Road Devils cc meeting in Bottrop!

Rusty Steel

Die hard MF'er
12 feb 2005
628
0
Ede
als je opgestaan bent zonder een idee wat te doen vandaag, ga dan als de sodeflikker naar Bottrop duitsland! gisteren en vandaag is er een grote meeting met Kustoms, hot rods, choppers en ouwe VW's! vanalles en nog matzwart ook!
t is maar een uurtje rijden van Arnhem af ofzo, dus goed te doen en nog voor de bitterballen weer thuis! (zondag is het niet geloof ik, alleen vrijdag en zaterdag)

check voor details http://www.roaddevilseurope.de/

ik rij in een ouwe bruine VW spijlbus, geef ff een gil als je daar bent!

groeten
Tjebbe
 
Hee medebusser :W
Je bent toch wel lid van het spijlbusregister?

Ik heb geen tijd om daar te kijken.
We gaan in ons nieuwe huis aan het werk.


nog geen lid van t register, ken t wel hoor!
ben lid van Kieft en klok family!!!
zal proberen wat piccies te maken, maar die worden er hier toch afgeflikkerd omdat het geen motortjes zijn... |(
 
Zo net terug van Bottrop. Met mijn cadillac lowrider daar heen geweest en ik en knukkel hebben onze ogen uitgekeken naar enkele vette hotrods en andere 2 of 4 wielige ami bakken. Knukkel heeft de fotoos gemaakt, misschien dat ie er hier wat op zet.......
In ieder geval voor iedereen de moeite waard om, volgend jaar, naar toe te gaan. Ook al is het motor gehalte niet echt hoog, zijn er wel meer mooie dingen te zien dan op een gemiddelde amerikane dag. mede ook door de grens van toelaatbare autos te stellen op bj.65/70.
Rusty ook gezien met zijn spijlen bus, ook erg vet, leuk je ontmoet te hebben.
Nu effe mijn kop in smeren met after sun want met die zon op een open veld en huidtype A is het altijd prijs...... ;)
 
Hier maar wat foto's, te beginnen met de bus van Rusty Steel, die we zowaar nog tegenkwamen ook!

En Diestyboy, nog bedankt veur het rijje!

IMG_1240Medium.jpg


We gingen natuurlijk voor de motoren, zoals deze:
IMG_1238Medium.jpg


Maar er stonden ook wat oto's:
IMG_1226Medium.jpg


IMG_1227Medium.jpg


IMG_1229Medium.jpg


IMG_1233Medium.jpg


IMG_1234Medium.jpg


IMG_1237Medium.jpg


IMG_1245Medium.jpg


IMG_1250Medium.jpg


IMG_1248Medium.jpg
 
Laatst bewerkt:
Staat zeker mooi spul tussen wat we niet alle dagen zien.

Rusty/Cooper rijden jullie allebei een T1 ?
Heb laatst regelmatig op de K&K site zitten loeren en wil wel wat meer weten.

full
 
Rusty.. Good talkin' today!!


van Diest... Waarom zo vroeg naar huis........??

Ja begin oud te worden hé...... ha ha

Nee we waren er al om 1215 en om een uur of 1800 hadden we het wel gezien en waren ik en mijn andere maten al redelijk goed aangebakken van de zon, dus... ;)

Volgend jaar gewoon weer, komt goed!

Morgen misschien effe naar asten heusden cruizen, daar de dikke frits uithangen en dan hebben ik wel weer genoeg amerikanen dagen gehad voor deze week, spreek je snel en misschien volgende week fotoos maken van mijn caddy?

Ik hoor het wel, laterzzzz
 
Tering wat een gave bakken zo dicht bij huis!



en nogmaals tering, is die american day in asten-heusden ook vandaag? heb ik weer andere verplichtingen
 
Staat zeker mooi spul tussen wat we niet alle dagen zien.

Rusty/Cooper rijden jullie allebei een T1 ?
Heb laatst regelmatig op de K&K site zitten loeren en wil wel wat meer weten.

(Afbeelding)

Hey Case, cool dat busje, de "slam-o-matic"!
ik rij die bruine spijl hierboven, en kom net terug van een k&k roadtrip door California! Misschien hebben we wat leuks voor je gevonden?!
kom ff langs voor een rondleiding en een bak koffie!

lache om zoveel gasten van t MF tegen te komen, volgend jaar blijven we t hele weekend? genoeg te bespreken of niet FD?!

Nitro, je herkende Tjeerd z'n Ami wel denk ik of niet?? hahaha die had een bekijks, prachtig!

later manne
 
beetje spammen:maat waar ik mijn wp heb heeft nog diverse van die bussen staan in diverse uitvoeringen
helaas zijn het allemaal t2's

er is ook het een en ander te koop
 
Hey Case, cool dat busje, de "slam-o-matic"!
ik rij die bruine spijl hierboven, en kom net terug van een k&k roadtrip door California! Misschien hebben we wat leuks voor je gevonden?!
kom ff langs voor een rondleiding en een bak koffie!

lache om zoveel gasten van t MF tegen te komen, volgend jaar blijven we t hele weekend? genoeg te bespreken of niet FD?!

Nitro, je herkende Tjeerd z'n Ami wel denk ik of niet?? hahaha die had een bekijks, prachtig!

later manne
Huh ? Is u van K&K ?....
uitnodiging aangenomen...
 
Goddomme wat een gaaf spul allemaal weer .... 8-)

Houd ons allen a.u.b. op de hoogte van dit soort evenementen, zowel 2 als 4 wielig :}

BTW: aircooled VW bussen rule big time! :9~
 
Laatst bewerkt:
Ik moet ook nogmaals zeggen dat dit een erg vette meeting was, (ook al was het weer op een veld ipv asfalt waar autoos horen te zijn, ik rij geen traktor damned) Deze meeting sprong er wat mij betreft voor dit seizoen al ver boven uit.
Dit in tegenstelling tot vandaag in Asten Heusden, wat meer weg had van een zandbak en meer interesse voor bier en kijken naar line dancers dan waaar het om gaat de autoos en motors die helemaal achterin het veld stonden.
Maar tot volgend jaar dan maar...... :]
 

Sorry Maurice, dat ik je tip in de wind heb geslagen, maar ik moest toch effe gaan kijken vandaag (was al weer een paar jaar geleden dat ik er geweest was), maar ben voor altijd weer genezen van deze zandbak meetings, voortaan gewoon naar de burger king, waar er asfalt en alleen autoos zijn.....Of natuurlijk naar Cali ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan