VTR-SP1&2 Topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, vakantie.... *D
Van de week voor m'n werk de hele week in het hotel motodrome Oschersleben gezeten!!
Pal aan het circuit, je kijkt vanuit je hotelkamer zo het circuit op..
Elke dag kijken naar crt dagen en nog een formule 3 wagen voor ons terras zien crashen :9~
En dat alles onder het genot van een koud pilsje 8-)
 
Als er iemand nog op zoek is naar een mooie SP1 de mijne
staat nog te koop bij Motorservice Schockaert in Aalst
(Belgie)


full
 
hallo allemaal
graag wil ik mij effe voorstellen
mijn naam is sjeffie en ik woon in dordrecht en ben van bouwjaar 1966

graag zou ik van jullie willen weten waar ik een goede en goedkope spuiter kan vinden , ik ben al een tijdtje in het bezit van een sp-1 .
Helaas was de vorige eigenaar er niet erg zuinig op en heeft er een schuiver mee gemaakt ,die heeft er niet erg mee gezeten dat het spuit werk nieterg goed was ,ik begon me er steeds meer aan te irriteren en alles werwijdert en heb gelijk nieuw kuip werk uit Duitsland besteld ,dit moet natuurlijk gespoten worden ,wie kan mij helpen om er weer een supper gave bike van te maken verder
wil ik alles pimpem alle ideen en suggesties zijn welkom

ik zal adressen geven zodat jullie evt ook er iets aan hebben
groetjes aan idereen

sjeffie

www.presserundkuhn.de
http://www.ram.mc (www.ram.mc)
http://www.hafer-tuning-parts.de (www.hafer-tuning-parts.de)
www.rumble-store.com
www.masteroftwins.de
www,rhencullen.co.uk
www.optitune.nl

Is dit een idee :?
full


Thanxx Vince for the pic ;)
 
Weer terug van vakantie. Mooie tocht, Sauerland, Zwarte Woud, Gstaad, Col de Forclas naar Frankrijk (motor op m'n poot laten donderen), naar de camping Moto in de Drôme en vandaar over de Vogezen en de Eifel weer terug.

Sfeerplaatje:

vak2006.jpg
 
Weer terug van vakantie. Mooie tocht, Sauerland, Zwarte Woud, Gstaad, Col de Forclas naar Frankrijk (motor op m'n poot laten donderen), naar de camping Moto in de Drôme en vandaar over de Vogezen en de Eifel weer terug.

Sfeerplaatje:

http://woongroep.qpluso.nl/images/vak2006.jpg ((Afbeelding))
we want more sphere's
 
Hey Peter, weer terug!
Mooie vakantie gehad, zie ik al wel :Y
Nog wat over gehouden aan die motor op je poot?
 
beste mensen, heb laatst gevraagt og iemand nog een paar sport dempers te koop heeft? (gaat om de lage uitvoering zodat ik dus nog wel mijn duo stepjes kan behouden. Door omstandigheden ben ik de laatste tijd alleen niet meer op het forum geweest....bij deze dus opnieuw de vraag.... is er iemand die een paar sportdempers te koop heeft?

gegroet.
 
Heb toen al geantwoord :Y :W
Heb binnenkort mijn laser duo tech titanium oval te koop, misschien wat voor jou?
komt i.i.g. een :9~ :9~ geluid uit

full
 
Ben al weer 3 weken aan't werk Raven.
Mail me anders ff je huis telefoon op je mobiel krijg ik je nooit te pakken :?
Dan kunnen we eens afspreken voor een rit :]


:] lijkt me een goed idee. maar weet je wel of je het goede nummer hebt? Wat de rc30 betreft: juist een spanningsregelaar gekocht op ebay. hoop het in een week binnen te hebben dan gaan we ff afspreken met je vader :Y :Y :Y :Y :Y :] :] :]
 
Hij moet hier op het forum te downloaden zijn.
Heb net ff de link naar de server geprobeert, maar hij doet het niet :? :?
Hakman heeft em op z'n server staan, zal nog wel reageren....
 
Jeroen, moet jij die buddy nog opnieuw overgetrokken hebben?
Ik weet er misschien wel iemand voor.
 
over een WPHB gesproken... iemand nog wat liggen voor een 2006er (zal wel niet veel schelen van een ander jaar, maar goed..)

altijd wel handig om zulk spul te hebben...

indien aanwezig (cd-rom of hoe dan ook), doe maar een mailtje naar c-t-d@hotm...

en die katalysator...waar bevind die zich ergens? en is die er met enig gemak uit te slopen?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan