Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er vandaag langs geweest en een afspraak gemaakt voor volgende week. Kennelijk is het olielekken niet zo'n groot probleem als ik in eerste instantie dacht :)
Hij gaat gelijk op die testbank van ze om goed afgesteld te worden! *O* Ik ben benieuwd...


Ik heb er goede dingen over gehoord dus komt wel goed 8-)
 
Mensen, als jullie donderdagavond net zo lekker rijden als ik gisteravond heb gedaan gaan jullie plezier hebben; het was weer es ouderwets lekker rijden *O* *O*

Trouwens; die R6 die bij Jonkers te koop staat, is die van iemand hier want er zit een MF stickert op
 
Laatst bewerkt:
een uur later :? Volgens mij is dit gewoon een verkapte manier van het topic omhoogschoppen en daarmee zoveel mogelijk aandacht vragen :P
'

Zo zou je het natuurlijk op kunnen vatten ;)

Nope; dat heet een vastgeslagen computer op werk :X
 
Laatst bewerkt:
net effe gebeld, morgen kan ik mijn moto ophalen :)

dus mooi dijkje rijden, als het weer mee werkt iig


Het ziet er goed uit de aankomende dagen :

provincie Noord-Brabant



Tekst opgesteld: woensdag 6 september 2006 11.57 uur
t/m 5 dagen vooruit: In de nacht naar vrijdag volgen meer opklaringen. Het koelt in de koude lucht af tot plaatselijk 10 graden. Overdag breekt de zon uitbundig door en met een afzwakkende noordelijke wind wordt het wat aangenamer, ondanks dat in de temperatuur met 19 tot 21 graden nog geen verandering komt. Zaterdag en zondag draait de wind verder naar het oosten waardoor het enkele graden warmer wordt, 22 tot lokaal 25 graden. De nachten zijn nog altijd fris met in het binnenland een graad of 8. De zon blijft een belangrijke rol vervullen.

6 t/m 9 dagen vooruit: Het zonnige weer lijkt aan te houden. Wel kan er een enkel buitje vallen, maar op de meeste dagen blijft het droog. De maximumtemperatuur ligt daarbij tussen 20 en 25 graden.



do 07/09 17 u Half bewolkt
do 07/09 20 u Half bewolkt
do 07/09 23 u Licht bewolkt
 
Wordt net gebeld, hoef vanavond niet te werken dus kan rieden als er nog iemand gaat *O*
 
Bazzie, zanne wa naar de kawa meeting gaan zaterdag?

ik zou eigenlijk met die lieftallige jongedame gaan, maar die lieftallige jongedame laat niks meer van zich weten (lang, raar verhaal)... dus jij bent weer goed genoeg :9 (nah, geintje natuurlijk :+ )

zo how `bout it? bij de mac-d in waalwijk meeten om `n uur of 11 ofzo? anderen uiteraard ook welkom! let wel... ik en bas de ZXR is 25kw dus hard zal `t niet gaan (iig niet -ver- boven de legaal toegestane snelheid :X :) )

laat `t maar horen!

Mzzl JMG!
 
Niet te vroeg en niet te laat :+

tis nu al donker :X

't is goftedomme al om 20.30 donker :( , en volgende week nog eerder, en dan nog eerder, en dan nog eerder :z en dan kunnen we helemaal niet meer 's avonds rijden, dan maar elk weekend })
 
Ik ben net klaar met mijn vertaalklus, dus ik kan morgen wel. *O*

Goed gewerkt meissie



Ik heb nog wel een eindje gereden
Een aantal kennen de dijk langs de maas misschien nog wel

alleen die verrekte vliegende insecten ........
full
 
Morgen overdag, check :cool:
Alleen als jullie savonds gana of snelwegridderen, dan kan ik niet :P
 
Bazzie, zanne wa naar de kawa meeting gaan zaterdag?

ik zou eigenlijk met die lieftallige jongedame gaan, maar die lieftallige jongedame laat niks meer van zich weten (lang, raar verhaal)... dus jij bent weer goed genoeg :9 (nah, geintje natuurlijk :+ )

zo how `bout it? bij de mac-d in waalwijk meeten om `n uur of 11 ofzo? anderen uiteraard ook welkom! let wel... ik en bas de ZXR is 25kw dus hard zal `t niet gaan (iig niet -ver- boven de legaal toegestane snelheid :X :) )

laat `t maar horen!

Mzzl JMG!


hoeveel breezahs heb je op??? :P :P :P

net terug van een avondje klanten entertainen in de skybox tijdens Nederland = Bularus, voor de geintersseerden, 3-0

en nu pitten, grolsch is goed slaapmiddel })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan