Oermans shovelproject

tja te laat, het was trouwens bij u in de buurt.De baan van houthalen naar hechtel
 
nu kan ik 14 dagen met de fiets gaan werken, is goed voor men conditie en vermits ik nu toch nergens naar toe kan heb ik ook wat tijd om wat aan men motors te werken
 
nu kan ik 14 dagen met de fiets gaan werken, is goed voor men conditie en vermits ik nu toch nergens naar toe kan heb ik ook wat tijd om wat aan men motors te werken
-O- Dus je kunt ook niet langs mij komen... -O-

Hoeveel motors heb je eigenlijk? Ik wil ze wel eens komen bezichtigen! :Y
 
-O- Dus je kunt ook niet langs mij komen... -O-

Hoeveel motors heb je eigenlijk? Ik wil ze wel eens komen bezichtigen! :Y
Voor het moment drie stuks, waarbij men eerste motor (yamaha tzr 250 type 3ma, is het model met de uitlaten onder het zadel en carburators aan de voorkant) en dan men evo en men shovel.
Als je ze wil komen bezichtigen is geen probleem maar ze liggen alle drie uit elkaar.En ik moet eens grote kuis houden in men garage :X
 
Voor het moment drie stuks, waarbij men eerste motor (yamaha tzr 250 type 3ma, is het model met de uitlaten onder het zadel en carburators aan de voorkant) en dan men evo en men shovel.
Als je ze wil komen bezichtigen is geen probleem maar ze liggen alle drie uit elkaar.En ik moet eens grote kuis houden in men garage :X
Als je wil, stuur me via de mail even je telefoonnummer dan kunnen we wat afspreken?! Misschien help ik je zelfs met het kuisen van de garage O-)
 
Welke Santee's bedoel je?
Ik vermoed dat het een santee-frame is maar ben niet 100%zeker, zaterdag ga ik het halen maar op foto heeft het veel weg van een santee frame zoals op de foto uit de jamercatalogus.

full
 
die slechte, goedkoop gelaste, van dunwandig buis ?
Ik heb een foto van het frame dat ik zaterdag ga halen gezien en het was toch duidelijk TIG gelast, dus zo slecht zal het dan toch niet gelast zijn denk ik.
Hoe het met de santee-frames zit weet ik niet, maar het lijkt heel sterk op een santeeframe.
Ik zal het zaterdag wel zien
 
Heb met de eigenaar gemaild en hij zei dat het uit en gemaakt is in de usa, dus de kans dat het een santeeframe is is zeer groot
 
hoi danny als het een santee is uit de jamerbook is het dan een do or don,t? ik denk dat jij er wel ervaring mee hebt
Vroeger verkocht Jammer frames die door D&D (North Hollywood)gemaakt werden (ook in samenwerking met Paughco trouwens)...de hardtail units om aan een swingarm frame te lassen waren toen al echter wel van Santee.. toen D&D ermee ophield is Jammer overgestapt op Santee products, dus wat ze nu verkopen zijn volgens mijn vrij betrouwbare bron inderdaad Santee's ja...
Als je zo een offset balhoofd eraan hebt (zoals op je foto)is het een vrij nieuw frame...Paughco en Jammer hebben heel (veel te) lang het balhoofd rechtstreeks tegen de backbone en downtubes gelast gehad... :? :X
 
Laatst bewerkt:
Vroeger verkocht Jammer frames die door D&D (North Hollywood)gemaakt werden (ook in samenwerking met Paughco trouwens)...de hardtail units om aan een swingarm frame te lassen waren toen al echter wel van Santee.. toen D&D ermee ophield is Jammer overgestapt op Santee products, dus wat ze nu verkopen zijn volgens mijn vrij betrouwbare bron inderdaad Santee's ja...
Als je zo een offset balhoofd eraan hebt (zoals op je foto)is het een vrij nieuw frame...Paughco en Jammer hebben heel (veel te) lang het balhoofd rechtstreeks tegen de backbone en downtubes gelast gehad... :? :X
Thanks hier ben ik al een heel stapje verder mee, het is inderdaad zo één met een offset balhoofd.
Is iets gemakelijker dan men origineel swingarmframe te verbouwen naar hardtail en dan kan ik dit netjes op de zolder weg leggen
 
Zo we zijn weer een stapje verder, ben zaterdag het hardtailframe gaan afhalen en het ziet er goed uit.
Kan ik binnenkort weer beginnen bouwen :)

full
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan