Honda Valkyrie Rune

Dragske

MF'er
25 jul 2006
189
0
Eindhoven
Een paar jaar geleden introduceerde Honda de nieuwe Valkyrie Rune. Het is een bakbeest van een motor en ik was heel benieuwd hoe die er 'in het echt' zou uitzien. Ik dacht er nooit een in het echt te mogen zien, maar zag er bij SAFE Veghel 1 in de showroom staan.
Het is een heel imposante motor en ik ben benieuwd of er op dit forum mensen zijn die zo'n motor hebben en uiteraard erop rijden en hoe de ervaringen zijn.
Ik ben zelf uiteraard niet van plan om ooit zo'n motor aan te schaffen gezien mijn te korte beentjes en mijn te kleine beurs _O-
 
Hee Dragske,
bedoel je deze?

Vet, alleen te veel stock..

Greetz Creapeut

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/398040/95796a0b99ab3d88a6e9b2a0be6b0064 (Rune_15.jpg)​
 
full


wat een monsterlijke motor.....
 
Deze bedoel ik ja. Hij is er ook in het zwart.
Hij is ook te huur als je met de nederlandse organisatie USA motorreizen een rondreis boekt door Amerika.

Ik vind de motor ook niet mooi. Je zult niet echt vaak moeten tanken want de tank heeft een inhoud van 30 liter geloof ik.
 
nog even en het gaat in het chopperforum over Goldwings met een afgezaagd voorspatbord.. :r
Waar zou dit topic volgens jou dan horen?

Als leek zou ik deze motor toch onder cruisers en aanverwante motorfietsen scharen. En volgens mij is dit subforum daar (ook) voor. En ja, ik weet dat jullie echte chopperaars daarvan gruwen, maar in de volksmond wordt dit, denk ik, toch ook wel onder de choppers gerekend.
 
Laatst bewerkt:
Deze bedoel ik ja. Hij is er ook in het zwart.
Hij is ook te huur als je met de nederlandse organisatie USA motorreizen een rondreis boekt door Amerika.

Ik vind de motor ook niet mooi. Je zult niet echt vaak moeten tanken want de tank heeft een inhoud van 30 liter geloof ik.

Zou ie ook geen slokje lusten? Geen idee wat het verbruik is hoor van zo'n imposant apparaat.
 
Waar zou dit topic volgens jou dan horen?

Als leek zou ik deze motor toch onder cruisers en aanverwante motorfietsen scharen. En volgens mij is dit subforum daar (ook) voor. En ja, ik weet dat jullie echte chopperaars daarvan gruwen, maar in de volksmond wordt dit, denk ik, toch ook wel onder de choppers gerekend.
ik kan er nog in meegaan dat Vulcans, Intruders, Shadows etc. hier wat melden maar zo'n ding...misschien is een Oud Ijzer forum iets ?
 
errr duh
ninjajigtz5.gif


het is ook een rune

ik gaf alleen aan dat ik die easy stijl toch stoerder vint.
 
Moeten de categorie "Zinkers" invoeren.Feitelijk een categorie voor Japanse customs.Zinken wodt misschien nog moeilijk door het vele plastic.Hoeveel kg oud ijzer zou je bijv. aan een drekster moeten bevestigen om dat kreng naar de bodem te doen zakken?Vragen,vragen. :?
 
Moeten de categorie "Zinkers" invoeren.Feitelijk een categorie voor Japanse customs.Zinken wodt misschien nog moeilijk door het vele plastic.Hoeveel kg oud ijzer zou je bijv. aan een drekster moeten bevestigen om dat kreng naar de bodem te doen zakken?Vragen,vragen. :?

ik lach me ziek
:} :} :}
 
Valkyrie Rune das toch dat model waar de joodsche gemeenschap in de USA zich zo druk overmaaktte?

Ik heb ook een probleem met de naam... als men die twee woorden neemt moet het minstens een leuke motor worden...
 
..lees net de term "monsterlijk" -kan k me wel in vinden ja..

(en om zoiets nou onder choppers in te delen ..vinnik wel ver gaan !) :r
 
ik kan er nog in meegaan dat Vulcans, Intruders, Shadows etc. hier wat melden maar zo'n ding...misschien is een Oud Ijzer forum iets ?


ik heb 1 mooi woord gevonden voor jouw en jullie meningen; intolerant. Ik vind het een knap staaltje techniek, best geinig om te zien. With all due respect voor jullie mening, maar het is beter en comfortabeler dan een tot hardtail omgebouwde fiets, waarbij je alle moderne gemakken gaat vervangen door ouderwets ongemak en weer rond gaat rijden op dezelfde fietsen als waar jullie op reden toen jullie 20 waren, zegmaar... rond 1960 ofzo ;) een stijl waar ik waardering voor heb, maar nooit zelf op gezien zou willen worden :r ik kies liever voor vooruitgang
 
Terug
Bovenaan Onderaan