Danny

Bugeater

MF veteraan
9 okt 2003
3.146
4
Meppel
Waar hangt Danny toch uit?

Het laatste wat ik begrepen heb, is dat'ie in het land van de dapperen was, ............maar 3 maanden? Moeten we al een handtekeningactie starten om hem van goed gedrag te voorzien, of een inzameling houden om hem op borgtocht vrij te kunnen krijgen?

.... en ze hebben daar toch ook wel ergens een pc met www-aansluiting?
 
Hij zit gewoon achter z'n PC hoor :?
danny.gif
 
Tja zo mis ik er wel meer... was al bang dat het door figuren als ik zelf kwam... dat het nivo zo ver gedaald is dat het hier, voor enkele goed geschool chopper dudes, niet meer uit te houden is. (En hun heil zoeken op FUCK!, JJ e.d. ) ;)
 
Tja zo mis ik er wel meer... was al bang dat het door figuren als ik zelf kwam... dat het nivo zo ver gedaald is dat het hier, voor enkele goed geschool chopper dudes, niet meer uit te houden is. (En hun heil zoeken op FUCK!, JJ e.d. ) ;)

Ach, hun gemis zeg ik dan maar. Aan de andere kant worden die gaten dan wel weer opgevuld door andere sterren.













Ultra enzo.
 
Waarom beginnen hier soms van die sukkeltjes te posten in bepaalde topics, terwijl je ze normaal nooit in het chopper gedeelte tegenkomt.....?
 
Dr bestaat zoiets al een activetopic-list of iets in die richting waar alle actieve topics uit alle subfora langskomen.. Bij een algemene titel is de kans dus groter dat er mensen uit andere subfora een kijkje nemen gok ik zo
 
Terug
Bovenaan Onderaan