** MEGAMEETING 2K6 Part 2 ** 24 september!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal wordt er altijd naar Amersfoort gereden maar t is erg klein daar allemaal. Ik kan me herinneren dat vorig jaar de 2de meeting bij de MAC in Barneveld was, daar is een hoop ruimte en je kan een leuk ritje maken binnendoor. :]
 
Ik en Annie komen natuurlijk ook weer :Y

mf231wb.jpg


Edit:
Er is geen M-Fer die t wil horen maar er schijnen mensen te denken dat het "motorseizoen" een begin en een eind zou moeten hebben. In mei hadden we t “begin” dus wordt t tijd om ook eens naar t “einde” te gaan kijken.
:X :X :X :X :X

't einde? ,het gaat pas beginnen ,rond kerst/jan krijg je meestal pas pekel dus tot die tijd lekker :]
 
Laatst bewerkt:
ik snap niet waarom niet bij de mac op het strand nulde.
daar is akkelig meer privacieen licht zekers centraler.
ik ga niet meer naar veenedaal, heb het nu wel gehad daar.
 
ik snap niet waarom niet bij de mac op het strand nulde.
daar is akkelig meer privacieen licht zekers centraler.
ik ga niet meer naar veenedaal, heb het nu wel gehad daar.

Ik vind het niet eens zo'n slecht idee, kan ik lekker in mijn korte broek en badslippers komen. *O* 8-)



ps Strand Nulde ligt wel 40 kilometer noordelijker voor de zuidelijke m-fers :P
 
Ik vind het niet eens zo'n slecht idee, kan ik lekker in mijn korte broek en badslippers komen. *O* 8-)



ps Strand Nulde ligt wel 40 kilometer noordelijker voor de zuidelijke m-fers :P
Inderdaad.. En misschien is het ook niet zo afgezaagd dan elke keer Veenendaal... Maar dat kan aan mij liggen... Vind het iig geen slecht idee om toch ergens anders heen te gaan *O*
 
Ïk probeer erbij te zijn *D Maar denk ik nog zonder motor :X Niet erg toch ? :X


ps. Wat voor een meeting is het.. Gewoon motors kijken enzo en lekker praten.. of word er een toerrit gemaakt?
 
ik snap niet waarom niet bij de mac op het strand nulde.
daar is akkelig meer privacieen licht zekers centraler.
ik ga niet meer naar veenedaal, heb het nu wel gehad daar.
:^

Ik dacht ook dat er voor de 2e meeting een andere plek werd gekozen...
Ik vind het niet eens zo'n slecht idee, kan ik lekker in mijn korte broek en badslippers komen. *O* 8-)

ps Strand Nulde ligt wel 40 kilometer noordelijker voor de zuidelijke m-fers :P
Inderdaad.. En misschien is het ook niet zo afgezaagd dan elke keer Veenendaal... Maar dat kan aan mij liggen... Vind het iig geen slecht idee om toch ergens anders heen te gaan *O*
Ïk probeer erbij te zijn *D Maar denk ik nog zonder motor :X Niet erg toch ? :X

ps. Wat voor een meeting is het.. Gewoon motors kijken enzo en lekker praten.. of word er een toerrit gemaakt?
Ik ga een serieuze poging doen er bij te zijn, dus zet mij er maar bij. En strand Nulde zie ik ook wel zitten O-)

Ik zie...
Ik zie...
Ik zie MFers met een roeping.
Of is 40 Km te weinig om een ritje van te maken?
Bel ik toch gewoon 2 Macs?
Iemand die zich geroepen voelt een route te bakken? O-)

p.s. Wegens onverklaarde omstandigheden heb ik van mijn voorganger helaas het handboek "Motor-Forum MegaMeetings organiseren voor Dummies" niet gekregen. ;)
 
Ik zie...
Ik zie...
Ik zie MFers met een roeping.
Of is 40 Km te weinig om een ritje van te maken?
Bel ik toch gewoon 2 Macs?
Iemand die zich geroepen voelt een route te bakken? O-)

p.s. Wegens onverklaarde omstandigheden heb ik van mijn voorganger helaas het handboek "Motor-Forum MegaMeetings organiseren voor Dummies" niet gekregen. ;)
40 km lijkt me juist wel behoorlijk voldoende... Om het zo maar eens te zeggen. Vorige keer ben ik met het ritje vanuit Veenendaal niet meegeweest, maar kan me niet indenken dat dat verder dan 40 km was ;) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan