Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Remembering "Ducky" 1 jaar na dato !

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

SRADje 750...I'm lovin it

Reg. datum:
15 okt. 2004
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:06 schreef gixxerrr het volgende:
is allemaal erg gezellig hier maar het lijkt mij zinnig en respektvol naar Duck toe dat je de topicnaam eens aanpast , de verhuis/verbouwingsperikelen hebben weinig tot niets met dit topic te maken , dank je ,

Btje vreemd dat jij je hiervoor apart aanmeldt op MF... om zo'n opmerking te plaatsen :X
Dit is allemaal ontstaan uit de ontmoeting ter nagedachtenis aan Ducky, maar goed je hebt vast het recht je eraan te storen...
Maar dit is dus wat er gebeurd als het leven verder gaat en de manier waarop dat gebeurt... dát heeft weer alles te maken met het voorafgaande.

Just my 2 cents.
Motorbreath, it's how I live my life, I can't take it any other way, Motorbreath, the sign of living fast, it is going to take your breath away

Reg. datum:
21 jul. 2006
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:38 schreef Lenuzzz het volgende:
[...]

Btje vreemd dat jij je hiervoor apart aanmeldt op MF... om zo'n opmerking te plaatsen :X
Dit is allemaal ontstaan uit de ontmoeting ter nagedachtenis aan Ducky, maar goed je hebt vast het recht je eraan te storen...
Maar dit is dus wat er gebeurd als het leven verder gaat en de manier waarop dat gebeurt... dát heeft weer alles te maken met het voorafgaande.

Just my 2 cents.

om te kunnen reageren zal je je toch aan moeten melden en als direkt betrokkene bij het ongeluk en in overleg met de nabestaanden gaat het 'ons' te ver om een op zich
goed en gewaardeerd topic elke keer weer een 'schopje' te moeten geven en aan te vullen met BBQ,verhuis,enz. enz. verhalen wat niets met het topic te maken heeft , we vinden dit niet gepast , dus nogmaals het starten van een dergelijk topic is op zich een goed en gewaardeerd initiatief maar hou je bij het topic , dank je

www.gsx-r.eu Gixxer For SALE

Reg. datum:
14 jun. 2005
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:51 schreef gixxerrr het volgende:
[...]

om te kunnen reageren zal je je toch aan moeten melden en als direkt betrokkene bij het ongeluk en in overleg met de nabestaanden gaat het 'ons' te ver om een op zich
goed en gewaardeerd topic elke keer weer een 'schopje' te moeten geven en aan te vullen met BBQ,verhuis,enz. enz. verhalen wat niets met het topic te maken heeft , we vinden dit niet gepast , dus nogmaals het starten van een dergelijk topic is op zich een goed en gewaardeerd initiatief maar hou je bij het topic , dank je

Als je dan zo oprecht bent als je nu meent.
Bovendien betrokken meent te zijn geweest dan heb ik een paar vragen aan je !

Allereerst, waarom stuur je mij persoonlijk geen mail want als betrokkenen zou je op z`n minst moeten weten wie ik ben ?
Dan zou je ook moeten weten of op zijn minst een keer moeten informeren hoe het met MIJ gaat, over betrokken zijn gesproken !
Want écht betrokken was er op die dag maar 1 !!
Je had niet eens door dat Donald en ik er samen bij betrokken waren |(
want niemand heeft het zien gebeuren buiten mij :(

Waarom heb je al die tijd NIETS van je laten horen ?
Als je dan toch wilt spreken van "on te pas" dan is jou manier van reageren dat helemaal.

Dus als je gepast wilt reageren doe dat dan naar mij persoonlijk toe als je meent dat er onrecht gedaan word?
Onrecht werd er op 18 juni jl gedaan , toen er NIEMAND van een jaar daarvoor aanwezig was op één na :(
gsx-r.eu
Whiplashinformatie.nl
Motorongeval.nl

1340 FXS

Reg. datum:
12 feb. 2005
heb je mijn laatste mailtje nog gehad?

over volgend weekend.
Always the mysterious one with dark eyes and careless hair, fashionably sensitive, but too cool to care... Freedom's just another word for nothing left to loose

Reg. datum:
14 jun. 2005
mail ;)

sorry dat het even duurde maar heb zelf momenteel geen i-net :?
gsx-r.eu
Whiplashinformatie.nl
Motorongeval.nl

K8 black edition

Reg. datum:
10 aug. 2004
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:24 schreef GSX-R Team het volgende:
[...]
Als je dan zo oprecht bent als je nu meent.
Bovendien betrokken meent te zijn geweest dan heb ik een paar vragen aan je !

Allereerst, waarom stuur je mij persoonlijk geen mail want als betrokkenen zou je op z`n minst moeten weten wie ik ben ?
Dan zou je ook moeten weten of op zijn minst een keer moeten informeren hoe het met MIJ gaat, over betrokken zijn gesproken !
Je had niet eens door dat Donald en ik er samen bij betrokken waren |(
want niemand heeft het zien gebeuren buiten mij :(

Waarom heb je al die tijd NIETS van je laten horen ?
Als je dan toch wilt spreken van "on te pas" dan is jou manier van reageren dat helemaal.

Dus als je gepast wilt reageren doe dat dan naar mij persoonlijk toe als je meent dat er onrecht gedaan word?
Onrecht werd er op 18 juni jl gedaan , toen er NIEMAND van een jaar daarvoor aanwezig was op één na :(

beste Paul , ik heb dit een tijdje aan zitten kijken en dit topic gevolgd maar ik vind nu echt , en ik niet alleen !!! , dat je nu wel te ver gaat , het lijkt wel alsof je echt de enige bent die 'slachtoffer' geworden is van dit tragisch ongeval , ik heb al eens van je gelezen dat je de enige van de groep bent die bij het ongeluk het slachtoffer en betrokkene was , dit heb ik op zijn beloop gelaten maar waar je het lef vandaan haalt om nu weer te beweren dat je de enige betrokkene bent schiet mij en anderen van de groep echt in het verkeerde keelgat.
Heb jij naast Duck gezeten en uit zijn hand het leven voelen stromen , heb jij de ene infuuszak na de andere vast moeten houden , heb jij hem bijgestaan in het ziekenhuis en zijn moeder op moeten vangen , ik dacht het niet Paul en daarom maak ik mij pisnijdig dat je nu al een jaar loopt te beweren dat je enig slachtoffer bent en dat je aan iedereen probeert wijs te maken dat je alleen gelaten bent .
Waar ik ook erg pissig over ben dat je nu ook al gaat beweren dat er buiten 1 persoon ,niemand 18 juni jl op de plek van het ongeval is geweest , waar haal je dat gvd vandaan , heb je een camera daar hangen of zo ???? heb je wel eens bij jezelf gedacht dat de andere betrokkenen ( of mag ik dat woord niet van jou gebruiken ??? ) misschien een moment voor zich zelf wilden hebben en er geen '' happening '' van wilden maken , heb je daar wel eens wel bij stil gestaan , blijkbaar niet DUS : ga dan ook niet denken dat wij de 18e juni zijn vergeten .

Wat mij en de nabestaanden ook een doorn in de ogen is dat je je al een jaar voordoet als Duck zijn beste vriend , nou jongen , ik kan je een ding zeggen , dat was je niet!!! , je hebt een band met Duck gekregen door dit ongeluk en zeg zelf ,hoe vaak voor het ongeluk heb je hem gezien of gesproken ?????? en als je beweert een vriend van Duck te zijn hoor je op zijn minst te weten dat Duck zijn echte naam Donald verafschuwde , ja Paul , hij haatte die naam !!! dus elke keer als je de naam Donald schijft gaan bij me de haren overeind staan, en niet alleen bij mij !!!!

Ik denk dat je nu wel bij jezelf te rade zal gaan van wat gebeurt hier , maar ik heb jouw gedrag op diverse forums nu een jaar aangekeken en ik vind dat je de andere mannen van de groep flink te kijk hebt gezet alsof jij de enige bent die een probleem heeft , nou ik kan je vertellen dat dit niet zo is , we hebben allemaal een knauw gekregen de een meer als de ander , op je eigen site gebruik je materiaal zonder aan anderen te vragen of dit allemaal wel kan , lijkt mij niet de normale gang van zaken , iemand plaatst een herdenkingsteken op de echte plek waar Duck gestorven is en jij gaat daar een foto van maken met jouw motor op de achtergrond en gaat dat op een ander topic je mooiste motorfoto noemen, heb je ooit wel eens gedacht wat dat de man doet die dat met heel veel emotie geplaatst heeft , dus ga daarom niet met vingertje wijzen dat anderen niet aan jou denken want dat doe jij dus zeker niet !!!!

Nogmaals Paul , dat het niet goed met je gaat vind ik heel erg en dat zal allemaal wel een nasleep zijn van het ongeluk maar laat het ongeluk van Duck voor wat het is en ga verder met je leven , je lichamelijke problemen zijn natuurlijk heel moeilijk en misschien duurt het nog lang voordat je weer de oude bent maar laat 18 juni 2005 achter je en denk vooruit , sterkte !!!

PS : misschien denk je waarom ik dit niet direkt per mail naar je stuur maar ik vind zelf dat je daar de aanleiding toegegeven hebt door alles op diverse forums in het openbaar te beschrijven en de andere betrokkenen , incluis mezelf , in een slecht daglicht te plaatsen waardoor andere mensen , die de feiten niet kennen of de feiten via jou horen , een verkeerd beeld krijgen , en dat gaat mij en de rest veel te ver en is ook onterecht . Troellie
2005 zwart 2008 nog zwarter !!!!!!!!!!

Reg. datum:
14 jun. 2005
quote:

Waarom je mij niet rechtstreeks gemailt hebt heeft een héél andere rede dan dat je hier neer zet, en dat weet jezelf verdomd goed.
Dat je daarnaast ook nog eens de boel loopt op te ruiën vind ik al helemaal schandalig :(

Ik zal niet in detail spreken uit respect voor alle betrokkenen en omdat ik dat hier hóógst on te pas vind (zo ook jou aktie)!
We kennen elkaar al lang genoeg en eerder mailde we elkaar ook nog wel, maar sinds mijn opzegging bij de club bleef idere reactie van jou uit |(
De desgevraagde en door jou beloofde cd die voor mij erg belangrijk is, kan ik tot op de dag van vandaag naar fluiten.
Daar in tegen stook je liever andere op om mij te benaderen via mail, notabene met informatie die kant nog wal raken :(
Ik dien echter wel rekening te houden met hoe andere het willen zien, maar nogsteeds is er van de oude bekende slechts één die wèl rekening met mij houd !
Dat je dit topic bleef volgen wist ik al lang.
Ik heb dat van jou wat dagen later kwam nl ook gezien, waarbij ik me afvraag waarom je niet gewoon zo oprecht als je meent te zijn, gereageert hebt in dit topic.
Waarbij het om het even is wie het start maar waarbij het draait om de intensie.
Ik meen me te herinneren dat jij geroepen had dat je iets wilde gaan doen ter nagedachtenis maar daar bleef het echter bij.

Dat ik er die dag vrienden aan over gehouden heb die middels dit topic op de hoogte willen blijven van hoe het mij verder vergaat kan jou misschien helemaal niets schelen maar mij wel.
Als je daar niet tegen kan dan volg je het maar gewoon niet meer.
Want echt toegevoegde waarde kan ik kennelijk nog steeds niet verwachten |(

Beste Troellie.....
Als jij meent met mij iets uit te vechten te hebben of meent dat ik dingen misschien beter anders zou kunnen doen, dan zou ik het zéér op prijs stellen om dat voortaan persoonlijk via mail te doen !
Ik ga hier dus in het vervolg niet meer in op dit soort aantijgingen, want heb geen zin om hier een gedetaileerd boekje open te doen.

vrgr, Paul
gsx-r.eu
Whiplashinformatie.nl
Motorongeval.nl

K8 black edition

Reg. datum:
10 aug. 2004
Paul , zoals al eerder gememoreerd , je bent helemaal doorgeslagen en ik denk echt dat je in andere wereld bent beland , ga maar lekker zo door met de gedachte dat iedereen tegen je is en dat ik een ieder opzet tegen jou , zelfs via mail ??? , waar haal je het vandaan zeg , het is gewoon echt lachwekkend bijna tegen het paranoia aan ,

ik ga het hier nu bij laten want eigenlijk heb ik er nu al weer spijt van door na een jaar later dit soort belachelijke discussies met je te voeren waar jij blijkbaar toch de verkeerde conclusies aan verbindt
succes je zal het nodig hebben
2005 zwart 2008 nog zwarter !!!!!!!!!!

'Maniak'

Reg. datum:
26 jun. 2005
Zow, word ik hier ff misselijk van..........

Je zou bijna standaart een hekel krijgen aan GSX-R rijders -O-

@ gixxerrr en gixxernl: ik vind jullie reactie's hier zeer ongepast B|
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.

Banned user

Reg. datum:
03 dec. 2004
Functie:
Banned user
quote:
Op maandag 24 juli 2006 05:21 schreef Dé wegmisbruiker het volgende:
Zow, word ik hier ff misselijk van..........

Je zou bijna standaart een hekel krijgen aan GSX-R rijders -O-

@ gixxerrr en gixxernl: ik vind jullie reactie's hier zeer ongepast B|

http://img222.imageshack.us/img222/2451/stupidhf4.gif

het alom bekende verhaal van welles niettus

Italiana tutto il senso

Reg. datum:
20 jul. 2006
Feitelijk had ik mezelf voorgenomen niet in bovenstaande discussie te mengen, laat staan een mening te geven. Maar het stemt me verdrietig dat mensen die eerst gezamenlijk toertochten reden, nu recht tegenover elkaar staan. Als vanzelfsprekend is deze topic mij niet ontgaan. Waarom? Omdat ik destijds tot één van die dertien betrokkenen behoorde.

Nu de verwijten zo langzamerhand over-en-weer-het-beeldscherm vliegen krijgt de gehele discussie meer het karakter van "wie-het-gelijk-aan-zijn-zijde-wil-krijgen", maar als daarbij geluiden worden verkondigd die op gespannen voet met de waarheid staan, wil ik toch mijn licht op de zaak laten schijnen.

quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 06:28 schreef GSX-R Team het volgende:
Maar ik mocht nergens over praten, bang dat het de naam van de (nog steeds niet nader te benoemen) club niet ten goede zou komen !
Veel bling bling en blabla, maar als ik één ding wél geleerd heb, dan is het dat enkel blingbling en blabla leuk is maar weinig essentiëels brengt en lijd tot niets!

Welnu, laten we dan maar eens Man & Paard noemen: Het GSX-R-Contact is namelijk de motorclub over wie we het hier hebben. En ja, het was tijdens een (door deze club georganiseerde rit) waarbij Duck verongelukte. Maar lag de schuld ook destijds bij de club? Absoluut niet! De toertocht was er één uit het boekje. Iedereen reed volgens de regels van het huis, tot 5 minuten voor het einde.....

Wat de bling-bling betreft; Het GSX-R-Contact maakt geen onderscheid. Oude en nieuwe modellen, alles rijdt daar door elkaar en met elkaar. Meer dan de helft van de leden rijdt op "overjarige" modellen rond. Is het dan een poserclubje? Nee dus. Diverse leden hebben twee racers. Eén puur voor het circuit en ééntje voor op de weg. Bovendien rijdt er zelfs één lid ZAC. Dus wat nou bling. Ja natuurlijk. GixxerNL heeft een nieuwe 1000-K5-Black Edition. Ik had destijds ook een nieuwe K5. En zo zullen er nu nog wel een aantal zijn bij die club. So What? Is het ons zo komen aanwaaien? Nee Paul. Voor elke Euro hebben we moeten werken. Kijk eens rond, hier op MF. Het geblink doet soms pijn aan je ogen. Maar hé, het is hobby, en we vinden het leuk.

Na het ongeval van Duck heeft het bestuur van het GSX-R-Contact alles in het werk gesteld om zich te ontfermen over de direct betrokkenen van die zaterdag. De dinsdag die daarop volgde (te weten 21 juni 2005) werd - onder leiding van het bestuur - zelfs nog een speciale bijeenkomst in het honk (lees; clubhuis) gehouden voor "de 13". Op deze avond kon iedereen zijn emoties de vrije loop laten, van gedachten wisselen en op verhaal komen. In jouw geval een verhaal dat ruim twee uur in beslag nam, want zolang heb je - letterlijk! - uit eigen werk zitten voorlezen!
Ik weet; de één uit zich makkelijker dan de ander. Er is ook geen tijdspad dat op voorhand aangeeft hoe lang een verwerkingsproces mag duren, maar het GSX-R-Contact is van huis-uit een motorclub. Geen boekenclub, geen kookclub, en ook geen provinciale afdeling van Stichting Korrelatie of wat dan ook.
Met de klaarblijkelijke problemen waarmee jij mee rondloopt kón men daar naar verloop van tijd gewoon niets mee aanvangen. Maar het is zeker niet fair om te zeggen dat clubleden - al dan niet kort - na het ongeluk jouw de rug hebben toegekeert, want tijdens de jaarbeurs in Utrecht 2006 (8 maanden ná Duck's overlijden) zat je daar nog even zo gezellig aan de koffie. Er moet dus meer aan de hand zijn geweest waardoor je zo verbitterd bent geraakt. Ieder om z'n eigen redenen maar duidelijk is dat je - net als ik - het GSX-R-Contact vaarwel hebt gezegd.

quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:24 schreef GSX-R Team het volgende:

Maar wat is betrokkenheid in deze? Of is soms de bedoeling dat alleen onder jouw bezielende leiding men alleen op 18 juni op een door jouw aangegeven tijdstip in Zeist aanwezig mag zijn? Wel, 'k Heb nieuws voor je. Mijn vrouw en ik zijn daar zaterdag de 17e met nog een echtpaar geweest. Ik heb bewust voor die zaterdag gekozen omdat dát ook de dag was waarop Duck verongelukte. Maar ja, ik zag ook geen bekenden die dag. Betekent het dan ook automatisch dat alleen ík betrokken ben? Wat denk je zelf.

quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:46 schreef GSX-R Team het volgende:
Ik meen me te herinneren dat jij geroepen had dat je iets wilde gaan doen ter nagedachtenis maar daar bleef het echter bij.

Na de verkoop van mijn K5 heb ik de bijpassende bagster+tas los verkocht aan GixxerNL. Afgesproken werd het pakketje af leveren indien ik een keer richting Zuid-Holland zou afreizen. En zo geschiedde, ergens in oktober 2005. Natuurlijk werd er ook even naar de Black Edition gekeken, maar die viel eigenlijk volledig in het niet door iets anders waar mijn oog door werd gevangen. Tegen de muur van de garage had GixxerNL namelijk iets heel bijzonders gemaakt ter nagedachtenis aan Duck. Mensen die wel eens in de gelegenheid zijn geweest NL met een bezoekje te vereren weten ook wát ik destijds gezien heb. Dus Paul, GixxerNL heeft zéker z'n belofte ingelost. Het is alleen geen mediaspectacel geworden maar wel iets héél persoonlijks.
En is dat GixxerNL ten voeten uit. Zeggen, maar ook doen. Want was het ook niet GixxerNL (en diens vrouw) die destijds het voortouw namen bij het regelen van de nodige bloemen uit naam van het GSX-R-Contact? De rouwadvertenties regelden? Dit alles (zonder er bij na te denken) op voorhand uit eigen middelen betaalden? Hun huis te beschikking stelden voor al die clubleden (en dat waren er inmiddels meer dan 13!) op de dag van Duck's crematie? (.....over betrokkenheid gesproken.....) En ook nog intensief contact onderhielden met de familie van Duck? En dat laatste feitelijk nog steeds doen?

quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:46 schreef GSX-R Team het volgende:
Dat je daarnaast ook nog eens de boel loopt op te ruiën vind ik al helemaal schandalig :(

Ik zal niet in detail spreken uit respect voor alle betrokkenen en omdat ik dat hier hóógst on te pas vind (zo ook jou aktie)!

Laat ik nu ook één van die betrokkenen zijn geweest, dus over welke details hebben we het hier nu eigenlijk? Tot slot: Van "ruiën" door GixxerNL is mijns inziens geen sprake. Het enige dat wat NL heeft gedaan is zíjn visie op het geheel geven. Een visie die jij, vanuit jouw perspectief, ook hebt weergegeven. Maar als NL's feiten niet kloppen is het voor jou toch vrij eenvoudig om deze standpunten te weerleggen?

Maar weet je Paul, je hebt je punt gemaakt. Op digitale wijze heb je het platform van MF gebruikt om een signaal af te geven jegens Duck. Daarop heb je veel positieve reacties mogen ontvangen waaruit je ongetwijfeld kracht hebt kunnen putten. En als dat je herstel bevorderd is dat alleen maar goed. Maar laat deze topic geen kapstok voor je zijn om MF-ers én bezoekers te laten meegenieten over je laatste aankoop met betrekking tot een koelkast, bankstel, fluitketel of wat dan ook. Duck is de hoofzaak binnen deze topic, wat bijzaak is kun je zelf wel invullen. Je hebt deze topic niet nodig om jezelf te profileren. Ik weet zeker; op eigen kracht lukt het je ook.

Mike
Boxershort wijzigde dit bericht op maandag 24 juli 2006 11:18 (100%)

2strokepowerrr

Reg. datum:
31 mrt. 2005
vind je het niet zeer ziek wat jij uitkraam :?

die 2 jongens/kerels hebben daar allebei in dat bos gelegen, de een stond niet meer op en de ander deed dat wel. paul, ik heb zeer veel respect voor wat jij doe en verder gaat. dat jij hier dingen durft te vertellen enz.

laat het hier maar bij, ieder heeft z'n eigen proces van verwerken. en ik geef je alle recht om je verhaal hier te doen.

keep on doing that, tis dat je zoon eind hier vandaan woont (momenteel zit ik in engeland _ O-) maar woon in schagen wat evengoed een eind is. anders had ik je graag geholpen :}

laat het hierbij rusten aub, we zitten hier op een gezamelijk forum. we hebben allemaal 1 liefde en daar kunnen ook minder leuke dingen mee gebeuren. dit dat gebuert is en dat paul op deze manier zijn "verdriet" wil uiten, laat hem :)

Gr.
Klik hier voor het lekkerste geluid ooit uit een triumph!

Reg. datum:
14 jun. 2005
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:52 schreef Boxershort het volgende:
Feitelijk had ik mezelf voorgenomen niet in bovenstaande discussie te mengen, laat staan een mening te geven. Maar het stemt me verdrietig dat mensen die eerst gezamenlijk toertochten reden, nu recht tegenover elkaar staan. Als vanzelfsprekend is deze topic mij niet ontgaan. Waarom? Omdat ik destijds tot één van die dertien betrokkenen behoorde.

Nu de verwijten zo langzamerhand over-en-weer-het-beeldscherm vliegen krijgt de gehele discussie meer het karakter van "wie-het-gelijk-aan-zijn-zijde-wil-krijgen", maar als daarbij geluiden worden verkondigd die op gespannen voet met de waarheid staan, wil ik toch mijn licht op de zaak laten schijnen. ten eerste heb ik hier niet gevraagt om aantijgingen en ander soort negativiteiten!
Tevens ben ik met niemand, wat voor strijd dan ook aangegaan!
Ik heb slechts na héél veel nadenken dit topic gestart omdat er óóit stemmen opgegaan zijn over een herdenking en dat het er op leek dat er NIETS zou gebeuren.
Over wat betreft het in de steek gelaten voelen zal ik verderop terug komen, en oordeel dan nog eens!

[...]
Welnu, laten we dan maar eens Man & Paard noemen: Het GSX-R-Contact is namelijk de motorclub over wie we het hier hebben. En ja, het was tijdens een (door deze club georganiseerde rit) waarbij Duck verongelukte. Maar lag de schuld ook destijds bij de club? Absoluut niet! Heb ik ook nóóit beweert !De toertocht was er één uit het boekje. Klopt helemaalIedereen reed volgens de regels van het huis, tot 5 minuten voor het einde.....Kan ik me slechts deels in vinden, daar de aanzet al eerder gemaakt werd op het Zeisterspoor(we zijn 3maal openneer geweest, waarbij 3 mensen duidelijk voorop reden)

Wat de bling-bling betreft; Het GSX-R-Contact maakt geen onderscheid. Oude en nieuwe modellen, alles rijdt daar door elkaar en met elkaar. Meer dan de helft van de leden rijdt op "overjarige" modellen rond. Is het dan een poserclubje?bling-bling sloeg bepaalt niet op de bouwjaren van motorfietsen maar was duidelijk spreekwoordelijk bedoeld en ook te lezen in de context van de rest van het verhaal. Nee dus. Diverse leden hebben twee racers. Eén puur voor het circuit en ééntje voor op de weg. Bovendien rijdt er zelfs één lid ZAC. Dus wat nou bling. Ja natuurlijk. GixxerNL heeft een nieuwe 1000-K5-Black Edition. Ik had destijds ook een nieuwe K5. En zo zullen er nu nog wel een aantal zijn bij die club. So What? Is het ons zo komen aanwaaien? Nee Paul. Voor elke Euro hebben we moeten werken. Kijk eens rond, hier op MF. Het geblink doet soms pijn aan je ogen. Maar hé, het is hobby, en we vinden het leuk.

Na het ongeval van Duck heeft het bestuur van het GSX-R-Contact alles in het werk gesteld om zich te ontfermen over de direct betrokken van die zaterdag. De dinsdag die daarop volgde (te weten 21 juni 2005) werd - onder leiding van het bestuur - zelfs nog een speciale bijeenkomst in het honk (lees; clubhuis) gehouden voor "de 13".Was echter wel mede door verzoek van mij, hierbij heb ik ook gezorgt dat Slachtofferhulp aanwezig was. Op deze avond kon iedereen zijn emoties de vrije loop laten, van gedachten wisselen en op verhaal komen. In jouw geval een verhaal dat ruim twee uur in beslag nam, want zolang heb je - letterlijk! - uit eigen werk zitten voorlezen! Jammer dat je vergeten bent hoe dit tot stand gekomen was. Iedereen mocht zijn verhaal doen idd. Echter wist niemand waar te beginnen. Ik had een verslag geschreven over hoe het ongeluk gebeurt was en hoe ik het ervaren had. Daar naast had ik een verslag van de eerste wee3k NA het ongeluk bij me, over hoe het mij vergaan was. Mag ik je er aan herinneren dat mijn verslagen door een ieder als een goede leidraad voor het gesprek gevonden werd. Dat iedereen er op stond dat ik het persoonlijk voorleesde terwijl ik het enkel mee gebracht had om diegene die er belang bij hechte de mogenlijkheid wilde biede om het zelf door te lezen. Dat ik heb zitte janken als een klein kind toen ik de eerste zin al niet uit mijn strot kon krijgen !! Dat ik het direct al af wilde schuiven naar mijn toenmalige vriendin? Dat ik op aandringen van de overige aanwezige met heel veel pijn en moeite verder gegaan ben omdat dat zogenaamd goed was voor mijn eigen verwerkingsproces?
Het was dus alles behalve MIJN idee dat ik zoveel aan het woord was !!
Ik weet; de één uit zich makkelijker dan de ander. Er is ook geen tijdspad dat op voorhand aangeeft hoe lang een verwerkingsproces mag duren, maar het GSX-R-Contact is van huis-uit een motorclub. Geen boekenclub, geen kookclub, en ook geen provinciale afdeling van Stichting Korrelatie of wat dan ook.Dus toch bling bling (zoals ik het eerder al bedoelde).
Ik vind dat je als motorclub meer betrokken met elkaar moet zijn dan een kook-clubje of boeken-club, zoals jij het omschrijft.
Ik vind NL dat je op elkaar moet kunnen vertrouwen en kunnen bouwen omdat het een iets meer risico`s met elkaar mee brengt dan koken of lezen !!

Met de klaarblijkelijke problemen waarmee jij mee rondloopt kón men daar naar verloop van tijd gewoon niets mee aanvangen.Daar in tegen gaf men andere de vrijheid om het nog moeilijker te maken, zoals dat o.a. op het forum gebeurde.Toen ik hierop wees werd er weinig constructiefs ondernomen. Maar het is zeker niet fair om te zeggen dat clubleden - al dan niet kort - na het ongeluk jouw de rug hebben toegekeert, want tijdens de jaarbeurs in Utrecht 2006 (8 maanden ná Duck's overlijden) zat je daar nog even zo gezellig Met zéér gemengde gevoelens, maar dat schijnt iedereen een beetje te zijn ontgaanaan de koffie. Er moet dus meer aan de hand zijn geweest waardoor je zo verbitterd bent geraakt. Ieder om z'n eigen redenen maar duidelijk is dat je - net als ik - het GSX-R-Contact vaarwel hebt gezegd.Zelfs op mijn afscheidsbrief kon niet professioneel gereageerd worden. Bevestiging heb ik nog immers nog steeds niet mogen ontvangen, laatstaan de contributie die ik vér vooruit betaald heb is tot op de dag van vandaag niets over gezegt.

[...]
Maar wat is betrokkenheid in deze? Of is soms de bedoeling dat alleen onder jouw bezielende leiding men alleen op 18 juni op een door jouw aangegeven tijdstip in Zeist aanwezig mag zijn? Wel, 'k Heb nieuws voor je. Mijn vrouw en ik zijn daar zaterdag de 17e met nog een echtpaar geweest. Ik heb bewust voor die zaterdag gekozen omdat dát ook de dag was waarop Duck verongelukte. Maar ja, ik zag ook geen bekenden die dag. Betekent het dan ook automatisch dat alleen ík betrokken ben? Wat denk je zelf.Nu betrek je het op JOU sytuatie terwijl dat betrekking had op andere personen, die eerst zeiden dat ze een herdenking wilde gaan houden en vervolgens nergens mee kwamen.

[...]
Na de verkoop van mijn K5 heb ik de bijpassende bagster+tas los verkocht aan GixxerNL. Afgesproken werd het pakketje af leveren indien ik een keer richting Zuid-Holland zou afreizen. En zo geschiedde, ergens in oktober 2005. Natuurlijk werd er ook even naar de Black Edition gekeken, maar die viel eigenlijk volledig in het niet door iets anders waar mijn oog door werd gevangen. Tegen de muur van de garage had GixxerNL namelijk iets heel bijzonders gemaakt ter nagedachtenis aan Duck. Mensen die wel eens in de gelegenheid zijn geweest NL met een bezoekje te vereren weten ook wát ik destijds gezien heb. Dus Paul, GixxerNL heeft zéker z'n belofte ingelost. Ik heb het ook gezien en we hebben het er samen over gehad, maar dat staat los van de manier waarop naar buiten getreden word. zie onderstaandHet is alleen geen mediaspectacel geworden maar wel iets héél persoonlijks.
En is dat GixxerNL ten voeten uit. Zeggen, maar ook doen. Want was het ook niet GixxerNL (en diens vrouw) die destijds het voortouw namen bij het regelen van de nodige bloemen uit naam van het GSX-R-Contact? De rouwadvertenties regelden? Dit alles (zonder er bij na te denken) op voorhand uit eigen middelen betaalden? Hun huis te beschikking stelden voor al die clubleden (en dat waren er inmiddels meer dan 13!) op de dag van Duck's crematie? (.....over betrokkenheid gesproken.....) En ook nog intensief contact onderhielden met de familie dan Duck? En dat laatste feitelijk nog steeds doen?
Dat was ook een heel gewardeerde aktie, daarentegen verbazen mij de hier haaks op staande reakties en akties die daar na volgde.

[...]

Laat ik nu ook één van die betrokkenen zijn geweest, dus over welke details hebben we het hier nu eigenlijk? Tot slot: Van "ruiën" door GixxerNL is mijns inziens geen sprake. Het enige dat wat NL heeft gedaan is zíjn visie op het geheel geven. Een visie die jij, vanuit jouw perspectief, ook hebt weergegeven. Maar als NL's feiten niet kloppen is het voor jou toch vrij eenvoudig om deze standpunten te weerleggen? Dat is het ook, enkel koos ik er liever voor om dat op een subtielere en persoonlijkere wijze te doen, echter word me daar op geen enkele wijze kans toe geboden !
Ik had echter helemaal geen zin om hier vuile was buiten te gaan hangen.
Ik vind het dan ook nog steeds zéér ongepast dat andere menen hiervan misbruik te maken en aantijgingen in mijn richting doen die kant nog wal raken omdat ze weten dat ik geen zin in paytonplace story`s op een openbaar forum.

Maar weet je Paul, je hebt je punt gemaakt. Op digitale wijze heb je het platform van MF gebruikt om een signaal af te geven jegens Duck. Daarop heb je veel positieve reacties mogen ontvangen waaruit je ongetwijfeld kracht hebt kunnen putten. En als dat je herstel bevorderd is dat alleen maar goed. Maar laat deze topic geen kapstok voor je zijn om MF-ers én bezoekers te laten meegenieten over je laatste aankoop met betrekking tot een koelkast, bankstel, fluitketel of wat dan ook. Dat was ook zeker mijn opzet niet, maar het is zo verlopen door dat er met een aantal mensen, die mij dag vergezeld hebben, een speciale band ontstaan is.Daarnaast verloopt mijn leven héél anders dan dat ik voor ogen had. Ik heb vrede genomen met hoe het er nu uit ziet en ben héél erg toekomst gericht bezig ondanks mijn lichamelijke handicaps die ik er aan over gehouden heb. Dat meegenieten is maar net hoe je het bekijkt.
Je kan het ook anders zien, nl....
Dat er genoeg mensen zijn die na gaan denken als ze zien hoe het je kan vergaan als je betrokken raakt bij een motor ongeval.
Soms is het goed om te lezen hoe je leven overhoop geschopt word, zodat je bewuster omgaat met het motorrijden op zich.
Ik heb totaal niet de intensie(en nooit gehad)om in het middelpunt der belangstelling komen te staan (dan had ik het wel anders aangepakt.). Sterker nog...het is iets wat ik altijd geprobeert heb te mijden. Echter....Een ongeluk met een omvang als deze is totaal zinloos en ongewenst, maar het kan wel méér waarde krijgen als je het gebruikt om andere tot inzicht en nadenken weet te bewegen.
Ik denk dat dat nu al redelijk gebeurd.
En dat is de werkelijke bodem die mij voed !
Al is er maar één persoon die verantwoordelijker rijd na het lezen van dit geheel en daardoor zichzelf (en zijn omgeving)behoed van deze ellende.
Al is er maar één die op het moment dat hij zijn gas opentrekt terug denkt aan wat hij hier en op mijn site gelezen heeft en daardoor dat gas even wat verder afknijpt en hierdoor ontdekt dat hij aan een ramp ontsnapt is omdat er iets op zijn pad komt wat hij anders NIET had weten te omzeilen!
Dan krijgt het allemaal misschien wel zin, en is Donald (helaas) niet voor niets van ons heen gegaan.
En als ik dan de reakties lees van mensen, hoe ze zelf naderhand op de motor kruipen dan heeft het al héél wat zinnigs te weeg gebracht , al zal het altijd een verlies blijven !
Deze mensenDuck is de hoofzaak binnen deze topic, wat bijzaak is kun je zelf wel invullen. Je hebt deze topic niet nodig om jezelf te profileren.Klopt....Zie voorgaande opmerking. Ik weet zeker; op eigen kracht lukt het je ook. We spreken elkaar.

Mike

Beste Mike,

Jammer dat ik niet al eerder wat van je vernomen heb sinds de bewuste dag.
Ik heb me erg vaak afgevragen wat er van je geworden was?
Jahh.... ook jij hebt me vaak bezig gehouden, de manier waarop je totaal verdween van het toneel na die avond.
Maar goed, ik begrijp nu dat je je weg gevonden hebt?
Doet me goed als dat zo is, want we maakte ons allemaal redelijk wat zorgen al respecteerde we jou mening en je wensen.

Wat betreft het in de steek laten door vrienden (mede clubleden).
Ik heb altijd gezwegen over de club omdat ik er niet op uit ben om andere schade toe te brengen.
Maar kennelijk willen bepaalde mensen graag hele discussies hier opwerpen in de hoop dat het topic door een moderator word verwijdert ?
Een andere rede zie ik nl totaal niet |(
Zeker omdat elk lid wat er die dag aanwezig was, zowel mijn e-mail als ook mijn mobiele nummer heeft !!

Daar naast wil ik je herinneren aan het feit dat ik op ons club-forum een oproep deed voor onderdelen om mijn GSX-R (low-budget) weer op te knappen omdat hij totall-los was en de verzekering met een belachelijke uitkering kwam (ook dat was bekend).
Hierop kreeg ik slechts een mailtje over, wat ik voor het wrak moest hebben |(

Bovendien werd er nog geen twee maanden na het ongeluk de Oost-Nederland rit verreden.
Toen mijn beste maat vroeg of ik mee wilde rijden omdat het goed voor me was om weer een keer op de motor te zitten , heb ik aangegeven dat ik in eerste instantie maar beter niet mee ging vanwegen mijn lichamelijke toestand én om de boel niet onnodig op te houden.
Hierop werd algemeen gereageert, dat ik beslist mee moest gaan en dat er rekening met me gehouden zou worden.
DAT HEB IK GEMERKT !!
Ik zou achteraan rijden en deed dat ook.
Mijn maat en Martijn bleven ook achteraan (mede om mij in de gaten te houden).
Ik heb vanaf het begin ruim 180 tot 200 moeten blazen om het hele spul te kunnen volgen (op wegen max 80)!!!
Na 20 min ongeveer ben voor mijn maat en Martijn gaan rijden.
Toen we de eerste stop maakte hebben we ons ongenoegen uitgesproken, hierop zou er rustigger gereden worden.
Echter het tegendeel is waar :(
Na 2 keer los gereden te zijn en de nodige middelvingers gezien te hebben besloot ik om er volledig mee te kappen !
Ik was lichamelijk helemaal gesloopt. Ik heb me toen toch nog over laten halen om mee verder te gaan omdat ze het tempo er uit zouden halen.
Maar binnen 10 minuten waren we weer kwijt gereden met een moordend tempo.
Bovendien had die vrouw die de oprit af kwam rennen om vervolgens een slaggebaar te maken in mijn richting bij mij te veel indruk gemaakt.
Hierop heb ik mijn motor wederom aan de kant gezet en heb de pijp aan maarten gegeven.
Uiteindelijk zijn Martijn, mijn maat en ik (beide, beslist niet de miste rijders) op eigen gelegenheid naar huis gegaan.

Het spijt me geweldig, maar ik voelde me óók hier behoorlijk in de zeik genomen en in de steek gelaten :?
Wat mij (en niet alleen mij) wél heel erg verwonderde was het feit dat gixxerNL zich behoorlijk vooraan in het veld weerde en ogenschijnlijk genoot van het "racen" want dat is het in mijn ogen als je met méér dan dubbele toegestane snelheid over de openbare weg jakkerd :o

En zo kan ik nog tal van voorbeelden geven over het in de steek laten van een motor-maat (om het woord vrienden niet te gebruiken).
Niet alleen door mede clubgenoten maar ook andere waarvan je mag verwachten dat ze zich beter kunnen verplaatsen in jou sytuatie dan wie dan ook !

Ik heb eigenlijk al véél meer informatie verschaft dan ik hier wilde maar kennelijk is dat nodig omdat bepaalde mensen wel heel graag een topic, dan wel topicstarter om zeep te helpen |(
Dus nogmaals......
Als men persoonlijke dan wel gedetaileerde informatie wil (enkel direct betrokkenen).
Houd dan rekening idd met betrokken personen en nabestaande en doe dat voortaan via mijn mail :(

Wat betreft informatie die op mijn site staat.
Deze informatie berust op bewijsbare feiten en ALLES op mijn site is algemene informatie danwel informatie waarvoor officieel toestemming gegeven is door de betrokkene auteur !
Dus graag verder geen aantijgingen dat ik informatie gebruik waarvoor ik géén rechten heb of toestemming.
Bewijst eens te meer dat brullen erg makkelijk en snel gedaan is B|

vrgr, Paul
GSX-R Team wijzigde dit bericht op maandag 24 juli 2006 12:36 (100%)
gsx-r.eu
Whiplashinformatie.nl
Motorongeval.nl

Reg. datum:
14 jun. 2005
sorry dubbel post :?
GSX-R Team wijzigde dit bericht op maandag 24 juli 2006 12:40 (100%)
gsx-r.eu
Whiplashinformatie.nl
Motorongeval.nl

Reg. datum:
14 jun. 2005
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:02 schreef street-fighter het volgende:
vind je het niet zeer ziek wat jij uitkraam :?

die 2 jongens/kerels hebben daar allebei in dat bos gelegen, de een stond niet meer op en de ander deed dat wel. paul, ik heb zeer veel respect voor wat jij doe en verder gaat. dat jij hier dingen durft te vertellen enz.

laat het hier maar bij, ieder heeft z'n eigen proces van verwerken. en ik geef je alle recht om je verhaal hier te doen.

keep on doing that, tis dat je zoon eind hier vandaan woont (momenteel zit ik in engeland _ O-) maar woon in schagen wat evengoed een eind is. anders had ik je graag geholpen :}

laat het hierbij rusten aub, we zitten hier op een gezamelijk forum. we hebben allemaal 1 liefde en daar kunnen ook minder leuke dingen mee gebeuren. dit dat gebuert is en dat paul op deze manier zijn "verdriet" wil uiten, laat hem :)

Gr.

Bedankt voor je aanbod en je steun.
Je bent ook welkom als alles klaar is hoor ;)

Wat Mike betreft kan ik het wel begrijpen, we hebben elkaar ook al meer dan een jaar niet gezien en gesproken omdat Mike er voor koos om andere dingen in zijn leven te gaan doen buiten GSX-Rcontact.
Dat respecteer ik, en begrijp ook dat de info die hij heeft erg sumier dan wel eenzijdig is.
Vandaar dat ik toch nog een keer besloten heb om te moeten reageren.
Ik praat je graag eens bij als je behoefte hebt Mike.
Zo niet, even goede vrienden.

vrgr, Paul
gsx-r.eu
Whiplashinformatie.nl
Motorongeval.nl

Reg. datum:
23 sep. 2003
Een jaar geleden schreef ik onderstaande tekst.... mag ik ieder op dit topic vragen de laatste twee alinea´s nogmaals te lezen en er verder het zwijgen toe te doen?

In memoriam

Duck Philips

Duck is dood. Tragisch ongeval. Motorrijder verliest macht over het stuur.
Deze woorden gonsden de laatste week door motorland. In de kranten, op motorforum, op het forum van onze eigen club. Drie kleine woordjes die samen die keiharde zin maken : Duck is dood!

Onbegrip, ongeloof, verslagenheid, verdriet, wanhoop, boosheid, angst en machteloosheid gierden de afgelopen dagen en nachten door de hoofden van de mensen die er bij zijn geweest. De mensen die getuigen waren van zijn fatale valpartij. Sommigen kenden Duck goed, anderen hadden hem die dag voor het eerst ontmoet, maar je hoeft elkaar niet goed te kennen als je dezelfde passie deelt.
Motorvrienden ben je al gauw.

Vragen… veel vragen spookten de laatste tijd door de hoofden van de nabestaanden. Hoe kan het nou toch dat juist hij, zo’n ervaren rijder, zo’n cruciale fout maakt?
Waarom heb ik hem gevraagd om mee te rijden?
Als ik nu niet zo fel was weggeaccelereerd, was het dan anders gegaan?

Allemaal vragen waarop geen antwoord zal komen. Nooit meer!
Want Duck is dood.

Duck Philips was een begrip in motorrijdend Nederland. Op de straat maar ook op het circuit blies hij een aardig partijtje mee. Hij had grootse plannen, pas een nieuwe racer gekocht waarmee hij op het circuit zou gaan rijden en dan toch…en dan toch dat onvoorstelbare ongeluk..
Duck is dood.

Hoe kon dit?
De ware toedracht zal waarschijnlijk niet eens meer boven tafel komen. Wel staat vast dat hij op dat fatale moment hard ging. Verschrikkelijk hard ging. Onverantwoord hard ging. Onverantwoord voor zichzelf omdat hij op de openbare weg reed, met bomen in plaats van een grindbak en verkeersborden op de plek waar BACO’s zouden moeten staan.
Onverantwoord voor zichzelf, maar ook onverantwoord voor anderen. Voor zijn motorvrienden van die dag, voor die fietsers, voor andere weggebruikers.
Duck is dood.
Het had weinig gescheeld of er waren meer slachtoffers gevallen. Niet alleen Duck is eraf gegaan, door zijn manoeuvre kwam ook een ander ten val. Gelukkig slechts met licht letsel en een kapotte motorfiets, maar evengoed had ik hier kunnen schrijven:
Duck is dood en Paul ook.
…..of Wilfred of Oscar en die rustige René met z’n GSXR of Jan en Michael of Roel en André of Cor en Edwin …
Maar gelukkig leven zij nog en zijn zij geen slachtoffer geworden.

Geen slachtoffer?
Zal het leven van deze mannen nog hetzelfde zijn als voor het ongeval? - Deze mannen die meemaakten hoe een motormaatje aan zijn einde kwam. Die ernaast hebben gestaan toen het leven uit hem weg vloeide, deze mannen die zijn helm hebben afgezet, deze mannen die zijn laarzen hebben uitgedaan, deze mannen die zijn moeder hebben gebeld om het aller aller verschrikkelijkste nieuws te vertellen dat een moeder kan krijgen, deze mannen die zakken met bloed hebben vastgehouden, deze mannen die daar tussen de bomen en de struiken hebben samengewerkt en hebben gehuild en gevochten en gebeden om het leven van hun motorvriend, deze mannen zijn natuurlijk ook slachtoffer geworden.

Onze gedachten en medeleven gaan uit naar Duck en zijn naasten. Maar respect gaat uit naar deze mannen, naar Fire Fly, naar TireFighter, naar Muerte en naar René, Jan V naar Chihuahua en naar Troellie naar €uromaster en Toetie Soeterloety en natuurlijk naar The Doctor.
Deze mannen, die na deze ervaring toch weer op de motor moesten stappen om naar huis te rijden.

Zij verdienen het respect van alle leden van de club.
Hopelijk vinden ze de kracht om dit drama te verwerken en laat ons hen daarin steunen. Laten we begrip hebben als ze er even niet over willen praten, of er juist wel over willen praten.
Nu, maar ook in de toekomst.

Sterkte namens alle vrienden van GSXR Contact.

Voor de rups is het ´t einde…
De mens noemt het een vlinder!.

Frank

snoep verstandig, lik m`n reet

Reg. datum:
27 aug. 2002
volgens mij is het tijd voor een beetje professionele hulp
if everything seems to be under control, you`re not going fast enough -mario andretti- *My wife hates it. Which means it is great.*

Reg. datum:
01 apr. 2003
kan het zijn dat ik aan dezelfde tafel in de mac met Duck heb gegeten tijdens de MF-Meeting vorig jaar ?
In ieder geval nogmaal sterkte aan nabestaanden. Kunnen ze wel gebruiken.

Maar het leven gaat wel door, en dit is niet rot bedoeld maar algemene motorpraat is mijn favo MF-onderdeel. Maar nu niet meer zo.. Mensen willen toch eigenlijk dit soort onderwerpen/draadjes niet zien als je begrijp wat ik bedoel.

Reg. datum:
14 jun. 2005
Laatste reactie,

Aan al diegene die me gesteunt hebben wil ik nogmaals mijn dank uitspreken !
Vanaf nu hoop ik dat reacties enkel nog via mijn mail komen want ik heb weinig behoefte om mezelf hier verder te gaan lopen verdedigen, want kennelijk word niet altijd begrepen wat ik zeg.

Daar naast ben ik behoorlijk bedroeft over de wijze waarop sommige zaken zich ontwikkeld hebben zonder dat ik daar enige aanleiding toe gegeven heb in mijn ogen.
Maar goed het is een open forum en iedereen kan zich voordoen zoals hij zelf wil en dat moet men maar gewoon accepteren :?

Bij deze vraag ik een der Moderators dit topic te sluiten en wat mij betreft mag het zelfs in zijn geheel verwijdert worden.
Donald heeft een verdiende nagedachtenis gekregen en daar ging het uiteindelijk in eerste instantie om.
Dat dit Topic uiteindelijk uitgroeide naar een ander doel, nl het op de hoogte houden van de aanwezige die dag, en dat er uiteindelijk wat luchtiger met elkaar omgegaan werd lijkt me een vrij logisch gevolg.

De beste stuurlui staan altijd aan wal zo ook hier.

vrgr, Paul

Slotje graag |(
gsx-r.eu
Whiplashinformatie.nl
Motorongeval.nl

Italiana tutto il senso

Reg. datum:
20 jul. 2006
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:17 schreven Boxershort en GSX-R Team het volgende:
"Feitelijk had ik ...... laten schijnen." ten eerste..... .....en oordeel dan nog eens!
Maar het oordeel wat je over GixxerNL uitspreekt. Is dat dan wél terecht.....?

"Maar lag de schuld ook destijds bij de club? Absoluut niet!" Heb ik ook nóóit beweert !
Is de opsomming van een feit geweest. Niet meer niets minder!

"Wat de bling-bling betreft;" bling-bling sloeg bepaalt niet op de bouwjaren van motorfietsen maar was duidelijk spreekwoordelijk bedoeld en ook te lezen in de context van de rest van het verhaal.
Maar doet het voorkomen als zouden veel leden totaal onverschillig zijn naar wat anderen beweegt, en dat is niet terecht Paul.

"Na het ongeval..... .....voor "de 13".Was echter wel mede door verzoek van mij, hierbij heb ik ook gezorgt dat Slachtofferhulp aanwezig was.
Is zeker waar. Het was goed dat zij erbij was.

"Op deze avond..... .....eigen werk zitten voorlezen!" Jammer dat je vergeten..... ..... voor mijn eigen verwerkingsproces
Nee, Paul zoiets vergeet je niet. You're missing the point. Iedereen heeft zijn verhaal kunnen doen. Ook jij. En dus hebben we jou ook alle tijd gegeven jouw kant van het verhaal te laten, ook al duurde dat 2 uur! En dit is dus geen verwijt, het duidt alleen op aandacht die we voor elkaar hadden.

"Ik weet..... .....of wat dan ook." Dus toch bling bling (zoals ik het eerder al bedoelde).
Ik vind dat je als motorclub meer betrokken met elkaar moet zijn dan een kook-clubje of boeken-club, zoals jij het omschrijft.
Ik vind NL dat je op elkaar moet kunnen vertrouwen en kunnen bouwen omdat het een iets meer risico`s met elkaar mee brengt dan koken of lezen !!

En daarmee sla je de spijker op de kop. Want het GSX-R-Contact is namelijk geen club die iemand zomaar laat vallen als het - in welke vorm dan ook - minder gaat. Helaas heb jij dat anders ervaren.

"Met de klaarblijkelijke problemen waarmee jij mee rondloopt kón men daar naar verloop van tijd gewoon niets mee aanvangen". Daar in tegen gaf men andere de vrijheid om het nog moeilijker te maken, zoals dat o.a. op het forum gebeurde.Toen ik hierop wees werd er weinig constructiefs ondernomen.
Moeilijker in wat dan?

"Maar het is zeker niet fair om te zeggen dat clubleden - al dan niet kort - na het ongeluk jouw de rug hebben toegekeert, want tijdens de jaarbeurs in Utrecht 2006 (8 maanden ná Duck's overlijden) zat je daar nog even zo gezellig aan de koffie" Met zéér gemengde gevoelens, maar dat schijnt iedereen een beetje te zijn ontgaan
Nee, want in het voorbij lopen langs de GSX-R-Stand heb ik je zien zitten met je vriendin. Mij is het dus zeker niet ontgaan.

"Er moet dus meer..... .....vaarwel hebt gezegd" Zelfs op mijn afscheidsbrief kon niet professioneel gereageerd worden. Bevestiging heb ik nog immers nog steeds niet mogen ontvangen, laatstaan de contributie die ik vér vooruit betaald heb is tot op de dag van vandaag niets over gezegt.
Als dat zo gegaan, is dat is niet fatsoenlijk afgehandeld.

"Maar wat is betrokkenheid in deze? Wat denk je zelf." [b]Nu betrek je het op JOU sytuatie terwijl dat betrekking had op andere personen, die eerst zeiden dat ze een herdenking wilde gaan houden en vervolgens nergens mee kwamen.
En wat doe jij dan? Ik behoorde toch ook tot die "13", die volgens jou taal noch teken gaven, zondag, 1 jaar later?

"Laat ik nu ook..... .....de standpunten te weerleggen?" Dat is het ook..... .....op een openbaar forum.
Dit had voorkomen kunnen worden indien je wat zorgvuldiger met je uitspraken was omgegaan.

"Maar weet je Paul,..... of wat dan ook." Dat was ook zeker mijn opzet niet,..... .....al zal het altijd een verlies blijven !
Mee eens. Met de intentie van deze topic is ook niets verkeerd. Ga er alleen wel respectvol mee om.
Ik heb het woord dichtgooien niet in de mond gehad.

Italiana tutto il senso

Reg. datum:
20 jul. 2006
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:17 schreef GSX-R Team het volgende:
[...]

Beste Mike,

Jammer dat ik niet al eerder wat van je vernomen heb sinds de bewuste dag. En over welke bewuste dag hebben we het dan hier? Zo snel waren jullie nog niet van mij af Paul. Mag ik even in je herinnering roepen dat ik gewoon met de Noord-Holland-Rit van zaterdag 17 juli 2005 gewoon van de partij was. Pas in september van 2005 was ik klaar met het GSX-R-Contact en daardoor ook met de K5. Ga me nou niet vertellen dat je je hier niets meer van kan herinneren, want ook jij en The Doctor hadden zich destijds voor die rit ingeschreven. Echter; op die bewuste belden zowel The Doctor als jij af.

Jahh.... ook jij hebt me vaak bezig gehouden, de manier waarop je totaal verdween van het toneel na die avond. En over welke avond hebben we het dan hier?
Maar goed, ik begrijp nu dat je je weg gevonden hebt? En volgens wie zou ik die dan kwijt zijn geweest?

Doet me goed als dat zo is, want we maakte ons allemaal redelijk wat zorgen al respecteerde we jou mening en je wensen. [b]En die mening was volgens jullie? Even for The Record: in september heb ik pas de K5 de deur uitgedaan en nee, niet naar aanleiding van Duck's ongeval! Voor mij zou dat geen reden zijn geweest om die Gixxer de deur uit te doen! Nee, die reden lag duidelijk ergens anders kan ik je melden.

Wat betreft het in de steek laten door vrienden (mede clubleden).
Ik heb altijd gezwegen over de club omdat ik er niet op uit ben om andere schade toe te brengen. Kan zijn, maar duidelijkheid verschaft helderheid. Iederen weldenkend mens kon toch op z'n klompen aanvoelen dat het hier om het GSX-R-Contact ging? Ze hoefden maar naar jouw site te gaan en ze wisten het.
Maar kennelijk willen bepaalde mensen graag hele discussies hier opwerpen in de hoop dat het topic door een moderator word verwijdert ? Ik heb het woord dichtgooien nooit gebruikt, ga alleen wel respectvol met je eigen topic om.
Een andere rede zie ik nl totaal niet |(
Zeker omdat elk lid wat er die dag aanwezig was, zowel mijn e-mail als ook mijn mobiele nummer heeft !! Maar je deponeert toch zelf in eerste instantie persoonlijke informatie op een publiek forum?

Daar naast wil ik je herinneren aan het feit dat ik op ons club-forum een oproep deed voor onderdelen om mijn GSX-R (low-budget) weer op te knappen omdat hij totall-los was en de verzekering met een belachelijke uitkering kwam (ook dat was bekend).
Hierop kreeg ik slechts een mailtje over, wat ik voor het wrak moest hebben

Bovendien werd er nog geen twee maanden na het ongeluk de Oost-Nederland rit verreden.
Toen mijn beste maat vroeg of ik mee wilde rijden omdat het goed voor me was om weer een keer op de motor te zitten , heb ik aangegeven dat ik in eerste instantie maar beter niet mee ging vanwegen mijn lichamelijke toestand én om de boel niet onnodig op te houden.
Hierop werd algemeen gereageert, dat ik beslist mee moest gaan en dat er rekening met me gehouden zou worden.
DAT HEB IK GEMERKT !!
Ik zou achteraan rijden en deed dat ook.
Mijn maat en Martijn bleven ook achteraan (mede om mij in de gaten te houden).
Ik heb vanaf het begin ruim 180 tot 200 moeten blazen om het hele spul te kunnen volgen (op wegen max 80)!!!
Na 20 min ongeveer ben voor mijn maat en Martijn gaan rijden.
Toen we de eerste stop maakte hebben we ons ongenoegen uitgesproken, hierop zou er rustigger gereden worden.
Echter het tegendeel is waar :(
Na 2 keer los gereden te zijn en de nodige middelvingers gezien te hebben besloot ik om er volledig mee te kappen !
Ik was lichamelijk helemaal gesloopt. Ik heb me toen toch nog over laten halen om mee verder te gaan omdat ze het tempo er uit zouden halen.
Maar binnen 10 minuten waren we weer kwijt gereden met een moordend tempo.
Bovendien had die vrouw die de oprit af kwam rennen om vervolgens een slaggebaar te maken in mijn richting bij mij te veel indruk gemaakt.
Hierop heb ik mijn motor wederom aan de kant gezet en heb de pijp aan maarten gegeven.
Uiteindelijk zijn Martijn, mijn maat en ik (beide, beslist niet de miste rijders) op eigen gelegenheid naar huis gegaan. The Doctor rijdt goed. Ik heb hem vorige week nog zien rijden op Zandvoort. 'k Heb daar nog lange tijd met de The Doctor gesproken. Dat was (letterlijk!) een warm weerzien.

Het spijt me geweldig, maar ik voelde me óók hier behoorlijk in de zeik genomen en in de steek gelaten Maar waarom heb je dan niet voorgesteld in twee groepen te rijden? Per slot; gezellig meedoen is toch het doel waarnaar we streven? Ik weet wie die voorrijder is. Die jongen is toch echt alles behalve onredelijk?

Wat mij (en niet alleen mij) wél heel erg verwonderde was het feit dat gixxerNL zich behoorlijk vooraan in het veld weerde en ogenschijnlijk genoot van het "racen" want dat is het in mijn ogen als je met méér dan dubbele toegestane snelheid over de openbare weg jakkerd Maar dat is niet alleen GixxerNL geweest, want de voorrijder bepaald het tempo.

En zo kan ik nog tal van voorbeelden geven over het in de steek laten van een motor-maat (om het woord vrienden niet te gebruiken).
Niet alleen door mede clubgenoten maar ook andere waarvan je mag verwachten dat ze zich beter kunnen verplaatsen in jou sytuatie dan wie dan ook ! Blijkbaar was het destijds een verstandige beslissing om de Nrd-Holland-Rit te laten voor wat die was. Daar was je duidelijk nog niet klaar voor. Het was trouwens toen wel een erg mooie rit geworden. Er werd door de voorrijders zeer gedisiplineerd gereden.

Ik heb eigenlijk al véél meer informatie verschaft Maar het verschaft wel duidelijkheid.

Wat Mike betreft kan ik het wel begrijpen, we hebben elkaar ook al meer dan een jaar niet gezien en gesproken omdat Mike er voor koos om andere dingen in zijn leven te gaan doen buiten GSX-Rcontact. Neem van mij aan; ik ben nooit gestopt met motorrijden. Dat kan ook niet want ik rij per jaar alleen al ±18.000 woon-werk-km's!
Dat respecteer ik, en begrijp ook dat de info die hij heeft erg sumier dan wel eenzijdig is.
Vandaar dat ik toch nog een keer besloten heb om te moeten reageren. Dat siert je.

Ik praat je graag eens bij als je behoefte hebt Mike. Als het moment daar is, is het goed.
Zo niet, even goede vrienden. No hard feelings, maar de lucht is wel geklaard.

vrgr, Paul

Ga je goed man.
Boxershort wijzigde dit bericht op maandag 24 juli 2006 19:59 (100%)

ex GSXRcontactlid

Reg. datum:
25 jul. 2006
Geachte vrienden van GSX-r Contact,

Sterkte.

Geachte mensen,
Trek alleen conclusies op basis van dingen die je zeker weet en niet op basis van verhalen

mvg Arjan
ex gs250'81 yfz350'98 yfz350'00 349'80 cr500'89 dr400z'00 cbr1000'87 gsx-r1100wp gpz750'86 kx250r'92 Nu YP250 solex busa'99

Struisvogelen!

Reg. datum:
17 aug. 2001
Dit is helaas uit de hand gelopen...
Privézaken graag buiten het forum om uitvechten en bijleggen.

Slotje.

A dirty mind is a joy forever!

Pagina's:
«
»
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True