meedenkertje Electra Glide

zie marktplaats, advertentie nummer 4006676013 (zoeken op marktplaats naar dit nummer en je staat automatisch op de juiste ad), dat geeft een beetje het idee dat ik wil bereiken...
Lache wat die flh's tegenwoordig doen.vrp 7750.Voor 7000 heb je dus een nette electra.Is 15500 gulden.Dingen zijn dus in 5 jaar tijd 25% in waarde gedaald.Benieuwd waar dat eindigt.
 
Och, dan ben ik eigenlijk wel benieuwd wat er toendertijd op het prijskaartje stond toen hij glimmend en wel nieuw in de showroom stond.

Maarja, vreemd genoeg vermeld de verkoper geen bouwjaar (en weet iemand toevallig waar je de nieuwwaarde ergens kan vinden?)
 
Och, dan ben ik eigenlijk wel benieuwd wat er toendertijd op het prijskaartje stond toen hij glimmend en wel nieuw in de showroom stond.

Maarja, vreemd genoeg vermeld de verkoper geen bouwjaar (en weet iemand toevallig waar je de nieuwwaarde ergens kan vinden?)
Schat zo'n 18500 gulden.Maar kunnen ook 16500 zijn geweest.
 
Och, dan ben ik eigenlijk wel benieuwd wat er toendertijd op het prijskaartje stond toen hij glimmend en wel nieuw in de showroom stond.

Maarja, vreemd genoeg vermeld de verkoper geen bouwjaar (en weet iemand toevallig waar je de nieuwwaarde ergens kan vinden?)
misschien via de unive zite...

Nieuwwaarde motor bepalen.

Consumentenprijs


Bouwjaar 1987
Merk HARLEY-DAV
Uitvoering FLHT ELECTRA GLIDE
Vermogen (kW) 53
Oorspronkelijke consumentenprijs € 14.521,-


 
Als je dan toch richting RoadKing zit te denken, en je wilt een FLT-achtig iets als basis gebruiken, kun je maar beter vast beginnen met RK onderdelen te verzamelen. Dan komt de klap wat geleidelijker aan.

En wat denk je? Vond ik daar alvast niet een essentieel onderdeel voor je tranformatieproject? Tik maar eens 4012917313 in bij Marktplaats. Heb je die alvast in de knip!


Graag gedaan.


aight, vet *D

en die klap komt sowieso :P die Electra wordt wel duur, de onderdelen daarna wss ook wel, maar dat kan geleidelijk opgebouwd worden :P eerst sowieso de velgen, daarna de koplamp, daarna dingen als zadel, uitlaten, etc. :) thxn voor de tip!


en wat een onwijs verschil met een nieuwe Electra :P als ik dat vergelijk met een even oude Savage, die van 8000 naar nog geen 1500 gaat ;)
 
op marktplaats;

3379285913 adv. onder dit nummer is grappig :P

3866475613 en deze is gewoon mooi! Alleen een Shovel...
 
Yo SavagePielk, ik heb vandaag je basisbike gezien: een '89'er FLTC die in '91 pas op kenteken is gezet, in full-dresser uitvoering, maar met een Electra kuipje (dus niet zo'n belachelijk ding als ik erop had zitten), 58.000 miles. Vaste prijs € 7500,- te zien bij Jeroen in Scharnegoutum.
 
Yo SavagePielk, ik heb vandaag je basisbike gezien: een '89'er FLTC die in '91 pas op kenteken is gezet, in full-dresser uitvoering, maar met een Electra kuipje (dus niet zo'n belachelijk ding als ik erop had zitten), 58.000 miles. Vaste prijs € 7500,- te zien bij Jeroen in Scharnegoutum.


ey Bugeater, gaaf! Heel netjes spul dus. Voorlopig ga ik nog niets ophalen, ik heb nog 9 maanden B| B| B| tot mijn zware rijbewijs... heb vandaag wel weer de nodige kilometers op een Road King gemaakt en dat blijft heerlijk!
Wat me wel elke keer opvalt, is dat alle bijgeluiden die bij een Savage niet horen, bij een HD gewoon standaard zijn *D rikketikketikblubblublubbam; bij een Savage is dat vastlopen, bij een HD is dat lopen, super 8-)
ik heb trouwens niets gemerkt van het baksteen-verhaal, natuurlijk is het een zware en grote machine, natuurlijk hoor je constant de floorboards, maar het sturen vind ik best ok *D
Voorlopig even geen posts van mij, even twee weken Turkije met een stel vrienden. Kost me (Harley)spaargeld, maar is wel zo lekker. Tot over twee weken everybody!
 
Terug
Bovenaan Onderaan