Bad cop, no donut..

'Flyin' Dutchman

MF veteraan
9 sep 2004
1.126
0
Zojuist aangehouden door de politie..
'K was met de Triumph met wat vrienden aan 't chillen bij een meer hier in de buurt, waar ook nogal wat van gabber pieten rondhangen, en veel illegale zatte Polen rondlopen (waar ik al heel wat minder leuke ervaringen mee heb).
Anyways.. Op een gegeven moment rijdt er een auto met hoge snelheid weg, met twee zwaar zatte gasten er in. Volle vaart, pikte nog net geen boom mee, je kent het wel.
5 minuten later rijd ik weg. En toen kwam de politie er aan. Ik deed alsof er niets aan de hand was. Einde van weg, achter me... STOP POLITIE
Die agent stapt uit en begint over mijn 90 graden gedraaide nummerplaat te zeiken, dat ie 'm niet goed kan lezen etc... Ik vertelde hem daarop dat ik 'm zeer goed kon lezen. Daar had ie eigenlijk niets op te zeggen. Toen vertelde ik hem dat ie eigenlijk 5 minuten te laat was, en dat ie eigenlijk beter bij die zatte apen een stukkie verderop kon gaan kijken. Volgens hem vond hij mij toch belangrijker, en begon over mijn spiegel, die ik niet had. Ik vertelde 'm dat het een historische motorfiets (1970) was, en dat er geen spiegel en knipperlichten op hoeven te zitten. Ook had ik mijn kenteken niet bij.
Na een check in de computer in zijn Adidas promotie mobiel had hij eigenlijk niets meer te zeggen als dat mijn motorje ouder was dan ik zelf en dat ik de volgende keer maar een kenteken mee most nemen.

De eerste ervaring met de politie met m'n Trump, en met positieve afloop.

Die HD met 48er kenteken kan alleen nog maar beter worden!!
 
Djiezus, in wat voor kamp woon je, man? "Zatte Polen, gabber Pieten......". En daar ga jij dan tot overmaat van ramp ook nog rondrijden? Da's natuurlijk vragen om moeilijkheden.

;)

Wel weer geluk gehad met de blauwe boys; voor hetzelfde geld had je nog moeten dokken ook. Hoewel ik me kan voorstellen dat je (gezien de buurt) geen cent op zak had...
 
Wel weer geluk gehad met de blauwe boys; voor hetzelfde geld had je nog moeten dokken ook. Hoewel ik me kan voorstellen dat je (gezien de buurt) geen cent op zak had...
[/quote]

Waarvoor dokken ???
 
Zojuist aangehouden door de politie..
'K was met de Triumph met wat vrienden aan 't chillen bij een meer hier in de buurt, waar ook nogal wat van gabber pieten rondhangen, en veel illegale zatte Polen rondlopen (waar ik al heel wat minder leuke ervaringen mee heb).
Anyways.. Op een gegeven moment rijdt er een auto met hoge snelheid weg, met twee zwaar zatte gasten er in. Volle vaart, pikte nog net geen boom mee, je kent het wel.
5 minuten later rijd ik weg. En toen kwam de politie er aan. Ik deed alsof er niets aan de hand was. Einde van weg, achter me... STOP POLITIE
Die agent stapt uit en begint over mijn 90 graden gedraaide nummerplaat te zeiken, dat ie 'm niet goed kan lezen etc... Ik vertelde hem daarop dat ik 'm zeer goed kon lezen. Daar had ie eigenlijk niets op te zeggen. Toen vertelde ik hem dat ie eigenlijk 5 minuten te laat was, en dat ie eigenlijk beter bij die zatte apen een stukkie verderop kon gaan kijken. Volgens hem vond hij mij toch belangrijker, en begon over mijn spiegel, die ik niet had. Ik vertelde 'm dat het een historische motorfiets (1970) was, en dat er geen spiegel en knipperlichten op hoeven te zitten. Ook had ik mijn kenteken niet bij.
Na een check in de computer in zijn Adidas promotie mobiel had hij eigenlijk niets meer te zeggen als dat mijn motorje ouder was dan ik zelf en dat ik de volgende keer maar een kenteken mee most nemen.

De eerste ervaring met de politie met m'n Trump, en met positieve afloop.

Die HD met 48er kenteken kan alleen nog maar beter worden!!

Bad cop...valt wel mee toch...als het een Bad cop was geweest had ie een bon geschreven voor het niet bij hebben van je papieren.


En tegenover een cop heeft iedereen het erover dat ze beter naar die of die kan kijken dan naar hemzelf dus dat ie daar niet op reageert kan ik me voorstellen.
 
Zojuist aangehouden door de politie..
'K was met de Triumph met wat vrienden aan 't chillen bij een meer hier in de buurt, waar ook nogal wat van gabber pieten rondhangen, en veel illegale zatte Polen rondlopen (waar ik al heel wat minder leuke ervaringen mee heb).
Anyways.. Op een gegeven moment rijdt er een auto met hoge snelheid weg, met twee zwaar zatte gasten er in. Volle vaart, pikte nog net geen boom mee, je kent het wel.
5 minuten later rijd ik weg. En toen kwam de politie er aan. Ik deed alsof er niets aan de hand was. Einde van weg, achter me... STOP POLITIE
Die agent stapt uit en begint over mijn 90 graden gedraaide nummerplaat te zeiken, dat ie 'm niet goed kan lezen etc... Ik vertelde hem daarop dat ik 'm zeer goed kon lezen. Daar had ie eigenlijk niets op te zeggen. Toen vertelde ik hem dat ie eigenlijk 5 minuten te laat was, en dat ie eigenlijk beter bij die zatte apen een stukkie verderop kon gaan kijken. Volgens hem vond hij mij toch belangrijker, en begon over mijn spiegel, die ik niet had. Ik vertelde 'm dat het een historische motorfiets (1970) was, en dat er geen spiegel en knipperlichten op hoeven te zitten. Ook had ik mijn kenteken niet bij.
Na een check in de computer in zijn Adidas promotie mobiel had hij eigenlijk niets meer te zeggen als dat mijn motorje ouder was dan ik zelf en dat ik de volgende keer maar een kenteken mee most nemen.

De eerste ervaring met de politie met m'n Trump, en met positieve afloop.

Die HD met 48er kenteken kan alleen nog maar beter worden!!
U heeft een '48er pan? :} :}
 
ha ha die tilly, het ie weer geluk....... ;)

Maar gezien jouw rijstijl verwondert het me niet dat je "gestopt" bent ha ha!

Ik kom van de week effe langs voor die whitewall by the way

Laterz Diestyboy


ps
Na dit verhaal ben ik nu ook steeds blijer aan het worden met mijn '51 HD kenteken..... 8-)
 
Djiezus, in wat voor kamp woon je, man? "Zatte Polen, gabber Pieten......". En daar ga jij dan tot overmaat van ramp ook nog rondrijden?
hij heeft het volgens mij gewoon over Blijdenstein, a.k.a park Engelgaarde ;)

bij jou in de achtertuin zeg maar...
 
wij hebben hier int noorden nog niet zoveel last van zatte polen....die flikkeren we hier gewoon van de dijk.

wel veel euh "luie gekleurden van een bepaald eiland beginnend met een a"
en noordafrikanen ook wel marokanen genoemd.

en triumphs krijgen hier altijd respect en voorrang!

[liedjefluitend modus aan]
rule britania,britania rules the way's!
[liedjefluitendmodus uit]
 
klinkt als een recreatieplas "de rooye plas".
maar 1 plek waar zoiets gebeurt.
:( :( :(
Klinkt meer als een asperge-veld (getuige de zatte Polen)...

Maar Tilly...is dat niet een leuke doelgroep om een fotosessie mee te doen: zatte Polen die tegen een eikenboom aangeplakt zitten? Zwart-wit foto's welteverstaan want dan krijg je een mooi contrast tussen hun bleke gelaat en de bloedvlekken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan