VTR-SP1&2 Topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als mijn lieveling net gewassen is, is ze nog sexier :9~

full


full


full
 
:] lijkt me een goed idee. maar weet je wel of je het goede nummer hebt? Wat de rc30 betreft: juist een spanningsregelaar gekocht op ebay. hoop het in een week binnen te hebben dan gaan we ff afspreken met je vader :Y :Y :Y :Y :Y :] :] :]

Henk je hep meel ;)

Ik vroeg me af of jou RC30 eigenlijk wel goed afgesteld is :?
Ik hoorde laatst bij de bbq bij Sp1ke&Vodkat van iemand dat de RC30 vaak niet mooi afgesteld is. Als dit zo is kunnen we misschien eens naar Ruud met het apparaat :Y
Vindt ie volgens mij ook nog wel een uitdaging ook zo'n ultime dreammachine :Y
Maken we er in ieder geval een mooie film van het uitstapje :X
 
MODEL:VFR TYPE: (RC 30) BOUWJAAR:1988-92

Stage 1 of 2 kit RF-1134 120.00 Eurie's

OLIE FILTER PRIJS KN-303 15.15 Eurie's

Stage 1: Hierbij wordt de luchtfilterbox standaard gehouden. Gebruik wordt gemaakt van het standaardluchtfilter of een K&N-vervanginsfilter.
Stage 2: De originele luchtfilterbox wordt aangepast, evt. In combinatie met een K&N luchtfilter.






;)
 
Laatst bewerkt:
Hij moet hier op het forum te downloaden zijn.
Heb net ff de link naar de server geprobeert, maar hij doet het niet :? :?
Hakman heeft em op z'n server staan, zal nog wel reageren....

adresje:

http://woongroep.qpluso.nl/sptest

Het is het bestand 'RC51 werkplaats' in PDF formaat. Is zowel voor de SP1 als de 2. Als je erop klikt kan het wel een tijd duren voordat het bestand opent, is bij elkaar zo'n 30 MB groot.

@ribbel: de poot blijft wel even stijf, de hele handel kwam op m'n kuit terecht.
 
Laatst bewerkt:
Maar jij en motor verder wel ok?
@Donny, zijn de fastbikes 1 t/m 4 films, als je die nog niet hebt, stuur ik ze je wel op, mail me je adres maar. :Y
 
Op zaterdag 29 juli 2006 22:29 schreef Ribbel het volgende:
Maar jij en motor verder wel ok? Ja i.d.d. sorry Peet helemaal vergeten te vragen hoe het met de gezondheid is afgelopen na de val van den SP :?
Beetje respect voor de vtr opa hé :X
@Donny, zijn de fastbikes 1 t/m 4 films, als je die nog niet hebt, stuur ik ze je wel op, mail me je adres maar. :Y U heeft meel :Y

:Y

Deeltje 4 hep ik in de kast liggen maar wel zonder cover dus als je die hebt voor me wil ik die graag ;)
 
Laatst bewerkt:
over een WPHB gesproken... iemand nog wat liggen voor een 2006er (zal wel niet veel schelen van een ander jaar, maar goed..)

altijd wel handig om zulk spul te hebben...

indien aanwezig (cd-rom of hoe dan ook), doe maar een mailtje naar c-t-d@hotm...

en die katalysator...waar bevind die zich ergens? en is die er met enig gemak uit te slopen?!



beste meneer Bravo
mijn black E zaterdag op de rollen gehad ,en volgens deze staat de mijne "Gevaarlijk' Arm afgesteld ,dat veklaard meteen waarom hij zo zuinig reed 195 op een tank ,terwijl mijn SP1 "slechts" 160 op een tank reed ,iets om even naar te laten kijken?
 
beste meneer Bravo
mijn black E zaterdag op de rollen gehad ,en volgens deze staat de mijne "Gevaarlijk' Arm afgesteld ,dat veklaard meteen waarom hij zo zuinig reed 195 op een tank ,terwijl mijn SP1 "slechts" 160 op een tank reed ,iets om even naar te laten kijken?.
vanuit de fabriek veels te arm ,moet er dan perse een P commander of een rapid ding op ?
zit er geen stelschroef op de CDI unit ofzo?
mijn sierra cosworth daar zat gewoon een stelschroef op de CDI {een klein geel schroefje}daar kon je hem rijker/armer mee zetten
 
Op zaterdag 29 juli 2006 22:29 schreef Ribbel het volgende:
Maar jij en motor verder wel ok? Ja i.d.d. sorry Peet helemaal vergeten te vragen hoe het met de gezondheid is afgelopen na de val van den SP :?
Beetje respect voor de vtr opa hé :X

Nee, verder niks aan de hand. Je rijd honderd keer een stuk gravel op en het gaat prima, de 101ste keer staat net je voorwiel scheef of zo, en je ligt op je muil. That's life.
Opa? Niet te hopen dat die tieners van mij niet goed opletten :X :X :X :X :X :X
 
adresje:

http://woongroep.qpluso.nl/sptest

Het is het bestand 'RC51 werkplaats' in PDF formaat. Is zowel voor de SP1 als de 2. Als je erop klikt kan het wel een tijd duren voordat het bestand opent, is bij elkaar zo'n 30 MB groot.

@ribbel: de poot blijft wel even stijf, de hele handel kwam op m'n kuit terecht.

Hallo Hakman,

Ik wil graag gebruikmaken van het WPHB van de SP maar krijg deze niet geopend, weet jij mischien waar het aan ligt?

Mvg. Mike
 
Nee, verder niks aan de hand. Je rijd honderd keer een stuk gravel op en het gaat prima, de 101ste keer staat net je voorwiel scheef of zo, en je ligt op je muil. That's life.
Opa? Niet te hopen dat die tieners van mij niet goed opletten :X :X :X :X :X :X

Gelukkig, enne, respect voor de oudere generatie, he :} :} ;)
@Donny, de hoesjes zitten er niet bij, maar die zijn vast wel via piratebay ofzo te downen.
 
Hallo Hakman,

Ik wil graag gebruikmaken van het WPHB van de SP maar krijg deze niet geopend, weet jij mischien waar het aan ligt?

Mvg. Mike

Probeer het zo eens:

adres: ftp://woongroep.qpluso.nl/

gebruikersnaam: VTRSP

wachtwoord: limburg

Op deze manier kun je het (grote) document netjes kopiëren naar je eigen PC. Voor direct openen is het werkplaatsboek waarschijnlijk te groot. Wel Internet Explorer gebruiken, anders krijg je problemen met het wachtwoord e.d.

Succes! :W
 
mischien dat ik het niet goed doe maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ben niet zo technisch met comp.Mijn comp.
kan die pagina niet vinden
 
Probeer het zo eens:

adres: ftp://woongroep.qpluso.nl/

gebruikersnaam: VTRSP

wachtwoord: limburg

Op deze manier kun je het (grote) document netjes kopiëren naar je eigen PC. Voor direct openen is het werkplaatsboek waarschijnlijk te groot. Wel Internet Explorer gebruiken, anders krijg je problemen met het wachtwoord e.d.

Succes! :W
Heb ik ook gedaan, en ww ingevuld. Maar volgens mij was het wachtwoord hoofdletter gevoelig en nu kom ik er niet meer op.... Help?
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook gedaan, en ww ingevuld. Maar volgens mij was het wachtwoord hoofdletter gevoelig en nu kom ik er niet meer op.... Help?

Limburg (met hoofdletter) moet nu werken. Probeer maar.

@Smile: het adres kopiëren in je adresbalk en dan enter. Dan moet ie om gebruikersnaam en wachtwoord vragen.
 
beste meneer Bravo
mijn black E zaterdag op de rollen gehad ,en volgens deze staat de mijne "Gevaarlijk' Arm afgesteld ,dat veklaard meteen waarom hij zo zuinig reed 195 op een tank ,terwijl mijn SP1 "slechts" 160 op een tank reed ,iets om even naar te laten kijken?


das altijd fijn om te weten...moet die van mij ook maar eens op de bank!
en wat werd er bedoeld met "gevaarlijk arm"??
écht verontrustend of was het nog nét niet zo dramatisch!?

en dat wphb van (ergens) bovengenoemde site...ik krijg alleen maar een blanco pagina en meer niet -O-
wie helpt me verder..

:} thx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan