Jippie-A-jo

pensioenpremie is weggooid geld,
punt 1 moeten mensen van onze leeftijd toch werken tot hun 70e ofzo, tegen die tijd is je huis vrij etc. dus dat komt wel goed..
punt 2, haal die leeftijd eerst maar eens..... 8-)

ziektekosten is maar net hoe bang je bent, je kan zelfs wel verzekeren voor WAO etc. maar dan verdien je inderdaad niks meer.
ik heb alleen het voordeel dat mijn vrouw een goede baan heeft (op de tt baan zelfs) dus als ik es een week niets doe vanwege ziekte hoef ik niet gelijk mijn huis te verkopen ofzo..
Ah, nu snap ik waarom je opeens een andere baan hebt, als je dat ook aan de klanten vertelde ............. :X :X




:+
 
WAO niet verzekeren, tja das een risico.. week/maand/half jaar kun je misschien wel hebben.. maar wat als het veel langer word??
als je dat tegenwoordig bij een baas hebt hou je ook niks meer over...

dan wordt het gewoon de tering naar de nering zetten...(harley te koop etc.)

kisten kosten bij mij 79 euro, alle maten, verzendkosten zijn voor de koper, ik schat zo'n 10 tot 12 euro ongeveer....

ik kan ook de nieuwe lichtgewicht kisten leveren, die zijn 89 euro, heb ik niet altijd alles van op voorraad want die verkopen niet zo snel, maar dus wel leverbaar...

eventueel zelfs wel beige desertkisten maar dan is het risico voor jezelf want echt degelijk zijn die niet..
 
hoera hoera heb er de eerste (2) kilometers erop zitten!
het is een one kick wonder! en zelfs de lampen branden...
een korte opsomming van de kinderziektes:
Remolie in mn smoel (was da nou giftig??)
glij van t zadel af
amper achterrem
koppeling slipt ietsjes
tank scheef
katte-achterlichie verloren! (zal wel niet de laatste worden)
MAARRRR......

wat een F*KKING kick om langs t politie bureau te knallen, kinderen met de handen op de oren, buurmannen met de vuist omhoog, auto's voorbijscheuren en pislink om je heen kijken!! HEERLIJK!!!
vanavond is t feest *O* *O* *O*

(Afbeelding)
Mooi fietsje heb je daar gebouwd, ik blijf die xs-blokken verschrikkelijk mooi vinden, ze doen me denken aan men kinderjaren toen ik elke week naar de motorcross ging kijken( in die tijd gebruikten ze de motorblokken in de zijspancross).
Als het mijn fiets zou zijn, zou ik er handschakeling opzetten en geen voorrem zodat het stuur lekker kaal is en het voorwiel ook })
Maar het is mijn fiets niet he ;(
 
Als het mijn fiets zou zijn, zou ik er handschakeling opzetten en geen voorrem zodat het stuur lekker kaal is en het voorwiel ook })
Maar het is mijn fiets niet he ;(

thanks Oerman, staat hier al ergens, maar als iemand voor mij een 21 inch 5 spaaks invader zonder voorrem heeft, mot die erin!!!
Dit ding is met 2 handen al amper te bedwingen, laat staan met een jockey shift!
dus de handkoppeling blijft ook...
Dit is wel een mooi systeempje voor handshiften mocht iemand die plannen hebben

full
 
thanks Oerman, staat hier al ergens, maar als iemand voor mij een 21 inch 5 spaaks invader zonder voorrem heeft, mot die erin!!!
Dit ding is met 2 handen al amper te bedwingen, laat staan met een jockey shift!
dus de handkoppeling blijft ook...
Dit is wel een mooi systeempje voor handshiften mocht iemand die plannen hebben

(Afbeelding)
Ouch, die is cool !!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan