Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 22

word het nog wat met deze zomer ??

  • zomer wat is dat ??

    Stemmen: 1 4,5%
  • dit jaar niet

    Stemmen: 2 9,1%
  • afgelopen week begon het

    Stemmen: 0 0,0%
  • kijk al uit naar de volgende

    Stemmen: 3 13,6%
  • geen tijd voor

    Stemmen: 5 22,7%
  • de boeren klagen toch wel

    Stemmen: 1 4,5%
  • Erica Terpstra

    Stemmen: 1 4,5%
  • Z natuurlijk

    Stemmen: 9 40,9%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij hebt je pc er zelf op gezet toch?
yep... :Y

ik zie dat er al een map beschikbaar is voor laser hotcam :Y

die kun je gewoon inladen....wil je het echt goed hebben moet je hem een keer af laten stellen op de bank....dit kost wel extra euri's.
 
Laatst bewerkt:
nieuwe suzuki B-King

1800cc

Suzuki_GSR_%201800_art.jpg
 
en....de directe concurrent van de Z1000....de gsr 1000

Suzuki_GSR_1000_art.jpg


Kawasaki has stayed ahead the last few years with its all out streetfighter Z1000.

The Z1000 features a large version of the old ZX9-R engine and has ever so slightly become outdated this year

We believe Suzuki has big plans for its GSR, soon to be, range and despite the GSR 600 having teething problems with fuel injection issues its a cracking motorcycle . But nowhere near as cracking a motorcycle a GSR 1000 could be.

Even with quite a heavy detune Suzuki could easily feature 150bhp and a monstrous torque curve in a GSR 1000. With the GSX-R 1000 only weighing in at a claimed 166gk dry we are hoping Suzuki would keep it that way in a naked version. Assuming Suzuki has learnt from the mistake of changing to cheaper fuel injection on the GSR 600 the GSR 1000 should be pretty perfect out of the box. With top suspension and radial brakes from the GSX-R there shouldn't be much stopping this concept. As much as I love Italian motorcycles, the GSR 1000 is a mouth watering concept and there would be no need to re-mortgage your house to get one as the GSX-R 1000 already is the best and cheapest superbike. GSR 1000 would cost even less.
 
yep... :Y

ik zie dat er al een map beschikbaar is voor laser hotcam :Y

die kun je gewoon inladen....wil je het echt goed hebben moet je hem een keer af laten stellen op de bank....dit kost wel extra euri's.

Hoe werkt dat met mappen, heb er wel eens wat over gelezen, maar er de balle niet van.
Wat is het voordeel van een andere map?
 
en....de directe concurrent van de Z1000....de gsr 1000

(Afbeelding)

Kawasaki has stayed ahead the last few years with its all out streetfighter Z1000.

The Z1000 features a large version of the old ZX9-R engine and has ever so slightly become outdated this year

We believe Suzuki has big plans for its GSR, soon to be, range and despite the GSR 600 having teething problems with fuel injection issues its a cracking motorcycle . But nowhere near as cracking a motorcycle a GSR 1000 could be.

Even with quite a heavy detune Suzuki could easily feature 150bhp and a monstrous torque curve in a GSR 1000. With the GSX-R 1000 only weighing in at a claimed 166gk dry we are hoping Suzuki would keep it that way in a naked version. Assuming Suzuki has learnt from the mistake of changing to cheaper fuel injection on the GSR 600 the GSR 1000 should be pretty perfect out of the box. With top suspension and radial brakes from the GSX-R there shouldn't be much stopping this concept. As much as I love Italian motorcycles, the GSR 1000 is a mouth watering concept and there would be no need to re-mortgage your house to get one as the GSX-R 1000 already is the best and cheapest superbike. GSR 1000 would cost even less.

Concurrentie!!! Misschien qua prestaties, want qua uiterlijk zeker niet :N
 
Hoe werkt dat met mappen, heb er wel eens wat over gelezen, maar er de balle niet van.
Wat is het voordeel van een andere map?
een powercommander is gewoon een microprocessor die een bepaalde data nodig heeft om de injectie aan te sturen

die data maken ze op de dynobank en is dus voor elke type motor verschillend...afhankelijk van de configuratie van je motor (uitlaat-luchtfilter-dbkiller ja/nee)deze laad je in via je pc of laptop

heb je specifieke dingen zoals een DNA raceluchtfilter (meer zuurstof) is het beter om de fiets opnieuw af te laten stellen op de dynobank...je krijgt dan een mapje specifiek voor jou setup.
iedereen kan die setup daarna gewoon laden in zijn powercommander en zijn fiets identiek aanpassen aan de setup die jij hebt
 
Bruut apparaat zeg die B-king, damn.... Moet ie eigenlijk kosten?..Zal wel boel centjes zijn :X
[me]Dweezy moest geloof ik eerst nog ergens voor sparen...
[/me]


Komen trouwens wel steeds meer mooie nakeds op de markt lijkt het wel.
 
Leuk cockpitje ook 8-)

suzuki_b-king_3.jpg



en kontje

suzuki_b-king_5.jpg


al moet ik dat toch ff in het echt eens bewonderen om er een oordeel over te geven.
 
ik heb m hier vandaan

http://www.sportsbikecam.com/

(Afbeelding)

maar je kunt ze hier in Nederland via dealers ook bestellen
http://www.dv-productions.nl/
http://www.motorsticker.nl/
http://www.probikes.nl/

met nog mijn oude camera
(Afbeelding)
(Afbeelding)

dat driehoekige deeltje heb ik er tussen uit gelaten nu....veel minder ruis van de wind en je filmt toch nog over de kuip heen.

ook wat meer bescherming voor steentjes als hij wat lager zit

(Afbeelding)
(Afbeelding)

Shit Z 1000 Muis, wat een gave rem en koppelings hendels !!

Die wil ik ook ?? waar heb je die van daan gehaald en wat kosten ze per setje ?
Hoor het graag...
 
even serieus :9

heeft er iemand zijn 750 opnieuw af laten stellen omdat er een andere uitlaat op is gegaan.
Als ik het goed begrijp heeft afstellen pas nut in een combi van uitlaat en PC (voor optimale prestaties)

En hoeveel pk heeft een gemiddelde/jullie Z750 (standaard/PC/uitlaat/Dynojet-kit)

full


Dit is met Devilpijp/PC/K&N filter en aangepaste deksel
(z750 model 2004) Oja en heel belangrijk ROOD. Die hebben iets meer vermogen dan andere kleuren van die cc klasse O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan