old school rat

wat is niks nieuwe zuigerveren , nokenass ketting , kompletepakingset voet en kop , kompletekabelboom ,gat in tank ,keringen voorvork ,cabrateurs ben ik nu nog mee bezig , overal gatten dichtmoeten maken (bakje onderzadel , spatbord )eigenzadel moeten maken ,hendels kabels , kentekplaathouder ,enz enz
 
starte hem en de oili liep langs de kop 3 zuigeveren kapot alle drie de bovenste (dat komt om met te veel touren te rijden)enz enz enz maar somige jongens van rataplan konden de motor en die zijden al dat er iets niet klopte met het blok voor dat jij hem had .
de nokkenas ketting kon je er bijna drie keer over de spanners draaien
dingen van de kabelboom spanners door gebrand .
vult de accu niet op als je het licht aan maakte
en nog veel meer dingen als je op de bike ging zitten duwde hij de schroeven van het achtrerlicht in de band als je rijd
 
starte hem en de oili liep langs de kop 3 zuigeveren kapot alle drie de bovenste (dat komt om met te veel touren te rijden)enz enz enz maar somige jongens van rataplan konden de motor en die zijden al dat er iets niet klopte met het blok voor dat jij hem had .
de nokkenas ketting kon je er bijna drie keer over de spanners draaien
dingen van de kabelboom spanners door gebrand .
vult de accu niet op als je het licht aan maakte
en nog veel meer dingen als je op de bike ging zitten duwde hij de schroeven van het achtrerlicht in de band als je rijd

Ben in ieder geval blij om te horen dat er al van alles aan mankeerde voordat ie van mij was... -O- je hebt hier snel een slehte naam op het forum

Vind het alleen vreemd dat ik probleemloos terug kon rijden vanaf Noord nederland... maar goed..

Ik heb er verder ook niets meer mee gedaan, opgehaald en neergezet in afwachting van het ombouwproject wat er uiteindelijk niet van is gekomen..
 
@Jo The Ratman:

gewoon de plaatjes kopiëren(met je linker muis er op klikken, dan naar Eigenschappen gaan. De link kopiëren, en het hier neerzetten tussen[ /img](snappievous ;) ) van je website.
Je weet wel [url=http://freeratbiker.proboards106.com/index.cgi]http://freeratbiker.proboards106.com/index.cgi[/url] O-)

grtz,

Ratz
 
Maar tis een leuk ding.
Blijf je er zelf op rijden of gaat ie in de verkoop :?
 
jep rat&mouse
maar ik bedoelde dat met die foto's veranderen wat er bij zetten en je bike een andere kleur geven de fun stuff

en nee die gaat nooit meer weg rijd nu super heb net de cabrateurs helemaal gemaakt en heb net ook even een proef rondje gemaakt

 
jep rat&mouse
maar ik bedoelde dat met die foto's veranderen wat er bij zetten en je bike een andere kleur geven de fun stuff

en nee die gaat nooit meer weg rijd nu super heb net de cabrateurs helemaal gemaakt en heb net ook even een proef rondje gemaakt
Aha, dan moet je even in het fotoshop-topic vragen :)
 
jep floris
dat moeten we nog eens doen dat had ik je beloefd
je moet maar eens op mijn site kijken bij treffens dan moet je hallen kijken een goed treffen daar komen ook altijd de engelsen met hun ratten als je dat wat lijkt laat me dan even wat weetten
 
jep floris
dat moeten we nog eens doen dat had ik je beloefd
je moet maar eens op mijn site kijken bij treffens dan moet je hallen kijken een goed treffen daar komen ook altijd de engelsen met hun ratten als je dat wat lijkt laat me dan even wat weetten

doen we, keertje naar een treffen met de ratten! Lachen.
en je had ook nog beloofd dat we er nog 1 op zouden drinken :P _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan