Kimi Raikkonen's Chopper Bike

GP en F1 rijders hebben niet zelden contractuele beperkingen mbt prive-gebruik van motoren, opgelegd door hun werkgever e/o verzekering, vw het verhoogde risico op kwetsuren. Deze contraptie kon blijkbaar nog net door de beugel (vooropgesteld dat-ie er daadwerkelijk op rijdt).

Ik geloof dat Kimi wel andere problemen heeft :+

Kimi Raikkonen
In eigen land maakt Kimi Raikkonen zich sterk voor een anti-alcoholcampagne die jongeren bewust moet maken van de risico's. Maar zelf werd hij de afgelopen twee jaar diverse keren aangehouden met teveel drank op. Na een uitspatting op een sponsorfeestje van Red Bull na de Hongaarse GP, was het opnieuw raak. Raikkonen, die inmiddels de bijnaam 'Kimi on the rocks' heeft, moest deze week zijn rijbewijs inleveren omdat hij weer eens te diep in het glaasje had gekeken.


Bron:
http://www.planet.nl/planet/show/id=69156/contentid=749772/sc=cc70cf
 
Ik geloof dat Kimi wel andere problemen heeft :+

Kimi Raikkonen
In eigen land maakt Kimi Raikkonen zich sterk voor een anti-alcoholcampagne die jongeren bewust moet maken van de risico's. Maar zelf werd hij de afgelopen twee jaar diverse keren aangehouden met teveel drank op. Na een uitspatting op een sponsorfeestje van Red Bull na de Hongaarse GP, was het opnieuw raak. Raikkonen, die inmiddels de bijnaam 'Kimi on the rocks' heeft, moest deze week zijn rijbewijs inleveren omdat hij weer eens te diep in het glaasje had gekeken.


Bron:
http://www.planet.nl/planet/show/id=69156/contentid=749772/sc=cc70cf


Hij heeft zijn drankjes natuurlijk wel het liefst ijskoud _O-
 
PFFFF kan al niet rijden op het circuit en dan weer zoon verhaal, en dan ook nog eens een verkeerde smaak voor motoren.


:r












loser :P
 
Kimmi heeft ook een moto. O-)

Dia1.jpg


Dia2.jpg


Dia3.jpg


Dia4.jpg


Dia5.jpg


Dia6.jpg


Dia7.jpg


Dia8.jpg


Dia9.jpg


Dia10.jpg


Dia11.jpg


Dia12.jpg


Dia13.jpg


Dia14.jpg


Dia16.jpg


Dia17.jpg


Dia18.jpg


Dia19.jpg


Dia15.jpg


Tjop tjop... Iceman. 8-)
 
Ik geloof ergens gelezen te hebben dat je met deze fiets van pomp naar pomp kunt rijden. :z
Maar daartussen heb je wel veel bekijks natuurlijk :}
 
De motoren van Waltz design waren vorige maand in het echt te bewonderen op de motorbeurs in Mechelen.
Prachtig om te zien en om mee te showen aan een terrasje, maar iets minder aangenaam om een dagje mee te gaan scheuren waarschijnlijk...
 
Laatst bewerkt:
Kijk ff goed naar de datum, je loopt 4 maanden achter en onder die link in de OP staan alle foto's ook

Toch wel verveldend dat je nu de OP niet meer hebt he :Z :W
 
Laatst bewerkt:
Kijk ff goed naar de datum en onder die link in de OP staan alle foto's ook

Toch wel verveldend dat je nu de OP niet meer hebt he :W
Inmiddels bijgelezen, en had al e.a. aangepast man. ;)

Toch raar dat hij niet in Choppers staat. Had daar gezocht op ice man en Kimi. :Y *O* 8-)
 
Laatst bewerkt:
vind choppers vreselijk maar de tijd die ze erin steken voor het maken van die onderdelen vind ik prachtig, altijd tot in detail
 
Sinds ze eigendom zijn van Volkswagen :P :W
Kee.. een keer gehoord bij nader inzien. |( :+
Maar om nou gelijk Ferrari naar de kroon te steken met als argument Duitse degelijkheid. ;)
 
Laatst bewerkt:
Leuk hoor zo'n pijn-in-je-rug harley! :r
Lange afstanden kan je wel vergeten en het is voor een normaal mens niet te betalen.
Vandaar dat je waarschijnlijk alleen maar van die jongens met geld ziet rijden op zo'n ding, geloof dat Waltz er ooit ook één heeft gemaakt voor Schumacher.

Daarbij vind ik dat al die dingen van Waltz maar op elkaar lijken, allemaal de zelfde lijn!
Maak eens iets origineels! :(

Neemt niet weg dat hij er best wel één mag schenken aan mij, kan ik hem met een rotgang weer doorverkopen!
Voor dat geld kan je toch een paar hele leuke andere fietsen aanschaffen! :]

En die belangstelling voor die Ferrari?
Dit is toch een motor forum of zit ik nou helemaal verkeerd hierzo? :?

(Is trouwens Itilian made, afblijven dus, die dingen roesten onder je reet vandaan! Spreek uit ervaring, maatje heeft aan die dingen gesleuteld bij Mirach motors in Laren, waar die Christian Albers vandaan komt. De zaak is daar van zijn Pappie. Ziet er mooi uit maar niet voor Nederlands klimaat!)

Maar ze zijn wel mooi!!!!!! :9~
En rijden idd errug hard.
Laatst één gekeurd met 450 pk-tjes! (Stond gewoon op het kenteken vermeld hoeveel vermogen zo'n speeltje heeft, was dus nog weinig voor Ferrari begrippen.)
 
Ik vind het echt een mooi ding om te zien, hoor... Ach ik zal er nooit op rijden, dus de ongemakkelijke zithouding kan mij niet boeien ;)...
 
Terug
Bovenaan Onderaan