't Genootschap voor de Brikken Toerhistorie

Jack!
Ik kwam deze advertentie op marktplaats tegen. Kans is klein maar ik vind hem wel erg veel lijken op jou Le-mans...
 
Laatst bewerkt:
Jack!
Ik kwam deze advertentie op marktplaats tegen. Kans is klein maar ik vind hem wel erg veel lijken op jou Le-mans...


Klinkt goed hè, 'afkomstig uit de Classic Seventies Superbike Collection'. Maar de mijne is het niet, deze heeft nog een origineel buddyseat. De mijne niet! Ik ben nu heftig piccies aan het bekijken hoe die originele dingen eruit zien en wil daarop geïnspireerd zelf een iets sportievere uitvoering maken, met het gebruik van echt leer. Met alle opgedane oefening en ervaring gekoppeld aan het doel, deze beauty moet het wel mijn masterpiece worden.

Gais thanx :Y , CU. :W
 
Jammer, toen ik wat beter ging kijken zag ik toch wel wat verschillen maar je weet maar nooit ;)

Ik twijfel er niet aan dat dit een "masterpiece" word, je hebt een prachtige basis die alleen maar mooier kan worden. Sinds ik volvermogen mag is mijn zwak voor Guzzi's alleen maar groter geworden, ooit heb ik er ook een :9 Maar voorlopig in ieder geval voor niet, wil wel gelijk een mooie wat niet meevalt als student :P
 
Laatst bewerkt:
Jammer, toen ik wat beter ging kijken zag ik toch wel wat verschillen maar je weet maar nooit ;)

Ik twijfel er niet aan dat dit een "masterpiece" word, je hebt een prachtige basis die alleen maar mooier kan worden. Sinds ik volvermogen mag is mijn zwak voor Guzzi's alleen maar groter geworden, ooit heb ik er ook een :9 Maar voorlopig in ieder geval voor niet, wil wel gelijk een mooie wat niet meevalt als student :P

De spirit is er en de materie volgt uiteindelijk! Ook in mijn geval is het een proces geweest en dan vallen de stukken plots op zijn plaats. Wel ff het samenvallen van momnet en plaats herkennen. Ik gun je een mooie vondst, Gais.

:W
 
Stokoud ja,. ....dit onderwerp, en de vraag is of een beetje oppoetsen helpt om wat toeren voor 2008 op de agenda te krijgen. Op initiatief van Fozzie en Roestendoenze is er al een OBT/KKR verreden dit jaar. De eerste klap zou een Daalder waard moeten zijn. Daalders zijn echter oud en vergeten in dit Eurotijdperk.

Er staan wel al twee kampeerweekends gepland. Evenwel zonder een concreet toeraanbod.

2007 was respectabel met vijf verreden toerriten en een weekend. Dat past qua aantal activiteiten in de rij van de eerste vijf jaren OBT 2002 t/m 2006. Ik ben wel nieuwsgierig naar het aantal en vooral door wie welk gebied met een toer onder de aandacht wordt gebracht.

Zie hier de vijf en nog wat!

:W
 
Laatst bewerkt:
Nog even wachten, mijn Span is nog niet af :N '(

De eerste signalen uit het brikkersveld om een toer te organiseren zijn er maar het weer is vooralsnog een domper op de voorpret, anders gezegd het plannen en voorrijden.

Ongetwijfeld zal een bestendiger schijnend zonnetje wat energie vrijmaken op dit punt.

Je hebt dus nog ff de tijd en veel suc6 met de Gouden Vleugel!

:W
 
Hokkenb.gif






Na de KKT staat er nu een onvervalste OBT richting Zeeland, Walcheren etc. op de agenda op initiatief van J@@st en zijn dochter Polla! Het zou wel eens zo kunnen zijn dat ze de toer heel erg mooi klassiek BMW gaan voorrijden. Altijd een goede zaak als het aantal oudere motoren met de nieuwe in evenwicht is. In de opinie van Ting, de Hokjesgeest moet er ergens een grens getrokken worden.

Dus Bachus, hoe is het met jouw ultieme multipersonal brik? Vordert het en zou er een kans zijn op.........?

Als opsteker en omdat het piccie weer aktueel is!

full


:W
 
Laatst bewerkt:
Dat hoeven wij toch zekers niet te doen op een OBT of een KKR?
Lukt alleen maar als de berijders (moi incl.) zich met hun Brikken inpakken in matrassen })
 
Hoi Ting Ting,

Enig idee wanneer dit fotootje ongeveer geschoten is?

Straat daar heeft trouwens een bijzondere naam; "Gat van het west-noordwesten'
Gebouwdje daar op het einde is de Lutherse Kerk.

Tot op de seconde, 29 januari 2006 om 14.04.50 uur. Een prachtige winterdag en dito solorit ter voorbereiding van de ZOBBT! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan