Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beseffen jullie vrouwen wel dat Pikstraf uitdelen voor jezelf ook nadelig is ?


Niet als je pikstraf al a Ster krijgt: die is leuk voor mij.....en zo geven de meeste vrouwen hem volgens mij;

Klaar staan als wij willen, doen wat wij willen en wanneer wij willen. En niet genieten :P maar wij wel :+
 
Niet als je pikstraf al a Ster krijgt: die is leuk voor mij.....en zo geven de meeste vrouwen hem volgens mij;

Klaar staan als wij willen, doen wat wij willen en wanneer wij willen. En niet genieten :P maar wij wel :+

damn, nu zitter er twee van die feministische types hier, idd je hebt versterking Rebbel :P



niet slaan
 
Niet als je pikstraf al a Ster krijgt: die is leuk voor mij.....en zo geven de meeste vrouwen hem volgens mij;

Klaar staan als wij willen, doen wat wij willen en wanneer wij willen. En niet genieten :P maar wij wel :+



dus wij mannen moeten al dat kleding/vriendinnen/collega's/nagelakjes/lippestift/haar/puistjes gezeur aanhoren en er ook nog niets voor terug krijgen ? -O-




dan is er ook geen lol meer aan :+
 
dus wij mannen moeten al dat kleding/vriendinnen/collega's/nagelakjes/lippestift/haar/puistjes gezeur aanhoren en er ook nog niets voor terug krijgen ? -O-




dan is er ook geen lol meer aan :+

we krijgen wel wat terug, maar we mogen er niet van genieten, maar ik denk dat dat komt omdat het dan doorgaans gewoon langer duurt :P
 
Damn , das snel gegaan hier zeg.
bassie net zn rbw en gelijk topic vol en moet iedereen op zoek naar de nieuwe..
O ja, ik kom niet uit brabo land.
Mijn zus woont in dongen.
das toch ook goed genoeg?
 
dus wij mannen moeten al dat kleding/vriendinnen/collega's/nagelakjes/lippestift/haar/puistjes gezeur aanhoren en er ook nog niets voor terug krijgen ? -O-




dan is er ook geen lol meer aan :+


En vergeet niet; ben ik dik in deze broek? ; staat dit jurkje me goed? en hoe vindt je dat ik er uit zie vandaag? en waar denk je aan.... :P
 
Zeikerds :Z Gewoon een foto posten en dan flikker ik jullie wel in de OP, enige reden dat ik alleen mezelf erin heb gezet is pure luiheid :W
 
damn, nu zitter er twee van die feministische types hier, idd je hebt versterking Rebbel :P

Ster ....
wiske.gif

't ligt vast aan 't bouwjaar van Ster en Rebbel



slap2.gif



:)
Wel ff die linkjes naar de vorige topics terugplaatsten he! B| })

Ja doe es ff Bazzie :(

Enne...geen Fok!scene hier...otherwise

duct_tape.gif



:+
 
het is geen FOK, foto op is nergens voor nodig, dat was het punt min of meer ;)

FOK dit, FOK zus, FOK zo, volgens mij zit je iets anders dwars. Doe niet zo recalcitrant joh :+

Klik willekeurig wat topics aan in Waar is wat te doen en aanschouw:

Groningen, Drenthe & Australie - deel 20
Geef mij maar Amsterdam Deel 10
Nederland Oost Topic deel 19
Noord-Holland deel 18
Honda CBR-topic deel XXIX
Wie rijdt er in Leiden en omgeving (deel 6.2)
Motorstudenten Groningen (deel 9)
MotorForum Hoekse Waard (deel 2)
Motorstudenten Utrecht
Apeldoorn part 12.

-xxx- :j ,
Hicham.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan