Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.


Gistermiddag; druk, druk, druk..............nah dan gaan we morgen wel lekker rijden; maar dan moet het weer wel meewerken natuurlijk :(

ik ga emigreren naar een motor-vriendelijk-weer-land-met-fijne-weggetjes -O-
 
Gistermiddag; druk, druk, druk..............nah dan gaan we morgen wel lekker rijden; maar dan moet het weer wel meewerken natuurlijk :(

ik ga emigreren naar een motor-vriendelijk-weer-land-met-fijne-weggetjes -O-



dat had ik ook B| gisteren geen tijd om even te gaan rijden, en vandaag alle tijd en dan is het KUTWEER |(
 
@ PlutoMille: Fijne vakantie
zullen wij zolang op je motor passen :P Jij bedoelt toch niet dat ene ritje van toen he O-)

dat leuke weggetje wat Mercy kende daar ergens bij Tilburg waar je maar
80 km mocht }) en waar we ook 180 km hebben gereden
:+


Hoi Rebbel,

Nee deze was in heemstede samen met mijn broertje wezen toeren. Overal veel te hard gereden flisten ze me als ik 63 rij :S. waar je 50 mocht. Zuur maar was achteraf wel blij dat ie zo laag was haha
 
dat had ik ook B| gisteren geen tijd om even te gaan rijden, en vandaag alle tijd en dan is het KUTWEER |(

Ikke niet :9

Ben gisteren ff naar m'n dealert gereden voor o.a. de foto's van de toer door de Eifel. En daarna nog ff op de rotonde onder de A67 gespeeld :] ...altijd leuk })

En vandaag mag kan ik zowiezo niet rijden :N .

B| Stoute Subby, foei !
 
Ikke niet :9

Ben gisteren ff naar m'n dealert gereden voor o.a. de foto's van de toer door de Eifel. En daarna nog ff op de rotonde onder de A67 gespeeld :] ...altijd leuk })

En vandaag mag kan ik zowiezo niet rijden :N .

B| Stoute Subby, foei !

Gelukkig heeft er dan nog iemand van dr motor genoten van het weekend
*D *O*
 
Ik kom in november ok in den Bosch wonen, in de Maaspoort.
(zag trouwens pas 1 keer k%t in dit topic, valt wel mee)

Rij nu regelmatig door den Bosch naar m'n werk, al twee keer geflitst gvd, 1 keer op de weg vanaf Hedel en een keer Vughterweg, beide keren gelukkig maar net te hard, 12 en 14 km, maar toch zondegeld.
Staan ze dan met een mobiele controle of ben ik 's morgens gewoon nog niet wakker?
Heb er beide keren niks van gezien... :?

Wat zijn nog meer 'risicoplekken' in Den Bosch? (qua flitsers dan hè, deuteren en de graafse wijk ken ik wel :+ )
 
Ik kom in november ok in den Bosch wonen, in de Maaspoort.
(zag trouwens pas 1 keer k%t in dit topic, valt wel mee)

Rij nu regelmatig door den Bosch naar m'n werk, al twee keer geflitst gvd, 1 keer op de weg vanaf Hedel en een keer Vughterweg, beide keren gelukkig maar net te hard, 12 en 14 km, maar toch zondegeld.
Staan ze dan met een mobiele controle of ben ik 's morgens gewoon nog niet wakker?
Heb er beide keren niks van gezien... :?

Wat zijn nog meer 'risicoplekken' in Den Bosch? (qua flitsers dan hè, deuteren en de graafse wijk ken ik wel :+ )


KUT in dit topic mag je het volluit schrijven hoor

maareh heel het centrum en uitvals wegen van denbosch staan vol met flitskasten, dus ik denk dat je nog niet wakker was :P
 
Ik kom in november ok in den Bosch wonen, in de Maaspoort.
(zag trouwens pas 1 keer k%t in dit topic, valt wel mee)

Rij nu regelmatig door den Bosch naar m'n werk, al twee keer geflitst gvd, 1 keer op de weg vanaf Hedel en een keer Vughterweg, beide keren gelukkig maar net te hard, 12 en 14 km, maar toch zondegeld.
Staan ze dan met een mobiele controle of ben ik 's morgens gewoon nog niet wakker?
Heb er beide keren niks van gezien... :?

Wat zijn nog meer 'risicoplekken' in Den Bosch? (qua flitsers dan hè, deuteren en de graafse wijk ken ik wel :+ )




:W


Welkom :) heel Brabant is een risico qua flitskasten ze hebben er gewoon teveel :Y ik vermoed wel dat je een beetje slaperig bent geweest :Y ik woon nu al ruim 2 jaar in Den Bosch en tot nu toe maar 1 bekeuring gehad voor te hard rijden en dat was ook nog eens met de auto -O-
 
KUT in dit topic mag je het volluit schrijven hoor

maareh heel het centrum en uitvals wegen van denbosch staan vol met flitskasten, dus ik denk dat je nog niet wakker was :P


:^

Ik rij er toch inmiddels ook alweer een poosje rond maar de meeste weet ik wel
 
Elke flitskast is er natuurlijk één teveel.. Maar volgens mij staan ze nergens zo opgesteld dat je ze niet ver vantevoren ziet hier in de buurt ;)

Maar ik had een vraagje.. Wie kan mij een dealer (voor onderhoud) aanbevelen hier bij den bosch en omstreken? Ik ging normaal eigenlijk naar vd Heijden, maar lees daar nou ook al een aantal slechte dingen over. Iemand suggesties??

:W
 
Elke flitskast is er natuurlijk één teveel.. Maar volgens mij staan ze nergens zo opgesteld dat je ze niet ver vantevoren ziet hier in de buurt ;)

Maar ik had een vraagje.. Wie kan mij een dealer (voor onderhoud) aanbevelen hier bij den bosch en omstreken? Ik ging normaal eigenlijk naar vd Heijden, maar lees daar nou ook al een aantal slechte dingen over. Iemand suggesties??

:W

Peers motorsale was goed, maar de vaste monteur is daar nu weg, ik weet niet of ze al een fatsoenlijke terug hebben.

Je kan naar MG-Parts in Berlicum, goede zaak, beetje rauwdauwers

Ik heb mijn motor nu naar Adrie Spierings in Heesch gebracht, die gaat naast het tunen ook een grote beurt doen, als ik daar tevreden over ben blijft ie mooi daar.

Verder is het uitproberen en kijken waar je het meest tevreden bent.
 
Elke flitskast is er natuurlijk één teveel.. Maar volgens mij staan ze nergens zo opgesteld dat je ze niet ver vantevoren ziet hier in de buurt ;)

Maar ik had een vraagje.. Wie kan mij een dealer (voor onderhoud) aanbevelen hier bij den bosch en omstreken? Ik ging normaal eigenlijk naar vd Heijden, maar lees daar nou ook al een aantal slechte dingen over. Iemand suggesties??

:W

Tja ze zeggen dat je voor onderhoud niet bij vd Heijden moet zijn maar de kledingafdeling vind ik echt super :} ik ben daar al een paar keer heel goed geholpen.

Voor onderhoud ga ik naar Pols in Waalwijk.
 
Elke flitskast is er natuurlijk één teveel.. Maar volgens mij staan ze nergens zo opgesteld dat je ze niet ver vantevoren ziet hier in de buurt ;)

Maar ik had een vraagje.. Wie kan mij een dealer (voor onderhoud) aanbevelen hier bij den bosch en omstreken? Ik ging normaal eigenlijk naar vd Heijden, maar lees daar nou ook al een aantal slechte dingen over. Iemand suggesties??

:W

Vorige en huidige motor bij vdHeyden gekocht, niks mis mee :)
Altijd alles in onderhoud, netjes geholpen, niet te duur.

Als je alleen maar slechte dingen 'hoort', is dat ook raar om niet
meer te gaan natuurlijk. De helft zeurt over motorzaken de andere helft niet.
Zolang jij goed wordt geholpen is het toch prima?

Voor onderhoud ga ik naar Pols in Waalwijk.

Daar heb ik dan mindere ervaringen mee :X
 
Elke flitskast is er natuurlijk één teveel.. Maar volgens mij staan ze nergens zo opgesteld dat je ze niet ver vantevoren ziet hier in de buurt ;)

Maar ik had een vraagje.. Wie kan mij een dealer (voor onderhoud) aanbevelen hier bij den bosch en omstreken? Ik ging normaal eigenlijk naar vd Heijden, maar lees daar nou ook al een aantal slechte dingen over. Iemand suggesties??

:W

Heel fijne lokatie voor mobiele flitsers is op de A2 net benoorden de afslag Nijmegen, net voorbij het viaduct. Staan daar regelmatig aan beide kanten van de weg. O ja, je mag daar 100.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan