Oermans shovelproject

Zo we zijn weer een stapje verder, ben zaterdag het hardtailframe gaan afhalen en het ziet er goed uit.
Kan ik binnenkort weer beginnen bouwen :)

(Afbeelding)
Is een '90-'96 "Custom Chrome" frame Oerman, te herkennen aan die asplaten, balhoofdvorm (en gussets), top-motormount en bovenste tankbevestigingen (hier stalen beugels ipv gietstuk)
Maar Custom Chrome heeft/had ook Santee in z'n productlijn zitten..dus...
 
Hier is ie... ;)

full
 
Hell yeah!!!!!!!!!!

Ik bedoel dit ECHT niet om te zeiken hoor, maar meer "just wondering" (en een beetje jaloers)


Je bent dus je eigen fiets aan het bouwen. Om die op kenteken te krijgen moet'ie langs de rdw.....valt een voorrem dan niet onder de keurings-eisen?

Of, stel dat je bouwt op een frame-met-kenteken, moet je het uiteindelijke resultaat dat niet laten keuren? Of, als je dat gewoon niet }) doet, wat gaat de gemiddelde blauw-uniform-struikrover zeggen als je aan gehouden wordt? of de verzekering als je brokken maakt?
 
Ik bedoel dit ECHT niet om te zeiken hoor, maar meer "just wondering" (en een beetje jaloers)


Je bent dus je eigen fiets aan het bouwen. Om die op kenteken te krijgen moet'ie langs de rdw.....valt een voorrem dan niet onder de keurings-eisen?

Of, stel dat je bouwt op een frame-met-kenteken, moet je het uiteindelijke resultaat dat niet laten keuren? Of, als je dat gewoon niet }) doet, wat gaat de gemiddelde blauw-uniform-struikrover zeggen als je aan gehouden wordt? of de verzekering als je brokken maakt?

Neverending discussion...
 
Ik bedoel dit ECHT niet om te zeiken hoor, maar meer "just wondering" (en een beetje jaloers)


Je bent dus je eigen fiets aan het bouwen. Om die op kenteken te krijgen moet'ie langs de rdw.....valt een voorrem dan niet onder de keurings-eisen?

Of, stel dat je bouwt op een frame-met-kenteken, moet je het uiteindelijke resultaat dat niet laten keuren? Of, als je dat gewoon niet }) doet, wat gaat de gemiddelde blauw-uniform-struikrover zeggen als je aan gehouden wordt? of de verzekering als je brokken maakt?
ten eerste woon ik in belgie(apenland) bestaat geen rdw voor motoren en is het zowieso verboden om iets te veranderen aan je motor, ten tweede where is the time that bikers where rebels? })
en als je nu al altijd naar die blauw mannekes moet luisteren in wat voor ne wereld leven we dan?
 
..zuivere interesse.. Oerman hoestie (met alle 2wielers)????

ja dag oma!!

i,m still alive!!
met de motors gaat het goed, en met mij ook redelijk.
kom trouwens dit jaar nog tweemaal naar zweden.
voor een foto van de evo moet je maar effe bij de bobberpics 2 kijken.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan