schuurvondst!

30 inch overstock :mooooooooooooooooi
ben nu al weer rete-benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.



net als bij je schuurvondst :ik is jaloers :9~
 
He Chris, heb je leopoldsburg overleefd.......? en heb je nog veel ritjes gemaakt rond de kerk ;) Leuk je een keer ontmoet te hebben..... succes met de zweed
 
He Chris, heb je leopoldsburg overleefd.......? en heb je nog veel ritjes gemaakt rond de kerk ;) Leuk je een keer ontmoet te hebben..... succes met de zweed
Heb nog tot een uur of zes zitten toeren in leopoldsburg en ben toen terug naar het triketreffen gereden waar ik mij verder heb volgekapt met bier O-)
Deze morgen wakker geworden met een redelijke hangover :+
Heb me toch fantatisch geamuseerd
 
Heb nog tot een uur of zes zitten toeren in leopoldsburg en ben toen terug naar het triketreffen gereden waar ik mij verder heb volgekapt met bier O-)
Deze morgen wakker geworden met een redelijke hangover :+
Heb me toch fantatisch geamuseerd

Kunnen we je nog ergens bewonderen?
 
Laatst bewerkt:
Hier oerman op de naftbak *D

full
 
Zo voor de nieuwsgierigen onder jullie hier is de basis voor men nieuwe project.
Ik heb het in een nieuw topic gezet want weet nog niet echt wat het gaat worden,wil er ook pas in de winter aan beginnen. Hij stond echt in de schuur bij de boer en was van de boerenzoon, staat ongeveer 4 jaar stil en de motor zou gereviseerd zijn, er staat een oliepomp van s&s op dus dat kan al niet slecht zijn denk ik zo. :]

(Afbeelding)
Hé Chrisje....ga je daar volgend jaar in Leopoldsburg je record rondjes rijden mee verbreken?!? _O-
 
hoi pepe waar heb je die foto vandaan?
een paar uur later lag ik dronken naast men motor te slapen :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan