Ervaring met Hans Soeterboek/Motans Eindhoven?

Ik heb er een remschijf gekocht voor mijn BMW R1100S.
Alleen bleek deze na montage krom te zijn. (En een kromme had ik al.)

Gebeld en geen probleem want hij kwam van een schade fiets.
Stuur maar terug en aankoop bedrag wordt terug gestort.

Nu heb ik het geld op dit moment nog niet op de rekening.
Als het is bijgeschreven laat ik het weten.

Edit.
Afgelopen zondag is het geld en de verzendkosten netjes terug geschreven door Hans.
 
Laatst bewerkt:
Mooie rotbende bij die gast!!
Heb 'm 2 keer gebeld en 2x gevraagd of hij 't goede onderdeel had liggen om er zeker van te zijn niet voor nix te rijden.
Kom ik daar aan heeft die sukkel dus gewoon 't verkeerde onderdeel liggen :( . Heb 't toch 2x gevraagd? Dus mooi 175 km voor de kat z'n k..t gereden.
Als je bij 'm binnenkomt weet je 't eigenlijk al. Idd de Ludolfs zijn vergeleken met hem opgeruimde types.

Onbegrijpelijk dat zulke gasten nog iets verkopen. Zulke bedrijven mogen van mij per direct afbranden :Y
 
Laatst bewerkt:
Tsjonge. Vind het maar een hoop gemekker.
Ik sleutel meestijds aan auto's, en bij hans is het precies eender als bij een autosloperij.
Dus ja, het is een georganiseerde (min of meer) puinhoop, nee, hij weet niet ALLES (naar mijn ervaring wel veel) en als je zelf 1 fiets hebt waar je verzot op bent, weet je doorgaans meer van die fiets dan welke vakmonteur ook.

Als je dit allemaal eng vind, ga je fijn naar de merkdealer, waar je behoorlijk wat meer betaald, alles spic en span in een plastic zakkie zit, en je (hahaha ja vast) geen risico loopt.

Ik voor mij ben bijzonder blij dat ik voor mijn 4 wat oudere fietsen af en toe nog eens wat kan vinden bij deze en andere uit hobby ontstane handelaren/slopers.
 
@ Brabo Paddo

Zit zelf ook in de auto- en motorwereld en kom dus ook bij vele sloperijen. Maar daar ligt in ieder geval alles nog in een rek. Bij die Motans ligt alles op de grond en zelfs niet op merk, model of soort onderdeel. Je kunt er nog niet eens gewoon lopen, want alles ligt vol!!
Dit is echt een teringbende. Maar idd als je ergens regelmatig komt en t is bij je om de hoek is en je kunt er ook nog eens goed slagen zou ik ook zo reageren.

Maar wat nou als je ergens speciaal naartoe rijdt omdat hij t wel heeft liggen en een ander niet? Dan kom je daar aan en dan ben je voor nix daarheen gereden :(
 
na een paar keer over en weer te hebben gemaild is het onderdeel goed aan gekomen bij mij,na betaling..dus geen klagen bij mij... :N

en in 1x goed...

heb wel van iemand gehoord dat die dus ook ver moest rijden voor een onderdeel ,en voor nix kwam...
 
Kan iemand mij vertellen waarom www.motans.nl niet meer werkt en ze alleen via marktplaats verkopen.

Denk ga even op de site kijken maar die werkt niet meer.

Wil nog wel even wat over die jongens kwijt.

Heb daar een paar jaar geleden een motorblok gekocht die in goede staat moest zijn, nadat ik die er onder had gebouwd en de bougies er in ging zetten bleek bij 1 gat het schroefdraad kompleet weg te zijn.
Ik heb hun gebeld en ze zijden in 1e instantie of ik er geen helicold of bus in kon zetten, nee natuurlijk niet daar betaal ik niet voor en het is/werd een race blok.
Na een beetje te bellen mocht ik het blok dan ruilen voor een ander dat is netjes gegaan heb er wel 2x ruim 2uur in de auto voor moeten zitten maar kreeg wel een ander blok, later bleek daar de koppeling helemaal verziekt van te zijn, maar dat konden hun ook niet weten.

Het gaat soms wat stroefjes maar het is een redelijke zaak, beetje troepje maar dat heeft ook wel wat.
Ik zou er in ieder geval best nog wel eens wat bestellen.

groet
 
Hallo,

Ik ben regelmatig bij Hans geweest, wat klein spul en accu's gekocht.
Ik ben altijd zeer correct en vriendelijk behandeld, hij verkoopt zijn spullen voor een eerlijke prijs.

Als je ooit in de "zaak" bent geweest, kan je je misschien voorstellen dat een en ander wat chaotisch verloopt..( echt een indoor motorkerkhof), maar ik vermoed zeker geen kwade bedoelingen.

En as ge de nie gelooft, komde toch gewoon verhaal hale jonguh! ;)
 
Vorige week woensdag een hugger gekocht bij Hans (via marktplaats) en ontvangen op de maandag erna. Mooi toch? Mag ook wel even gezegd worden!
 
ik wil me toch even mijn mening geven !

ik heb met hans al meerdere zaken gedaan en ga na een mailtje gewoon naar hem toe !
het is een uurtje rijden maar ik kom er wel graag ! het is een hele fijne kerel met een
massa onderdelen ! van chopper tot race motoren ! je kan er bijna van elk model spullen kopen
als hij je met iets kan helpen zal hij dat zeker doen ! zelf op zondag of s avonds laat
kan je hem bellen ! en als je een beetje moeite doet en tot daar rijd kan he zelf zien wat je koopt
het is rommelig maar hij weet alles liggen zowel onder als boven!
als je daar niet tegen kan blijf er dan weg! ik vind het juist leuk en schroef zelf de onderdelen van de motor die ik nodig heb ! aan die prijzen die je bij hem betaald ?
koop je dezelfde onderdelen nergens
en van horen zeggen is geen reden om iemand de grond in te boren
ga zo door hans !
mvg filip scheelen
 
Als we toch bezig zijn; ik heb daar laatst nog iets gekocht. Werd aangeboden via Marktplaats. Reactie per mail gedaan, zelfde avond reactie terug, kon het de volgende dag ook op halen, nog telefonisch bevestigd de volgende dag, kon meteen komen.

Het is inderdaad wel een rommelig hok, maar de prijs was goed en het artikel ook gewoon zoals omschreven. Ik vond hem vriendelijk en zou er zeker heen gaan mocht hij wat hebben liggen.
 
Laatst bewerkt:
Hallooo Oma! :W

Is weer ff geleden zie ik, maar toch: Ben er zojuist geweest in E'hoven na contact via de mail. Binnen 1 à 2 dagen elke keer contact. Is bij mij redelijk in de buurt, en ik kwam voor 2 remschijven voor m'n '88-er FZR 1000. Pakte hij zo uit het schap. Zien er prima uit, en de prijs was naar mijn mening ook goed. Waren wel van een FZR 1000 EXUP, maar zouden gewoon moeten passen. Ook afgesproken dat ik gewoon terug kan komen mochten ze niet goed zijn. Moet nog ff afspraak maken met mijn monteur, moet meer aan gebeuren, maar zal de afloop hier ook posten. Tot nog toe een goede indruk.
 
Heb een paar weken geleden nog wat bij hem opgehaald. de term indoor motorkerkhof beschrijft wat je tegenkomt op het Croy in Eindhoven.

Netjes geholpen, goede prijs.
 
Ik heb hier een verkeerde levering gehad, maar nu kan ik hem slecht bereiken. Ik geef hem nog een paar dagen de tijd om zijn fout op te lossen, doet die dat niet dan zet ik het exacte verhaal hier neer.
 
T lijkt me geen oplichter, ook www.motans.nl klopt verder wel netjes. Laat maar weten als je m kent, of gehandeld o.i.d. hebt.

Gr

Nick.

Hoi Nick en anderen op dit forum, heb onlangs een buddy en uitlaat met bochtenset besteld en sneller dan verwacht ontvangen.
Omdat ik geen reactie meer op mail kreeg na betaling kneep ik hem, maar geheel ten onrechte dus.

Gr. Raymond.
 
Ik heb jaren geleden ook een kuipset van een thundcat bij hun gekocht en het via een een vaste klant van hun die bij mij in de buurt woont laten bezorgen. had ie goed geregeld hij bood het zelf aan om via me stads genoot te laten bezorgen omdat hij toevallig bij hem was. daarover geen slecht woord.

Maar vind het vreemd dat hij nog niet heeft gereageerd op de ervaring van Fazerman wat dateerd uit maandag 31 juli 2006 13:15 of heb ik het gemist.


Ray
 
Misschien een oud onderwerp, toch wil ik mijn ervaring met Motans delen:

Had een gereedschapsetje voor een zx9r gekocht, kreeg deze keurig thuis bezorgt.
Blijkt dit setje dus helemaal niet op de zx9r te passen. Diverse malen motans verzocht
om contact op te nemen maar het blijft akelig stil van zijn kant. Vind dit op z'n zacht gezegd niet zo netjes...
Er zullen mensen zijn die positieve ervaringen met deze man hebben, echter kan mij daar niet bij scharen en meer mensen zoals ik gelezen heb. Ik doe geen zaken meer met dit onderdelenboertje.
 
Bijna vier jaar na laatste reactie maar toch...
Ik heb via marktplaats een onderdeel van m gekocht.
Snel reactie terug en na betaling direct verstuurd.
Onderdeel was exact zoals omschreven en daadwerkelijk als nieuw.
Prijs was meer dan prima.
Ben dus tevreden!
 
Ondanks de berichten van hierboven heb ik toch de sprong "gewaagd" en eergisteren een nieuwe accu bij Hans besteld tegen een zeer concurrerende prijs... en deze is vandaag al binnen!
Hij gaf aan dat hij verzendingen per pakketdienst verzekerd/aangetekend verstuurd om onenigheid te voorkomen,... dat laatste zegt mij dat Hans kennelijk "gedoe" van vroeger zat is en op deze manier een simpele en doeltreffende verbetering heeft aangebracht in zijn service-beleid :t

TOP!
 
Terug
Bovenaan Onderaan