schuurvondst!

hoi pepe waar heb je die foto vandaan?
een paar uur later lag ik dronken naast men motor te slapen :X


Hebben ze die foto te vroeg genomen...

(Van het forum van een maatje. http://www.freeratbiker.proboards106.com (www.freeratbiker.proboards106.com) )
 
nee ik daag je uit om volgend jaar te sprinten tegen elkaar O-)
Mwhahaha...Ik daag je uit om volgend jaar een rondje te rijden tegen de rijrichting in....en dan in het voorbijgaan die zuignap van die gast zijn akle bolleke af te plukken.... *O*



[me] Roelibaldi schat dat ie de sprint toch wel kan winnen hoor[/me]
 
Mwhahaha...Ik daag je uit om volgend jaar een rondje te rijden tegen de rijrichting in....en dan in het voorbijgaan die zuignap van die gast zijn akle bolleke af te plukken.... *O*



[me] Roelibaldi schat dat ie de sprint toch wel kan winnen hoor[/me]
Opletten want heb nog ergens een redelijk snel tweetaktje in de schuur staan })
 
Toch niet. The name is Bush.

Alle dat is zijn bijnaam. Ken hem namelijk persoonlijk. 8-)

Btw.: http://www.heavymetal13.nl/Leopoldsburg2006/slides/Leopoldsburg%202006%20(291).html (Dit) ben ik. :9~
Hee Kieke....die geslachtsoperatie is goddomme goe gelukt....ik wist niet dat je zo'n lekker vrouwke was :P


PS...hoe staat het nog met de verkoop van je fiets?
 
Ik ben er eindelijk uit wat het gaat worden met de shovel :]
Vandaag wat onderdelen besteld zoals uitlaten, handvaten van super sixties, de bijpassende pillionseat die bij men rode metalflakezadel past, z-bar meegebracht.
Dus het blok komt niet in de zweed te hangen.
Het zweeds rijwielgedeelte blijft voorlopig de woonkamer sieren 8-)
 
*O* *O* *O*

goed plan!


*als je de tank van de zweed wil verpatsen, mail me ff*
heb nog een gaatje over aan de muur ;)
 
Nu heb ik weer een mooi schakelpookje gekocht dus wordt het tijd dat ik maar eens een fiets bouw met handschakeling :P
Dus al degene die fotos hebben van handgeschakelde fietsen gelieve ze hier te posten, u wordt bij voorbaat bedankt.
Nog even een foto van het sckakelpookje :9~

full
 
Nu heb ik weer een mooi schakelpookje gekocht dus wordt het tijd dat ik maar eens een fiets bouw met handschakeling :P
Dus al degene die fotos hebben van handgeschakelde fietsen gelieve ze hier te posten, u wordt bij voorbaat bedankt.
Nog even een foto van het sckakelpookje :9~

(Afbeelding)

Dat gaat er weer cool uitzien oerman, daar ben ik zeker van.
 
Heb vandaag weer wat spulletjes afgehaald die gaan gebruikt worden voor men shovelproject.
Ik denk dat het stilletjes tijd wordt dat ik hier een nieuw topic voor open :Y
Het topic staat onder Oermans shovelproject en alle reacties zijn zoals steeds welkom, positief en negatief
 
Terug
Bovenaan Onderaan