** MEGAMEETING 2K6 Part 2 ** 24 september!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik je deze dag nou IRL spreek he, ga je dan ook na iedere zin je naam roepen? |(

'Oh, dus jij bent Mini! Peter'
"Aha! Nou dan weet ik wel wie jij bent!"
'Hahaha! Ja, dat kan niet missen he? Peter'
" |( "

Beste Mini Mistress.

Mijn eerste reactie zou zijn: "Zo heet ik nu eenmaal", maar ik zal je mijn standpunt proberen uit te leggen.

Naamloos posten is gewoon niet mijn ding. Mijzelf verbergen achter een fuzzy nick en dan van alles roepen maakt het geheel erg onpersoonlijk en afstandelijk.
Of ik had mijn naam als nick moeten nemen, maar Outdoor Man is een naam die bij me past en die ik vaker gebruik. Maar omdat ik me daar niet achter wil schuilen, teken ik (bijna) altijd met mijn naam. Dat is uit beleefdheid en respect naar andere posters toe en dat is iets dat ik mijzelf opleg.
Dit betekend niet dat ik het ook anderen wil opleggen. Een ieder moet zelf doen waar hij zin in heeft.
Om in vrede te kunnen leven, moeten we elkaar accepteren zoals we zijn.

Daarnaast hoef je het niet te lezen. Je mag het lezen. En als jij je er aan stoort, sorry, niet mijn probleem.

Het is gemakkelijk om anderen belachelijk te maken en met spot te drijven. Vaak doen mensen dat om hun eigen populariteit te vergroten. En dan is dat natuurlijk nog gemakkelijker om, je te verbergen achter een nick. Dat zegt meer over de poster zelf dan over wie hij/zij het heeft.
Sorry, ook niet mijn ding. Ik blijf liever op afstand, van zulke mensen.

Ik kom naar de MM in de hoop een aantal mensen te ontmoeten, die ik alleen van hier ken waar ik graag eens kennis mee wil maken. Om ze een hand te geven en om ze eens in de ogen te kunnen kijken. Dat maakt het voor mij dan weer iets persoonlijker en dan weet ik wie zij zijn en weten zij, wie ik ben.

Maar we geraken hier iets of topic. Misschien een idee om weer on topic te komen en kijken zie er allemaal nog komt.

Kijk naar buiten, geniet van het weer, het leven en van de volgende rit die gaat komen. :] :] :] :]

Met vriendelijke groet. :W :W :W :W

Peter.
 
Laatst bewerkt:
MacDonalds???? What the fok!!!!



[me] Roelibaldi blijft zich tegen willens en wetens inzetten voor BurgerKing[/me]



Roelibaldi wil op zich graag komen maar zal zijn dienst nog moeten ruilen (en zal van tevoren even langs de BurgerKing rijden voor Whopper!!!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan