Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #3

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey luitjes....

Ik ben me aan het orienteren op een RSV.

IS dit een originele kleurstelling??

707557.jpg
 
de eprom moet je zo wie zo hermappen, als je nu een pc steekt of niet....(geloof ik eh)

ik ga ook nog voor een pc3 of rapidbike, kan je veel fijner mee afstellen, helaas heeft 't niet veel nut als je dan een open filter hebt en geen collector(in mijn geval...)

heb 'm daarom ook terug van de box afgehaald...
Is het niet zo dat een PC de taak van de Eprom overneemt? Volgens mij namelijk wel en hoeft er niets met de Eprom te gebeuren.
 
Is het niet zo dat een PC de taak van de Eprom overneemt? Volgens mij namelijk wel en hoeft er niets met de Eprom te gebeuren.


:Y dat is correct en ook niet geheel onjuist :Y

Ja de pc neemt de taken van de eprom over..ik ga van de winter een rapid halen voor mijn racer en de pc eraf halen..dus over een maand of wat zet ik hem hier wel te koop.
 
de eprom moet je zo wie zo hermappen, als je nu een pc steekt of niet....(geloof ik eh)

ik ga ook nog voor een pc3 of rapidbike, kan je veel fijner mee afstellen, helaas heeft 't niet veel nut als je dan een open filter hebt en geen collector(in mijn geval...)

heb 'm daarom ook terug van de box afgehaald...

Afstellen heeft altijd nut....zelf als je fiets helemaal standaard is heb je grote kans dat hij met een pc beter loopt en met een rapid nog beter.....
 
nee idd maar als je van een 2 in 1 in 2 gaat wel eh ...

bij die akra moet 't niet maar heb ook al milles gezien die maar beroerd liepen na het monteren van een uitlaat, zelfs met een bijgeleverde eprom...


Nee hoor, heb mijn originele eprom er nog in met de leovince's eronder en grafiek was prima volgens ruud frederiks :]
 
nee idd maar als je van een 2 in 1 in 2 gaat wel eh ...

bij die akra moet 't niet maar heb ook al milles gezien die maar beroerd liepen na het monteren van een uitlaat, zelfs met een bijgeleverde eprom...

dat van jou is geen 2 in 2 :N
 
idd makkie :)

maar die sp wordt ook als een 2 in 1 in 2 beschouwd, zulke pijpen geven over het algemeen een veel sterker middengebied, een evo e.d. gaan echt voor topvermogen.

ivm die eproms klopt 't wel, pc neemt idd 't motor management over, twijfelde er aan...

maar een pc3 steken op enkel en alleen een uitlaat heeft niet zoveel nut,je wint er wel mee maar nooit 't maximale, men maatje met zen duc 900ss had 't ook voor met zijn open termi's, ze kregen er pas echt goeie winst uit toen hij een k&n setje monteerde zodat hij beter kon ademen... als hij beter kan uitademen moet hij ook beter kunne inademen, da's de hoofdregel bij een motor, evenzeer andersom

heb btw weer lekker :] namiddag...

posertdm2.jpg


crw2039tu8.jpg


crw2040fx4.jpg



:9
 
nette pic's...

waarom heb je eigenlijk een rood spatbord voor?
dit had Troy Corser toch ook niet.
 
dit is groen dan? btw 't is een perso gemodde TC replica eh, de leeuwen heb ik weggelaten, beetje beu...

:+

full


ik vind een oranje voorspatbord veel mooier staan met de sponsordecals..

't hoort gewoon op een zwarte aprilia :)


persoonlijke smaak eh
 
idd makkie :)

maar die sp wordt ook als een 2 in 1 in 2 beschouwd, zulke pijpen geven over het algemeen een veel sterker middengebied, een evo e.d. gaan echt voor topvermogen.

ivm die eproms klopt 't wel, pc neemt idd 't motor management over, twijfelde er aan...

maar een pc3 steken op enkel en alleen een uitlaat heeft niet zoveel nut,je wint er wel mee maar nooit 't maximale, men maatje met zen duc 900ss had 't ook voor met zijn open termi's, ze kregen er pas echt goeie winst uit toen hij een k&n setje monteerde zodat hij beter kon ademen... als hij beter kan uitademen moet hij ook beter kunne inademen, da's de hoofdregel bij een motor, evenzeer andersom

heb btw weer lekker :] namiddag...

(Afbeelding)

:9
Gadverpielekes, die combinatie ziet er gelikt uit :9~

Heb alleen deze foto (erg onduidelijk)

full
 
dit is groen dan? btw 't is een perso gemodde TC replica eh, de leeuwen heb ik weggelaten, beetje beu...

:+

(Afbeelding)

ik vind een oranje voorspatbord veel mooier staan met de sponsordecals..

't hoort gewoon op een zwarte aprilia :)


persoonlijke smaak eh
Vind persoonlijk dat rood/oranje spatbord ook mooier staan :} Maar goed, ik laat mijn zwarte carbon spatbordje maar zitten :P
 
jouw pak is ook mooi maar vond 't echt slecht beschermd op de rug ,heb 't destijds gepast op 't autosalon bij de appie stand...

heb toen een spyke eeagle combi gekocht (al een jaar verkocht aan een MF-er)

die spidi zit echt als een 2de huid en in super beschermd op de rug, had alleen ff men rugprotector niet nu,lag daar ergens op de grond...

mijn carbon spatbord was beschadigd, heb 't aan iemand van de RSVclub gegeven een paar weken terug op Zolder

dit staat gewoon veel mooier,die paar gram carbon maakt me nie zo uit, ben zelf maar 72 kg droog aan de haak :)
 
jouw pak is ook mooi maar vond 't echt slecht beschermd op de rug ,heb 't destijds gepast op 't autosalon bij de appie stand...

heb toen een spyke eeagle combi gekocht (al een jaar verkocht aan een MF-er)

die spidi zit echt als een 2de huid en in super beschermd op de rug, had alleen ff men rugprotector niet nu,lag daar ergens op de grond...

mijn carbon spatbord was beschadigd, heb 't aan iemand van de RSVclub gegeven een paar weken terug op Zolder

dit staat gewoon veel mooier,die paar gram carbon maakt me nie zo uit, ben zelf maar 72 kg droog aan de haak :)
Zit weinig protectie in de rug, klopt...zit ook niet zo'n bult op (geen idee hoe je dat noemt)...maar heb ook altijd een rugprotector er onder aan.
 
jah die bult is extra bescherming en windgeleiding maar ze zat ook bijna niks onder(pas op de oudere spidi pakken zoals die suzuki replicas hadden ook bijna niks tussen je rug en 't leer..) is toch maar -O-

ma je hebt een mooi pak, mooie bike dus dat zit heel dik in orde
 
jah die bult is extra bescherming en windgeleiding maar ze zat ook bijna niks onder(pas op de oudere spidi pakken zoals die suzuki replicas hadden ook bijna niks tussen je rug en 't leer..) is toch maar -O-

ma je hebt een mooi pak, mooie bike dus dat zit heel dik in orde
Gaat uiteindelijk om het poser gehalte he :+
 
inderdied ;)

kheb gisteren mijn linkse weer goed ingekort :)

de rechtse moet ik nog es wat soepel te pakken bochten voor zoeken.. een mooi afritje of zo maar dan moet ik eerst een stuk autoweg doen en daar kunne mijn SC's niet zo tegen... :r

't wordt weer stilaan tijd voor een nieuw achterbandje....
 
een pc3 steken op enkel en alleen een uitlaat heeft niet zoveel nut,je wint er wel mee maar nooit 't maximale, men maatje met zen duc 900ss had 't ook voor met zijn open termi's, ze kregen er pas echt goeie winst uit toen hij een k&n setje monteerde zodat hij beter kon ademen... als hij beter kan uitademen moet hij ook beter kunne inademen, da's de hoofdregel bij een motor, evenzeer andersom
Uiteraard komt er dan ook meteen een ander filtertje in. Met zo'n PC valt er toch heel veel te winnen, vooral in het middengbied. En de mijne heeft toch een voelbare dip rond de 5000 RPM.
 
inderdied ;)

kheb gisteren mijn linkse weer goed ingekort :)

de rechtse moet ik nog es wat soepel te pakken bochten voor zoeken.. een mooi afritje of zo maar dan moet ik eerst een stuk autoweg doen en daar kunne mijn SC's niet zo tegen... :r

't wordt weer stilaan tijd voor een nieuw achterbandje....
Heb vorige week m'n linkse goed bijgewerkt...rechtse is al ver op. 8-) :] Heb BT-020's, kunnen wel tegen wat snelweg kilometers ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan