Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #3

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan ben je geen echte fan :P


ben ik ook nie...carbon is ook mooier :P


mn laatste aankoop...zoiets heb ik altijd al willen hebben
en nu is de dag daar,ik krijg hem vande week in een super mooi lijstje

deze man kan zo goed schilderen dat het bijna foto's zijn.
het is super gedetaileerd en als je er met je neus op zit komt het bijna tot leven....ok nu moet ik ophouden...

https://sportbikes.com/shop/index.php/action/item/id/137/
http://www.art-works-uk.co.uk/gallerypages/gallery3.html


hij is er ook met troy corser maar geen rood voorspatbord

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Tuono van 2006 met blauwe OZ-look velgen. Mijn Tuono is fluo-red (zeg maar gerust oranje) en daarbij vind ik zelf de blauwe velgen niet echt staan. Nu kan ik de velgen zwart spuiten, maar wellicht dat iemand deze velgen wel wil ruilen. Ik ben dus op zoek naar zwarte 6-spaaks velgen van een RSV vanaf 2004 (daar acht ik de kans het grootst op dat ze zonder aanpassingen passen). Het gaat alleen om het ruilen van de velgen. Dus de remschijven e.d. worden niet geruild. Wellicht maak ik iemand blij met een paar mooie blauw metallic velgen en maakt iemand mij blij met een paar zwarte velgen. Mocht je interesse hebben, stuur dan een mail naar info@xtremebikz.nl
 
Ik heb een Tuono van 2006 met blauwe OZ-look velgen. Mijn Tuono is fluo-red (zeg maar gerust oranje) en daarbij vind ik zelf de blauwe velgen niet echt staan. Nu kan ik de velgen zwart spuiten, maar wellicht dat iemand deze velgen wel wil ruilen. Ik ben dus op zoek naar zwarte 6-spaaks velgen van een RSV vanaf 2004 (daar acht ik de kans het grootst op dat ze zonder aanpassingen passen). Het gaat alleen om het ruilen van de velgen. Dus de remschijven e.d. worden niet geruild. Wellicht maak ik iemand blij met een paar mooie blauw metallic velgen en maakt iemand mij blij met een paar zwarte velgen. Mocht je interesse hebben, stuur dan een mail naar info@xtremebikz.nl

Ik zou gebruikte exemplaren kopen via ebay ofzo. Daar ga je spijt van krijgen!
 
Ik heb nog nooit spijt gehad van mijn aanpassingen *O* . De Tuono is inmiddels ook al behooprlijk aangepast en ziet er al lang niet meer origineel uit (foto is ergens in het begin gemaakt). Dus laat maar komen die liefhebbers van blauwe velgen..... I'm waiting :+
 
Ik heb een Tuono van 2006 met blauwe OZ-look velgen. Mijn Tuono is fluo-red (zeg maar gerust oranje) en daarbij vind ik zelf de blauwe velgen niet echt staan. Nu kan ik de velgen zwart spuiten, maar wellicht dat iemand deze velgen wel wil ruilen. Ik ben dus op zoek naar zwarte 6-spaaks velgen van een RSV vanaf 2004 (daar acht ik de kans het grootst op dat ze zonder aanpassingen passen). Het gaat alleen om het ruilen van de velgen. Dus de remschijven e.d. worden niet geruild. Wellicht maak ik iemand blij met een paar mooie blauw metallic velgen en maakt iemand mij blij met een paar zwarte velgen. Mocht je interesse hebben, stuur dan een mail naar info@xtremebikz.nl
ik heb velgen van een rsv van 1999 dat zijn dan 5 spaaks ik wil wel ruilen
dan laat ik ze nog nieuw spuiten voor je ook O-)
 
aangezien ik in Assen woon en er in omstreken geen official aprilia dealers of goede aprilia monteurs zijn ben ik overal regelmatig aan het neuzen waar ik terecht kan met mn appie.
(over boonstra motoren in groningen heb ik slechte verhalen gehoord dus deze sluit ik ff buiten)

naast de bekende motor2000 en klein motoren olst voor de noorderling wat verderweg, heb ik nu Rooske suspension in Tynaarlo in Drenthe gevonden.
dit is geen aprilia dealer/monteur maar een official Ohlins Service Centre

http://www.ohlins-rooske.nl/start.htm

hier ga ik dus binnen kort ff heen mn öhlins te laten afstellen.
:Y
 
aangezien ik in Assen woon en er in omstreken geen official aprilia dealers of goede aprilia monteurs zijn ben ik overal regelmatig aan het neuzen waar ik terecht kan met mn appie.
(over boonstra motoren in groningen heb ik slechte verhalen gehoord dus deze sluit ik ff buiten)

naast de bekende motor2000 en klein motoren olst voor de noorderling wat verderweg, heb ik nu Rooske suspension in Tynaarlo in Drenthe gevonden.
dit is geen aprilia dealer/monteur maar een official Ohlins Service Centre

http://www.ohlins-rooske.nl/start.htm

hier ga ik dus binnen kort ff heen mn öhlins te laten afstellen.
:Y
Maar goed dat ik niet zo heel ver van Motor2000 woon :) Ben bijna toe aan m'n 22500 km beurt :+
 
OK, vandaag weer wezen rijden om te kijken of ik het probleem kan vinden. Thuis had ik de zekeringen gecontroleerd en de valsensor heb ik gedemonteerd. Maar helaas, na 80 km begon 'ie weer een paar keer heel even uit te vallen.

Wat het dus niet kan zijn:
Schakelaar van de standaard (deze heb ik kortgesloten)
Eén van de zekeringen (heb zowel de hoofd- als hulpzekeringen gecontroleerd)
De valsensor (die zit er momenteel niet op)

Zelf zit ik te denken aan de startblokkering, maar deze is niet echt eenvoudig uit te bouwen helaas... -O-

Iemand die mij nog wat tips kan geven?

Oh ja, hij heeft inmiddels wel wat EFI codes gegeven. 41, 44, 51 en 61. Allen staan ze niet in het werkplaatshandboek, met uitzondering van nummer 41, valsensor niet gedetecteerd...
 
Laatst bewerkt:
OK, vandaag weer wezen rijden om te kijken of ik het probleem kan vinden. Thuis had ik de zekeringen gecontroleerd en de valsensor heb ik gedemonteerd. Maar helaas, na 80 km begon 'ie weer een paar keer heel even uit te vallen.

Wat het dus niet kan zijn:
Schakelaar van de standaard (deze heb ik kortgesloten)
Eén van de zekeringen (heb zowel de hoofd- als hulpzekeringen gecontroleerd)
De valsensor (die zit er momenteel niet op)

Zelf zit ik te denken aan de startblokkering, maar deze is niet echt eenvoudig uit te bouwen helaas... -O-

Iemand die mij nog wat tips kan geven?

Oh ja, hij heeft inmiddels wel wat EFI codes gegeven. 41, 44, 51 en 61. Allen staan ze niet in het werkplaatshandboek, met uitzondering van nummer 41, valsensor niet gedetecteerd...

Dat is klote man! Ik heb het laatst ook al een keer gehad, maar toen was ook gelijk de tijd van slag, is dat bij jou ook? Ergens een kabelbreuk misschien, leuk zoekwerk ook! :N :N :N :N :N :N :N :N
 
OK, vandaag weer wezen rijden om te kijken of ik het probleem kan vinden. Thuis had ik de zekeringen gecontroleerd en de valsensor heb ik gedemonteerd. Maar helaas, na 80 km begon 'ie weer een paar keer heel even uit te vallen.

Wat het dus niet kan zijn:
Schakelaar van de standaard (deze heb ik kortgesloten)
Eén van de zekeringen (heb zowel de hoofd- als hulpzekeringen gecontroleerd)
De valsensor (die zit er momenteel niet op)

Zelf zit ik te denken aan de startblokkering, maar deze is niet echt eenvoudig uit te bouwen helaas... -O-

Iemand die mij nog wat tips kan geven?

Oh ja, hij heeft inmiddels wel wat EFI codes gegeven. 41, 44, 51 en 61. Allen staan ze niet in het werkplaatshandboek, met uitzondering van nummer 41, valsensor niet gedetecteerd...
Misschien een domme opmerking, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat een mede RSV eigenaar een slecht contact had van zijn "dode mans" knoppie. was
wat vuil e.d. in gaan zitten en zijn motor viel ook regelmatig uit.

Of lul ik nu compleet uit mijn nek :?
 
Misschien een domme opmerking, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat een mede RSV eigenaar een slecht contact had van zijn "dode mans" knoppie. was
wat vuil e.d. in gaan zitten en zijn motor viel ook regelmatig uit.

Of lul ik nu compleet uit mijn nek :?
nou je het zegt heb ik ook wel eens gehoord dat geeft natuurlijk ook deze storing

[edit] die storing die je normaal na het wassen krijgt heb ik denk ik ook een oplossing voor gevonden heb die van mij vannacht gewassen en had vanmorgen geen storing (nachtdienst) :Z :Z :Z
 
Dat is klote man! Ik heb het laatst ook al een keer gehad, maar toen was ook gelijk de tijd van slag, is dat bij jou ook? Ergens een kabelbreuk misschien, leuk zoekwerk ook! :N :N :N :N :N :N :N :N
Wat was bij jou uiteindelijk het probleem?

Misschien een domme opmerking, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat een mede RSV eigenaar een slecht contact had van zijn "dode mans" knoppie. was
wat vuil e.d. in gaan zitten en zijn motor viel ook regelmatig uit.

Of lul ik nu compleet uit mijn nek :?
Ik ga die dodemansknop ook nog 's controleren inderdaad. Ik denk echter dat dat het probleem niet is. Als je namelijk op de dodemansknop drukt blijft de toerenteller wel werken als je 'm laat afremmen op de motor. De twee keren dat m'n RSV echt stilviel en ik 'm liet afremmen op de motor stond de toerenteller meteen op 0 (rest van het dashboard bleef het wel doen).
 
Wat was bij jou uiteindelijk het probleem?

Geen idee, volgens mij was dat idd ook na het wassen.Ik ga die dodemansknop ook nog 's controleren inderdaad. Ik denk echter dat dat het probleem niet is. Als je namelijk op de dodemansknop drukt blijft de toerenteller wel werken als je 'm laat afremmen op de motor. De twee keren dat m'n RSV echt stilviel en ik 'm liet afremmen op de motor stond de toerenteller meteen op 0 (rest van het dashboard bleef het wel doen).
 
Ik kan nu ook wel heel de motor door gaan meten, maar daarmee zal ik de fout niet vinden. Nu doet 'ie het namelijk gewoon, echter, wanneer ik begin te rijden begint het gedonder, dat kan na 20 km beginnen maar ook (zoals gisteren) pas na 80 km...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan