VTR-SP1&2 Topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij sprak me over en rapid drie module voor SP1, ik heb ze ook niet op de site van rapid zien staan maar hij zei dat het wel mogelijk is. Ik zal het overmorgen zien als ik hem laat afstellen. De bedoeling was dat ik die schakelaar neem die één van twee mappings kiest, één voor mijn volledige lijn en één voor met slipons. Ik zal duchtig informeren of hij mij geen rapid 2 module in mijn nek draait maar hij leek mij wel een eerlijke kerel.
Kon by the way geen 3 module vinden voor een SP bij ome Wim :?


KRB2005 Kit Rapid Bike 2 - Honda VTR 1000 SP-1 '00-01 € 540,00
KRB2024 Kit Rapid Bike 2 - Honda VTR 1000 SP-2 '02-06 € 540,00

:W
 
Ik had bij de meeting van 14 mei volgens mij 1 sp gezien(gehoord) met duo tech's en die klonken bruter dan hotcams.


Correct me if i'am wrong guys O-)

'( '( '(

Achja, zulke hotcams zullen vast meer Db's produceren dan de standaard set dempers van Honda zelf, elke db meer is voor mij al genoeg :9~

Starten ze de volgende meeting (is dat zeker?) nu weer vanaf hetzelfde punt als
de vorige, heb opzich wel interesse (beloof nog niks :9 )...
 
hij sprak me over en rapid drie module voor SP1, ik heb ze ook niet op de site van rapid zien staan maar hij zei dat het wel mogelijk is. Ik zal het overmorgen zien als ik hem laat afstellen. De bedoeling was dat ik die schakelaar neem die één van twee mappings kiest, één voor mijn volledige lijn en één voor met slipons. Ik zal duchtig informeren of hij mij geen rapid 2 module in mijn nek draait maar hij leek mij wel een eerlijke kerel.
Ik heb sinds kort ook een rapid 2 module geinstalleerd. Volgens mij geeft het gewoon nog geen rapid 3, voor de SP's.. (ik kon teminste niks via hun site vinden)
trouwens het verschil tussen voor en na, is werkelijk wonderbaarlijk! :Y
 
Aha die van Ribbel nu weet ik het weer :Y
Lekker rouw en diep i.d.d. zonder de db killers :P



t' waren ook zo veel verschillende nickname's 14 mei _O-

@Snowboarder: Volgens mij wil Ribbel ze kwijt :Y
 
Laatst bewerkt:
full

Dit zijn ze ik weet niet of ze al verkocht zijn :?
 
hey gents

ik vraag het mij al een tijdje af wat nou het verschil is tussen een sp1 en sp2
het enigste wat ik zie is de achterbrug |( maar wat nog meer dan?
 
O.a injectie 12 gaats, mapping, versterkt balhoofd en nog een paar kleinigheden.
Uitlaten zijn nog niet verkocht.
Dus....


P.S. je onderschrift: het is ride like the devIl......... :X :P :W
 
Laatst bewerkt:
O.a injectie 12 gaats, mapping, versterkt balhoofd en nog een paar kleinigheden.
Uitlaten zijn nog niet verkocht.
Had een mail naar Fan.t gestuurd, maar nog niets gehoord.
Dus....


P.S. je onderschrift: het is ride like the devIl......... :X :P :W

oepsie |( |(
 
dag iedereen,

mocht het iemand van jullie interesseren? ik heb nog een volledige racelijn uitlaat liggen. Deze is volledig conisch en heeft zijn trek al vanaf 4000 tpm in tegenstelling tot de volledige lijn van akra. Zware luide sound met de open dempers. Tevens zijn er ook nog twee gehomologeerde aluminium dempers bij. Dit alles mag weg voor 450€

Foto in attachment ;)

Bijlage: PICT0162 klein.JPG
 
Heb vorige week die pennen onder m'n steppies verwijderd met het gevolg dat ik nu m'n dempers aan de grond heb gereden en er dus een schaafrand op zit |(

Veel te weinig grondspeling op de SP1 met Hotcams dus. Vind ik wel jammer, nu kan ik alleen maar hoge dempers monteren om meer grondspeling te krijgen. En die vind ik juist niet mooi.

Of zijn er nog andere oplossingen ????


Anders gaan die sprieten er gewoon weer op :Y
 
Is niet zo mooi 2-wheel, zo heb ik mijn vorige motor gecrashed.
Uitlaat liftte het achterwiel in een bocht..... B|
Misschien werkt dit:
Klemring rond de uitlaten losdraaien en zo hoog mogelijk om de uitlaat weer vastschroeven. (bij mij kon dat, weet niet of het met hotcams ook kan)
Achterveer iets hoger draaien, standje 5 of 6 i.p.v. 4
Verhogingsplaatje onder je achterschokbreker.
 
@2wheel: het houdt natuurlijk wel een keer op. Nóg meer grondspeling kan ook leiden tot schuivers, omdat je gewoon aan het einde van de band zit. En de SP is niet kinderachtig als het om grondspeling gaat. Dus heb je die waarschuwing van schurende uitlaten misschien wel nodig.

Op straat natuurlijk, op het circuit is het een ander verhaal met circuitasfalt.
 
Klopt, je rijdt dan wel letterlijk op het randje.....
Het wordt tijd dat je er iets meer naast gaat hangen, en zo de motor iets rechter houdt.. :]
 
Thanks, maar ik heb helemaal niet het gevoel dat ik zo schuin ga, dat ik op de grens rijdt. Maar goed, dan maar genoegen nemen met wat minder. Ik heb geen zin om ziets als Ribbel mee te maken. :X
 
Grens is ook heeeeeel klein.
Als je zo plat in een bocht ligt is een streepje gas al voldoende om de achterkant te laten uitbreken, vooral als je al aardig op toeren bent.
Motor is trouwens vaker geneigt om over het voorwiel weg te glijden met zulke hellingshoeken, doet minder pijn, schade vaak niet....
Beetje minder willen is beter, scheelt je een hoop knaken.
 
ik vraag het mij al een tijdje af wat nou het verschil is tussen een sp1 en sp2
het enigste wat ik zie is de achterbrug maar wat nog meer dan?

we gaan van voor naar achter;

andere velgen
andere vering voor
andere kuipruit
andere knipperlichten
andere motorophanging
ander frame (paar tapgaten meer of minder)
andere injectieunit-gasklephuizen
ander koelsysteem (1 of 2 ventilators, 0.5 liter meer koelvloeistof)
ander uitlaatsysteem
andere kabelboom
ander "subframe"
batterij en elektronica in de kont op andere plaats
andere achterbrug met ander veerelement

en waarschijnlijk ben ik nog wel wat vergeten
 
Is niet zo mooi 2-wheel, zo heb ik mijn vorige motor gecrashed.
Uitlaat liftte het achterwiel in een bocht..... B|
Misschien werkt dit:
Klemring rond de uitlaten losdraaien en zo hoog mogelijk om de uitlaat weer vastschroeven. (bij mij kon dat, weet niet of het met hotcams ook kan)
Achterveer iets hoger draaien, standje 5 of 6 i.p.v. 4
Verhogingsplaatje onder je achterschokbreker.

Ik heb een plaatje van 4 a 6mm tussen achterschokbreker en frame

Ik rijd de banden zowel voor als achter helemaal van rand tot rand en raak nooit met de stepjes of uitlaten (Akrapovic) de grond.

Wel link dat je onder die hoek op je uitlaat gaat rijden, dit tilt dan je achterwiel op en het is maar de vraag hoe lang dat goed gaat....

Meer verzitten is sowieso een aanrader :)
 
Ik heb een plaatje van 4 a 6mm tussen achterschokbreker en frame

Ik rijd de banden zowel voor als achter helemaal van rand tot rand en raak nooit met de stepjes of uitlaten (Akrapovic) de grond.

Wel link dat je onder die hoek op je uitlaat gaat rijden, dit tilt dan je achterwiel op en het is maar de vraag hoe lang dat goed gaat....

Meer verzitten is sowieso een aanrader :)



Meer verzitten is sowieso een aanrader :)
Hiervan beleeft donnybrasco dus in een bocht net zo veel plezier als van zijn bulderende uitlaten :Y

Ik vondt het verzitten in een mooie bocht op mijn brommer ook al erg leuk :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan