hydrau lift

murph

MF veteraan
3 sep 2004
7.982
29
vlaieland
Morge,
Ik ben op zoek naar een heftafel om de hele motor op ong 1 m hoogte te heffen.Liefst zo GOEDKOOP mogelijk.Iemand enig idee?Na 16 jaar op de grond kruipen om een ketting af te stellen of zo iets lulligs is mijn rug ermee aan het stoppen. :?
 
Morge,
Ik ben op zoek naar een heftafel om de hele motor op ong 1 m hoogte te heffen.Liefst zo GOEDKOOP mogelijk.Iemand enig idee?Na 16 jaar op de grond kruipen om een ketting af te stellen of zo iets lulligs is mijn rug ermee aan het stoppen. :?
Dan moet je eens bij van craenebroek gaan kijken
 
Dat heet Van Cranenbroek.

Ik heb daar pas gekeken.
Maar de kwaliteit (vooral de afwerking) van de gereedschappen daar is echt om te huilen.
Dus je weet het..het kost weinig maar dan heb je ook weinig.

Ik heb de heftafels zien staan..(dacht 300 of 400 euro, wel goedkoop maar lees verder) ik denk dat die net (acceptabel) voldoende zijn om echt mee te werken. De liften dus zagen er 'redelijk' uit, wel te vertrouwen denk ik.
Maar ik wilde die oprijbruggetjes voor de auto (soort grote 'wig' voor onder de wielen zodat de auto iets hoger komt, waar je dus op moet rijden) kopen, maar ik bekeek de lassen van al de 15 bruggetjes, levensgevaarlijk! Daar zou ik niet onder willen liggen.

Kijk, wil je wat tuingereedschap daar kopen voldoet het best, van dat soort dingen.
Maar spullen waarvan je weet dat je die zwaar gaat belasten...weet wat je koopt!

Het is goedkoop en dat is het ook.
 
Heb daar laats voor 50 euri een motorliftje gekocht. Prima ding hoor.

(Maar dat is natuurlijk wat anders als een tafel...)
 
misschien is dit iets.
op marktplaats bij motoren en brommers.
dan eigenbouw intoetsen staat daar ergens een motorheftafel 40 euro
 
Terug
Bovenaan Onderaan