blok minus een paar onderdelen voor de gigantische prijs van een bos bloemen, zak hondekoekjes en kratje bier............

rijk hoef ik er niet van te worden en in de schuur vang t alleen maar stof..
 
mooie motor is het geworden!
en nog een beroerdere motorkeuze dan ik, doe je goed :}
 
Ikzelf heb ook een low-budget oldskool wat met dozen gebak bosjes bloemen en kratjes bier bij elkaar verzameld is en je moet eens weten met hoeveel plezier ik daar op rij...

Maar idd hij ziet er netjes uit lekker weinig poespas erop...leuke foto hoe je daar bij je Fighter staat :Y


Gr Ron.


en dan nog met een dikke bank achterop rondrijden _O- _O-
 
@Maikel84,..beroerdere keus dan jou kan niet :X Is toch heel mooi geworden die GSXf :Y Ik bedoel maar zo.n GSXF frame ;)
 
Mooie motor,eigen gezicht ? ?

Niet overdrijven he , mannen.
Is gewoon 'n Nighthawk met zo'n kuippie wat niemand van jullie er nog op zou willen hebben.

Maarrrr ...net als iedereen krijgt ook deze 'n kans en blijven we hem ook volgen. 8-) 8-)
 
Mooie motor,eigen gezicht ? ?

Niet overdrijven he , mannen.
Is gewoon 'n Nighthawk met zo'n kuippie wat niemand van jullie er nog op zou willen hebben.


Met alle respect.....maar ik vind dat kuippie wel tof. Eigenlijk zou ik ook gewoon die schutting van m'n Sabre moeten trekken en zo'n kuipie erop zetten. (maar ja, uit de regen is toch ook wel lekker). Eigenlijk vind ik dat hele motortje wel tof.
Hij heeft z'n best duidelijk gedaan met de middelen die hij schijnbaar had. Dus oké


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan