Injectie-afstelling nieuwe 96ci Softail

Met het type uitlaat wat jij wilt is alleen een volledig programmeerbaar
systeem afdoende (Thundermax,S&S , SE-race tuner etc.)
vergeet de kleppen.
er zijn systemen leverbaar met lambdasensor aansluitingen , als ik zo kijk is
er niet zoveel verschil in de opbouw van de motor 2006/2007
in de laatste BT staat een stukje over een softail met zo'n dynotec setje, 30 pk erbij en ineens 120 nm, maar ik geloof niet dat het over een 96cui blok gaat...
 
Als je tevreden bent over een zorgverlener moet je er vooral bij blijven en het doorvertellen. Al laat hij je gras eten. Jullie moesten eens weten hoeveel zorgverleners (van fysio tot chirurg) er zijn met 2 linker handen!
 
Ja, heb ik gelezen. Ook deze heeft een sensor in de voorste bocht. Blijft nog over de klep in de demper en de inlaat. Zou je die zomaar kunnen laten vervallen?
 
Ja, heb ik gelezen. Ook deze heeft een sensor in de voorste bocht. Blijft nog over de klep in de demper en de inlaat. Zou je die zomaar kunnen laten vervallen?
mijn gevoel zegt van wel, die dingen geven geen feedback lijkt me, eraf die zooi !

overigens ga ik al jaren naar een manueel therapeut, als die man er mee kapt ben ik ook ongelukkig want dan kan ik elk half jaar een maand plat, hij houdt me fysiek mooi op de been
 
Bij Safe Rotterdam hebben ze bij een afgeleverd model die klep op verzoek blijvend opengezet m.a.g. continue storingsmelding dashbord. Blijkbaar toch een feedback.
 
Bij Safe Rotterdam hebben ze bij een afgeleverd model die klep op verzoek blijvend opengezet m.a.g. continue storingsmelding dashbord. Blijkbaar toch een feedback.
een lampie dat aangaat is toch wat anders dan feedback op de injectie eigenlijk..snap je...

by the way, wil je me eens mailen over dat verhaal met die dumbell's, dat klinkt alsof het iets doet, sportscholen moet ik niet maar thuis wat trainen....brallie@versatel.nl
 
in de laatste BT staat een stukje over een softail met zo'n dynotec setje, 30 pk erbij en ineens 120 nm, maar ik geloof niet dat het over een 96cui blok gaat...
daytona twin tec
maar dat is een beetje een blabla verhaal
het systeem zal uiteindelijk wel werken maar niet zo simpel als ze daar beschrijven (gebruiksaanwijzing is meer als 40pagina's !!!!)
let ook even op de uitlaat,niet je standaard uit de doos item!
en waar is de dynochart ?
 
daytona twin tec
maar dat is een beetje een blabla verhaal
het systeem zal uiteindelijk wel werken maar niet zo simpel als ze daar beschrijven (gebruiksaanwijzing is meer als 40pagina's !!!!)
let ook even op de uitlaat,niet je standaard uit de doos item!
en waar is de dynochart ?
het lijkt ook te mooi voor worden maar goed, ik ben een leek, ik lees dat en ik denk, hmmm...je weet niet wat er allemaal kan immers...

maar is het niet zo dat als je een systeem hebt dat de AFR altijd op 14 op 1 houdt , het gewoon goed moet gaan ?
 
het lijkt ook te mooi voor worden maar goed, ik ben een leek, ik lees dat en ik denk, hmmm...je weet niet wat er allemaal kan immers...

maar is het niet zo dat als je een systeem hebt dat de AFR altijd op 14 op 1 houdt , het gewoon goed moet gaan ?
Ben ook wel geinteresseerd in die romp-stab.oefeningen.

Is this off topic? ;)
 
het lijkt ook te mooi voor worden maar goed, ik ben een leek, ik lees dat en ik denk, hmmm...je weet niet wat er allemaal kan immers...

maar is het niet zo dat als je een systeem hebt dat de AFR altijd op 14 op 1 houdt , het gewoon goed moet gaan ?
14.7:1 is voor de milieu types(lees arm mengsel)
13-12.5:1 is voor soepel rijden en vermogen

het probleem met een zelfcorigerend systeem is dat hij wat te corrigeren
moet hebben ,een basis MAP dus en die moet minstens 80% correct zijn
en ja waar haal je die vandaan ?

oftewel de techniek is nog niet zover dat een zelflerend systeem werkt
in de echte wereld (bedenk simpelweg maar waarom het in de auto tuningswereld
niet bestaat ,een markt die vele malen groter is als de H-D markt)
 
Bij Safe Rotterdam hebben ze bij een afgeleverd model die klep op verzoek blijvend opengezet m.a.g. continue storingsmelding dashbord. Blijkbaar toch een feedback.
als je de servo motor loskoppeld denkt het systeem dat hij kapot is.
heeft niets met het mechanische deel van de klep vandoen
 
Zit je dat nou allemaal uit je duim te zuigen?
Je zou eigl. iets met al die kennis moeten doen.
 
Een standaard H-D functioneert feilloos. Problemen beginnen met aftermarketvervangingen. Hopelijk kan Bikehospital dat allemaal laten functioneren.Te volgen . Veel succes.
 
Zou ik er wel andere dempers op kunnen zetten zonder software aanpassing?
Een standaard H-D functioneert feilloos. Problemen beginnen met aftermarketvervangingen. Hopelijk kan Bikehospital dat allemaal laten functioneren.Te volgen . Veel succes.
 
Zou ik er wel andere dempers op kunnen zetten zonder software aanpassing?
Negeer die "ültra" nou maar die denkt dat hij overal verstand van heeft :X

andere dempers >> injectie aanpassen
De standaard harley loopt al schraal(en dus niet zo soepel als mogenlijk is)
als je er dan in en uitlaat aanpassingen op gaat doen wordt het alleen maar erger.
gewoon effe geduld hebben dan rij je aankomend voorjaar met de door jouw
gekozen uitlaten en een goede afstelling.
 
Een standaard H-D functioneert feilloos. Problemen beginnen met aftermarketvervangingen. Hopelijk kan Bikehospital dat allemaal laten functioneren.Te volgen . Veel succes.
Door ultra op 29-08-2006 23:21
Ik moet bekennen; verleden week in Toscana met een korte broek een schroeiwonde van 8cm x 2cm van de linkse uitlaat. Oplossing bij zomerse hitte; een extra chrome schild verhindert de stralingswarmte bij stadsverkeer.

feilloos :Z

problemen beginnen als je mensen aan je motor laat sleutelen die er geen verstand
van hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan