Nicky Hayden

Hayden heeft niet het talent zoals rossi om achteraan te starten en te winnen.Ik denk dat rossi in de komende 6 races erg sterk gaat zijn en ook diverse overwinningen gaat pakken.Hayden gaat fouten maken door de grote druk...


niet mee eens, rossi gaat komende RACE sterk zijn
maar hayden gaat geen fouten maken, hooguit één
wereldkampioen wordt ie toch wel :}
 
NickyHayden_Fire_PPIR.jpg


tja Nicky Hayden :9
Ook lekker bezig vandaag.. 9e
 
Laatst bewerkt:
Kijk ik heb hier een filmpje van Nicky Hayden dat hij
in Amsterdam een boottochtje doet :9
Wel ruig als je hem tegenkomt als die daar vaart :Y

NICKY HAYDEN FOR EVER!!!
 
Nicky Hayden kan best een beetje racen, maar echt vechten voor de overwinning heb ik 'm te weinig zien doen. Daarom ben ik geen fan van the Kentucky Kid. Ik meen dat-ie aan de top van het WK klassement is gekomen door de pech van o.a. Valentino Rossi.
Maar de strijd is er des te beter door geworden....ben benieuwd hoe het WK afloopt. Zondag weer extra vroeg op!!
 
Nicky Hayden kan best een beetje racen


Dat is ook weer een beetje zwak uitgedrukt, er is het hele seizoen genoeg concurentie geweest, al is Rossi er niet en je staat bovenaan betekent dat niet dat je "een beetje kan racen".

Ok, in mijn ogen is Hayden ook zeker niet echt een geboren winnaar, altijd een beetje de eeuwige 2e (maar wel een hele goede 2e!).

Maar hij kan zeker wel meer als "een beetje racen", ik vind dat Hayden wel iemand is om rekening mee te houden.
 
Nicky Hayden kan best een beetje racen, maar echt vechten voor de overwinning heb ik 'm te weinig zien doen.

:Y Inderdaad, vechten kan ie niet. Behouden rijden en puntjes rijk rekenen des te beter. Hij moet nog cohones ontwikkelen. Zou ie daarom nog steeds Nicky heten i.p.v. Nick.
 
ja vechten kan ie niet dat vind ik wel jammer zoals rossi en pedrosa en capirex die halen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer in als hayden die durven het maar hayden deet het in 2003 veel meer nu haast nooit meer :N '(

full


hmm :+ daar wel dan :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan