Jippie-A-jo

blok was zwart gespoten, heb het er lomp van af geschuurd en een beetje gepolijst
(waar ik bij kon, ben nl. LUI!) Heeft iemand nog een idee hoe dat het beste gaat zonder het alu te beschadigen?
de midden carters kan ik beter weer zwart spuiten...





ten eerste mooie bike!!en die verf of wat het ook is kun je er het beste af (laten)stralen,en dan ff polijsten,of je spuit het over in een alu kleur...
 
@ Greasemonkey: 19 inch origineel XS650 volgens mij...
als ik het blok helemaal mooi wil hebben, zal ik em uit mekaar moeten slope, maar wil em uiteindelijk toch goor hebben! (dat je kan zien dat er mee gereden word!)

@ Geronimo, ben dr ook bang voor, blok hangt niet in rubbers....!

@ Pepe, ben er vanmorgen geweest! heb ze niet zien liggen, maar moest er gewoon lood in meppen. Gelijk even wat parts voor een bratstyle projectje aangeschaft
en een nieuwe rempomp voor mn choppie gehaald, kan ik morgen sleutelen en knallen naar t terras!

@ Hacksaw, is dat die P.....? voor Engelse onderdelen toch?

@chopachop Thanks!

@ bral hoe is het met die slettebak van jou dan?
heb je na het WK er de wielen uitgesloopt??!!!
 
En rijdt ie al zonder remvloeistof te lekken?

Hoe meer van dit soort jap-chops er op de weg komen hoe beter. Zijn er hier nog meer MF-ers met dit soort projecten?
 
@ bral hoe is het met die slettebak van jou dan?
heb je na het WK er de wielen uitgesloopt??!!!
ding is er nog wel maar ik heb de afgelopen tijd weinig tijd gehad om erop te rijden, huis in de verbouwing, voor mezelf begonnen en nog wat van die dingen die heul veul tijd kosten, heb er donderdag voor het eerst in weken weer op gereden, wel weer ff lekker... :] en ik ga zo weer een rondje...
 
ding is er nog wel maar ik heb de afgelopen tijd weinig tijd gehad om erop te rijden, huis in de verbouwing, voor mezelf begonnen en nog wat van die dingen die heul veul tijd kosten, heb er donderdag voor het eerst in weken weer op gereden, wel weer ff lekker... :] en ik ga zo weer een rondje...
Optimaal verbouwingsweer. :)
 
ding is er nog wel maar ik heb de afgelopen tijd weinig tijd gehad om erop te rijden, huis in de verbouwing, voor mezelf begonnen en nog wat van die dingen die heul veul tijd kosten, heb er donderdag voor het eerst in weken weer op gereden, wel weer ff lekker... :] en ik ga zo weer een rondje...

ben ook heel benieuwd wat je gaat doen Bral!
Iets met motorfietsen of dikke Dotsen?
 
ben ook heel benieuwd wat je gaat doen Bral!
Iets met motorfietsen of dikke Dotsen?
nee, iets heel anders, anders wordt het allemaal te makkelijk....

full
 
full


ik ben op de markt gaan staan, weinig kosten, geen baas meer , weinig risico vanwege lage kosten, en toch een fijn inkomen etc...
 
Dr. Bral,

Heel veel succes met je eigen bedrijf!! Neem aan dat je binnenkort wel laat weten op welke markten in het land je staat en waar, kunnen we je toch een keertje op de markt komen bezoeken O-) O-)
 
wel een rielekste baan lijkt me
ja nogal

de dikke dots heb ik niet meer, ik heb nu om te beginnen maar es een ouwe vw bus..

als het straks allemaal loopt komt er wel weer een dikke dots maar dan een wat nieuwere denk ik..

ik doe inderdaad alleen maar markten hier in de buurt, zwolle om precies te zijn..
 
Enne, is dat nou nog een beetje handel...

Pure interesse, volgens mij moet je namelijk nogal wat verkopen voordat je een beetje salaris bij elkaar hebt..

Zeker met een eenmanszaak waar je lekker al je pensioenpremie en ziektekosten zelf mag betalen..

EDIT: of is het een dekmantel voor andere handel :? :+
 
Laatst bewerkt:
Enne, is dat nou nog een beetje handel...

Pure interesse, volgens mij moet je namelijk nogal wat verkopen voordat je een beetje salaris bij elkaar hebt..

Zeker met een eenmanszaak waar je lekker al je pensioenpremie en ziektekosten zelf mag betalen..

EDIT: of is het een dekmantel voor andere handel :? :+
pensioenpremie is weggooid geld,
punt 1 moeten mensen van onze leeftijd toch werken tot hun 70e ofzo, tegen die tijd is je huis vrij etc. dus dat komt wel goed..
punt 2, haal die leeftijd eerst maar eens..... 8-)

ziektekosten is maar net hoe bang je bent, je kan zelfs wel verzekeren voor WAO etc. maar dan verdien je inderdaad niks meer.
ik heb alleen het voordeel dat mijn vrouw een goede baan heeft (op de tt baan zelfs) dus als ik es een week niets doe vanwege ziekte hoef ik niet gelijk mijn huis te verkopen ofzo..
 
pensioenpremie is weggooid geld,
punt 1 moeten mensen van onze leeftijd toch werken tot hun 70e ofzo, tegen die tijd is je huis vrij etc. dus dat komt wel goed..
punt 2, haal die leeftijd eerst maar eens..... 8-)

ziektekosten is maar net hoe bang je bent, je kan zelfs wel verzekeren voor WAO etc. maar dan verdien je inderdaad niks meer.
ik heb alleen het voordeel dat mijn vrouw een goede baan heeft (op de tt baan zelfs) dus als ik es een week niets doe vanwege ziekte hoef ik niet gelijk mijn huis te verkopen ofzo..

Beetje gelijk heb je wel maar....
Je gaat er vanuit dat je huis vrij is tegen die tijd.... hoeft natuurlijk allemaal niet zo te lopen...

WAO niet verzekeren, tja das een risico.. week/maand/half jaar kun je misschien wel hebben.. maar wat als het veel langer word??
 
Terug
Bovenaan Onderaan