Nicky Hayden

.
full
 
Kleurstelling gaaf ,.....maar Joris heb jij je zonnebril nog op ..........ik ben blij dat je geen autospuiter ben , anders hadden we toch veel wagens met kleurverschil . :+ ;)
_O- _O- Zilver/grijs met een felle kleur, ik zie wel overeenkomst. Vind het erg gaaf! :P
 
Verslagen bij de finish door rookie (maar ook runner-up moto2) Scot Redding, op hetzelfde materiaal. Mist een seconde per ronde tot de top en zon 20 km/u aan topsnelheid. Hij had het zich anders voorgesteld maar misschien komt het nog op hele bochtige circuits.

Nog wel ff een mooi plaatje (vind ik iig zelf) van afgelopen race, let op de achterband

10155492_10151959136677120_548729322_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo weer ff wat leven erin hoor! *D

Ben sinds Augustus 2014 eigenaar geworden van onderstaande machine }) en toen ook pas wat research gaan doen naar Nicky Hayden zelf. Had wel eens van hem gehoord maar daar hield het eigenlijk wel op. Na aanschaf de Kentucky Kid eens gaan volgen en wat hij recent zoal aan het doen is!

En ik moet zeggen dat zo op afstand beoordeeld, dit een heel bijzonder persoon is! Een echte Family Guy die goed onthoud waar hij vandaan komt en hoe hij dat bereikt heeft. Ik vind het erg leuk om zijn bezigheden te volgen terwijl ik eigenlijk nooit motorsport volg op tv. O-)

Vind het jammer dat hij niet meer voor Ducati rijdt, maar ja als je na 5 jaar nog niet echt lekker je draai gevonden hebt is het inderdaad beter om afscheid van elkaar te nemen. :W
full
 
Vind het jammer dat hij niet meer voor Ducati rijdt..............

Hij heeft gewoonweg verkeerde keuzes gemaakt of de topteams wilden hem niet meer. ?
Feit is dat het over is voor hem.......wordt een kopietje van Edwards.
 
Dat zit gelukkig wel goed met ducati *O*

Mijne wordt meer wel meer waard als ze in Amerika alle met een boze kop hun 848 Nicky Hayden in de fik steken _O-

Denk het ook. die Ben Bostrom ducs zijn ook nog altijd wat duurder dan de standaard versie's. dont worry
 
Denk het ook. die Ben Bostrom ducs zijn ook nog altijd wat duurder dan de standaard versie's. dont worry

Doe ik ook zeker niet! *D en al is ie morgen geen euro meer waard, dan heb ik nog steeds een motorfiets waar ik enorm van kan genieten. En dat is toch nog het meeste waard :]
 
bron: Hayden teamgenoot Van der Mark in WK Superbikes

Hayden teamgenoot Van der Mark in WK Superbikes

271660.jpg


Nicky Hayden is volgend jaar de teamgenoot van Michael van der Mark. De 34-jarige Amerikaanse coureur heeft donderdag, aan de vooravond van de Japanse Grand Prix op Motegi, laten weten dat hij afscheid neemt van de MotoGP en in het WK Superbikes aan de slag gaat bij het team van Ten Kate Honda.

Hayden maakte in 2003 zijn debuut in de MotoGP en scoorde in zijn eerste jaar twee podiumplaatsen, de eerste op Motegi. Zijn eerste overwinning volgde twee jaar later, voor eigen publiek op Laguna Seca. De Kentucky Kid kroonde zich in 2006 tot wereldkampioen in de hoogste klasse van het wegracen. Hayden kan de eerste coureur ooit worden met een wereldtitel in de MotoGP en Superbikes.

"Ik word een beetje ouder, maar geniet nog steeds van de sport en het spelletje. Dit is een nieuwe uitdaging en een nieuwe kans om plezier te maken", aldus Hayden. "Mijn laatste twee jaar in de MotoGP zijn niet heel best. Ik ben niet meer in de positie om goede resultaten te boeken. Ik heb er altijd aan gedacht om de Superbikes eens te proberen. Ik hou van het racen daar en deze mogelijkheid voelt goed."
 
In Valencia zal Nicky Hayden in de MotoGP Hall of Fame als MotoGP Legend worden opgenomen. Met dertien jaar in de GP's heeft Hayden een prachtige staat van dienst: drie overwinningen, 28 podiums en een wereldkampioenschap. Maar een legende? Dat is hij voor mij toch echt niet.
 
Vind het ook absoluut geen legende. 1 titel met veel fortuin behaald en verder altijd een hele goede subtopper, Legend gaat echt te ver.
 
Misschien niet qua prestaties, maar voor mij toch zeker 1 van de meest iconische rijders van de 00's tot nu. Misschien worden legends niet alleen legends op basis van wereld titels.
 
Terug
Bovenaan Onderaan