Het pas ik in de biker-lifestyle topic,

murph

MF veteraan
3 sep 2004
7.980
28
vlaieland
Daar de Hog er lekker doorheen gehaald is en sommigen zich niet schuwen leren YMCA broeken te dragen vraag ik me af wie hier volgens de "Lifestyle" leeft.

Ikzelf ben 44 dus de leeftijd van een midlife opstapper.Verder luister ik vnl naar klassieke muziek en jazz.Ik heb 12 jaar geleden de laatste keer een treffen bezocht.Ik rijd nooit in een groep(ik ken niet eens een groep ) ,ben dus ook niet lid van een club.Ik kom nooit bij een dealert.Heb nooit ruziemet de buren.Ik ben parttime huisman en hou van dieren.De laatste keer dat ik zat was is 5 jaar geleden.Rijd graag op de tractor en Solex.

(God my life sucks _O- *O* )

Tell me ...ben ik de enige?
 
tja, ik doe gewoon mijn ding, rest boeit me niet zo,
Al mn collega's en vrienden rijden op behoorlijk nieuw race materiaal,
Zelf harley, en een brikke soes, clubs geen interesse, rijd wel eens in een groepje, lekker met de racers op pad, :}

Houd verder ook wel van tuinieren, en van een goed feestje, kermis, karnaval,
Verder brede interesse voor techniek, dus buiten motoren ook auto's landbouwmachines, industriele machines, ben geen sportman, behalve auto/motorsport, en dan vooral een grote hobby rallysport.

treffens nooit geweest, behalve twee keer harleydag breda, maar dat de laatste jaren ook niet meer, en een keer de mf choppermeeting, Zal echt nog wel vaker op treffens komen.

IK rijdt meestal toch wel met een zwarte motorjas met versteviging, lekker makkelijk en comfortabel,
maar kan ook goed met mn integraalhelm op de harley stappen of met mn potje op de sp1 van een vriend van me, geen enkel probleem mee.

alt t 10 grade vriest kan ik goed nog ff voor de lol gaan motorrijden,
maar kan ook goed midden in de zomer, heel vele met de auto gaan rijden (zelfs voor de lol)

lifestyle, wat is de "juiste" lifestyle dan?
 
Laatst bewerkt:
45. Te dik en te kaal. Maar rij 2 tot 2.5 duizend km in de maand om met mijn clubmaten naar treffens en feestjes te gaan. Desnoods in de tent. Rij bijna uitsluitend in een groep en doe dat ook graag. Hou wel van de verbondenheid.
 
Lid van de Nomads? Dan snap ik dat je vaak in groepsverband rijdt :-). Leuke site van je, jammer dat er zo weinig 'leden' zijn. Eigenlijk heb ik hier met mijn R6 niks te zoeken, maar ben meer dan gemiddeld geïnteresseerd in de choppers en cruisers. Misschien krijg ik binnenkort wel wat meer verstand in die botte knoest van me en maak ik de overstap......
 
Ik ben 41, ik heb (wil) geen kinderen, heb een leuke baan, een koopappartementje, een zwarte BMW R850R, mijn pekelblik is een ouwe Golf, rij in zwart leer, swinters met een zwarte systeemhelm en winterwanten en zomers met Roof-potje en shorties, ga bijna elke donderdag naar de kroeg, elke vrijdag naar de 'motorrijdende vriendenclub' De Boerderij, in het weekend meestal te vinden op een motortreffen of elders op de motor met vrienden en kennissen, ga op de motor op vakantie (met zadeltassen, géén koffers ;) ), rij zo'n 20/25.000 km per jaar en mijn vriend heeft lang haar.... ;)

En wat denken jullie ervan? Voldoe ik aan de eisen voor de 'biker-lifestyle'?



lekker belangrijk..... :+
 
Ik ben 41, ik heb (wil) geen kinderen, heb een leuke baan, een koopappartementje, een zwarte BMW R850R, mijn pekelblik is een ouwe Golf, rij in zwart leer, swinters met een zwarte systeemhelm en winterwanten en zomers met Roof-potje en shorties, ga bijna elke donderdag naar de kroeg, elke vrijdag naar de 'motorrijdende vriendenclub' De Boerderij, in het weekend meestal te vinden op een motortreffen of elders op de motor met vrienden en kennissen, ga op de motor op vakantie (met zadeltassen, géén koffers ;) ), rij zo'n 20/25.000 km per jaar en mijn vriend heeft lang haar.... ;)

En wat denken jullie ervan? Voldoe ik aan de eisen voor de 'biker-lifestyle'?



lekker belangrijk..... :+
Da's duidelijk.Jij ligt er buiten .Eerst kilometers maken en ene echte kopen. :Y _O-
 
Laatst bewerkt:
Daar de Hog er lekker doorheen gehaald is en sommigen zich niet schuwen leren YMCA broeken te dragen vraag ik me af wie hier volgens de "Lifestyle" leeft.

Ikzelf ben 44 dus de leeftijd van een midlife opstapper.Verder luister ik vnl naar klassieke muziek en jazz.Ik heb 12 jaar geleden de laatste keer een treffen bezocht.Ik rijd nooit in een groep(ik ken niet eens een groep ) ,ben dus ook niet lid van een club.Ik kom nooit bij een dealert.Heb nooit ruziemet de buren.Ik ben parttime huisman en hou van dieren.De laatste keer dat ik zat was is 5 jaar geleden.Rijd graag op de tractor en Solex.

(God my life sucks _O- *O* )

Tell me ...ben ik de enige?

Wat een kut topic zeg. :Y
Diegene die wel aan jou lifestyle idee voldoen hebben het niet nodig om hierover iets online te zetten. Zij doen hun ding en de rest krijgt een vette middelvinger.
:W
En....Inderdaad, als ik dat zo lees; "your life sucks really". _O-

gr. HD4ever. :]
 
Wat een kut topic zeg. :Y
Diegene die wel aan jou lifestyle idee voldoen hebben het niet nodig om hierover iets online te zetten. Zij doen hun ding en de rest krijgt een vette middelvinger.
:W
En....Inderdaad, als ik dat zo lees; "your life sucks really". _O-

gr. HD4ever. :]
DILLIGAF
U heeft een YMCA broek??? :] _O-
 
Laatst bewerkt:
Het intereseert me geen ruk of ik wel of niet in het plaatje pas . :+

Dat doet het wel, anders zou je je fiets niet verbouwen. Zo'n ding rijdt altijd orgineel het best. Dus....wil je er mee opvallen en in het plaatje passen.

Geeft op zich niets hoor.
;)
 
het ding word verbouwd omdat het orgineel een tourmotor was die ik voor een schappelijk bedrag kon kopen , en waar ik mijn eigen "ding" van wil maken.Het resultaat zal waarschijnlijk ook niet bij iedereen in de smaak vallen , maar mijn motor is ook niet voor iedereen : alleen voor mij.Ik hoef niet zo nodig in een hokje geplaatst te worden (ok , chopper dan...)maar ik beloof nu dat ik niet de hele tijd kwaad voor me uit zal kijken als ik rijd , al hoort dat mischien bij het image dat je moet hebben ............ :}
 
Wat een kut topic zeg. :Y
Diegene die wel aan jou lifestyle idee voldoen hebben het niet nodig om hierover iets online te zetten. Zij doen hun ding en de rest krijgt een vette middelvinger.
:W
En....Inderdaad, als ik dat zo lees; "your life sucks really". _O-

gr. HD4ever. :]
Kwam vroeger af en toe bij een shop van jongens die voor de HD en hun club leefden.Waren vnl aardige gasten en een middelvinger heb ik van hun nog nooit gekregen. :)
 
volgens pas je er al zo wie zo niet in als je zo`n topic start
Ik hoor er inderdaad zeker niet bij.Ik hou van Harleys voor het EVO tijdperk en zie ze ook graag stock.In het biker wereldje pas ik dus niet.Vroeg me af of dat voort meer leden hier geld. *O* Heb inmiddels wel al 16 jaar op mijn shoveltje rondgeploft .U ook ?
 
Lifestyle ?

Als je bedoelt of je zo in een of ander reclameplaatje van een motormerk pas. Nee, zeker niet.

Heb een pleurishekel aan 'gemaakte' mensen en dingen. Doe gewoon lekker je eigen ding, trek je eigen plan, en trek je niks aan van de mening van anderen.

Bij een clubje horen hoeft niet zo nodig, rij bij voorkeur niet in groepen.

Ik rij voor mezelf en niet voor de buurman. Bevalt het je niet, lekker boeien. Ik slaap er niet minder om.
 
Terug
Bovenaan Onderaan