Twotacticalless

quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:06 schreef Mr. McDuc het volgende:
O, dan heb ik er wel een:
Waarom wordt de premie altijd berekend aan de hand van de nieuwwaarde, terwijl deze nooit uitgekeerd wordt?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:05 schreef Rat&Mouse het volgende:
Nu hoef ik dus bikerpolis.nl geen emailtje te sturen met mijn vragen![]()
Copyright ©2005 Bikerpolis.nl
Bovenstaande even veranderen op jesite aub
![]()
Twotacticalless

quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:48 schreef kawasnellie het volgende:
[...]
@ Rat&Mouse :
Vragen mogen altijd, maar we hadden afgesproken hier geen reclame te maken toch?![]()
@duderuud: bovenstaande post mag weg hoor! thx!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:51 schreef Rat&Mouse het volgende:
[...]
Het was niet mijn bedoeling reclame te maken, maar als je op je 'huisje' klikt, zie ik die site namelijk![]()
Twotacticalless

quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:02 schreef kawasnellie het volgende:
[...]
ahhh, sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen. ik dacht dat je doelde op het "copyright" tekentje vandaar!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:58 schreef Kees Den Haag het volgende:
Ik dreig dit jaar iets over het maximale aantal km's van 20.000 heen te gaan. Wat nu? (Univé)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:07 schreef Grandia het volgende:
@orpheus: laat die post dus maar staan![]()
@TS Gaaf initiatief![]()
((-(-_-)-))
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:58 schreef Kees Den Haag het volgende:
Ik dreig dit jaar iets over het maximale aantal km's van 20.000 heen te gaan. Wat nu? (Univé)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:16 schreef Kees Den Haag het volgende:
@kawasnellie
Ik rij nog geen jaar.... Maar met vakanties e.d. kan het aantal kilometers snel oplopen. Wellicht zit ik er volgend jaar weer onder. Maar misschien ook niet.
Ik vondt de premie voor een ongelimiteert aantal km's wel heel erg hoog namelijk.
Fazer 600
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:28 schreef Marcules het volgende:
[...]
Gewoon je kilometerkabel ontkoppelen. Is ook heel gunstig voor de inruilwaarde!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:57 schreef Dreesman het volgende:
Dit topic komt als geroepen, heb vandaag namelijk een Yamaha Fazer 600 uit 1999 gekocht en ben ook in de wereld van de verzeringen aan het neuzen![]()
Aangezien ik nog geen autoverzekering of iets dergelijks heb, heb ik ook geen ervaring met dit gebeuren.
Waar zou ik op moeten letten of kan er voor mij niet veel verschillen tussen alle verzekeraars(qua prijs en voorwaarden)?
Is het de moeite waard om alle verzekeraars af te bellen voor een prijsopgave, of kan ik net zo goed bij de bekende (ANWB etc) een verzekering afsluiten?
Schadevrije jaren, hoe wordt hiernaar gekeken? Aangezien ik nu anderhalf jaar geregeld in de auto van mijn pa rij, waarmee ik nog geen schade heb gehad, heeft dit dan ook betrekking op een motorverzekering??
Dat was het wel zo'n beetje volges mij![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef YamaMocro het volgende:
Mijn complimenten voor de heren van bikerpolis.
Bikerpolis, bedankt.
![]()
quote:het is onzin om je motor all-risk te verzekeren. Wanneer je een ongeluk hebt, is de motor total loss en krijg je alsnog de dagwaarde vergoed, ondanks het type dekking. Bovendien is bijna ieder ongeluk een total loss van de motor omdat het frame vaak verbogen raakt.
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:45 schreef Boos B het volgende:
Hoi Hoi,
Ik heb ook nog een vraag naar aanleiding van een discussie, die ik had.
Ik heb een nieuwe motor en omdat ik het zonde vind als er iets gebeurd heb ik hem all-risk verzekerd. Nou had een vriend pas geleden de volgende opmerking gemaakt (let op niet een "echte" quote):
[...]
Is dit zo? Hoe zit het dan met WA-plus en een schade waar jij als motor verantwoordelijk voor bent? En hoe zit het dan met 1-zijdige ongelukken?
Betekent dit dan dat het full-casco voor motoren een frace is en niet de moeite waard?
graag de mening van de experts.

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1