No future???

Knogjärn

Die hard MF'er
24 sep 2005
698
0
Okay, sinds september is mijn ratstar buiten gebruik...
Sinds een week heb ik eindelijk mijn blok terug van de lasser.. gaaaaap...
Dus ben maar weer verder gegaan met verven (lakken kan je het niet noemen eigenlijk) e.d.
Hier wat plaatjes...

En ik blijf het gek vinden dat ik nooit iets kan vinden en niemand mij gereedschap wil lenen....

Zie ook de mooie spuitruimte (ik haat alleen die torretjes, vliegjes e.d. die lekker op je zachte lak gaan zit...)

Het zal leuk worden alles weer in elkaar te krijgen...

Mijn eBay uitlaten zijn al meer dan 30 dagen onderweg uit Italië... :( dus die zullen wel nooit meer aankomen...


IMG_0220.jpg

IMG_0217.jpg

IMG_0215.jpg

IMG_0214.jpg




:P
 
Laatst bewerkt:
Niet zo klagen, Knogjärn! Wie kan er van ons nu zeggen dat'ie in z'n werkplaats zelfs aan de basisbehoeften kan voldoen? Je hebt het gewoon goed voor elkaar.

full



Ik snap dat van die torretjes & vliegjes nu ook opeens een stuk beter................ misschien tijd om dat ding eens schoon te maken?

_O-
 
Ahhhh, de Knötse! Uit de Ikea gids van 2006/2007, ik had er al eens van gehoord. Bij jullie natuurlijk een allerdaags gebruiksartikel, bij ons (nog) onbekend...
 
Ahhhh, de Knötse! Uit de Ikea gids van 2006/2007, ik had er al eens van gehoord. Bij jullie natuurlijk een allerdaags gebruiksartikel, bij ons (nog) onbekend...

_O-

gaat lekker daar knogjarn! k wist niet dat je de verbouwing zo grondig aanpakte??
full


mooi tankie voor je ;)
 
Ik heb er zwaar de ........ in want het gaat echt super bout!
Wat betekend het als je motormounts niet meer op hun plek passen????
Ik heb 1 f***ing bout/swingarm-as die muur vast zit en ik draai alles er op kapot.... dus dat wordt nog even wat werk... En dat ding moet weg voor mijn swingarm...
Maar ja ik heb in iedergeval een goeie bevestiging gemaakt voor mij Hard Ass zadeltje.. Ik wilde deze eerst direct op het frame hebben maar dat kost te veel been ruimte en ik zit in een rare hoek met mijn tijdelijke controles (wil over naar handschakel shit), nu heb ik maar van die wasknijperveren er onder gezet....
Alles wordt rood met wat zwart en wat wit, en nee het is geen politiek statement die kleuren ;) ..... Rood met zwarte scallopes en witte pinstripe decals...
Had al graffiti geprobeerd maar dat werd niets...
Ik heb de standaard tank maar alle teller en kerstverlichting er af en het gat dicht laten lassen en verder opveguld...
Chopped Indian rearfender...
 
Nee ouwe MF-doos je kan niet achterop!

Plaatjes van hoe het geval er nu bij staat...
Nee... nog veel te werk met kleurtjes, olie, wat boutjes hier en daar maar ja zoals men ziet ligt het blok er weer in, de bedrading ligt er tussen.. dus misschien maak ik nog een kilometertje voor de winter... het is al bijna augustus natuurlijk.
full


 
Laatst bewerkt:
full


beetje ruimte probleem als ik wil remmen... helemaal als ik fw-controles er op zet... zie toch maar af van de handschakelshit.. voor nu althans...
 
Plaatjes van hoe het geval er nu bij staat...
Nee veel te met kleurtjes, olie, wat boutjes hier en daar maar ja zoals men ziet ligt het blok er weer in, de bedrading ligt er tussen.. dus misschien maak ik nog een kilometertje voor de winter...
(Afbeelding)


Oooooo... dat valt me reuze mee!
dacht dat je nog steeds boutjes en moertjes aan het rapen was!
maar het klinkt wel alsof je er weinig schik aan hebt beleefd?
 
Het restylen is altijd leuk maar ik wil gewoon iets anders eigenlijk....
... het blijft natuurlijk een Dragstar...
Ook al doe ik mijn best om em er niet fabrieks-af uit te laten zien...
Ik ben gewoon verpest door dat soort plaatjes als "Bobber pics" en jouw laatste topic Rusty....
 
ennuh ik ben wil blij dat wat van die uitgemolken cruizer shit er af is...
zoals de teller op/in de tank + feestverlichting, uitlaatjes, ducktailstylerearfender, het ronde lucht filter (ookal is deze niet echt kool of zo... ga die kelkjes maar vervangen met iets anders denk ik...)


ennuh dat"oooooh dat valt reuze mee" dat komt door dat mijn schoonmoeder een weekje op bezoek was... 8-)
 
Je gaat in ieder geval sneller dan mij B|


Ik vind die kelken wel gaaf! Ik zou er een ander stuur opgooien, een z-bar ofzo, deze vind ik te 'strak'
 
Ik heb gedacht aan een ander stuur maar denk niet dat ik dat doe, al met krijgt het geval nu een moderne uitstraling vooral doordat zadel en de filterkit... en daar past dat bijna-tandaard-stuur wel bij.
 
Niet zo klagen, Knogjärn! Wie kan er van ons nu zeggen dat'ie in z'n werkplaats zelfs aan de basisbehoeften kan voldoen? Je hebt het gewoon goed voor elkaar.

(Afbeelding)


Ik snap dat van die torretjes & vliegjes nu ook opeens een stuk beter................ misschien tijd om dat ding eens schoon te maken?

_O-
En check dat vlagje dat daar rechts onderin de hoek half over een mountainbike ligt gedrappeerd...is dat niet een vlag van de nsdap :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan