Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
damn, ben er niet bij vanavond, motor moet nu nog de testbank op om het zooitje af te stellen, kan hem wel ophalen vanavond maar geen vervoer enzo en eigenlijk heb ik het druk zat ook nog dus ga van het weekend wel eengeen rondje rijden, ook al te druk, grrr, volgende week dan maar weer (of morgenavond ;) )
 
Vanavond 19:00 PV?
toeren.gif
 
Hmmm -O-

Ik laat 't ook al afweten ;(

Ik ga hier nog wel ff in de umgebung rijden 8-)

Sja, misschien dit weekend nog, maar aangezien ik zaterdag nog een berg moet doen, en zaterdagavond bij een drum 'n' bassfeestje zit in de Effenaar, zal mijn zondag ook al redelijk naar de klote zijn...

Hopelijk blijft het nog even dit weer (met wat minder wind ;) )
 
Sja, misschien dit weekend nog, maar aangezien ik zaterdag nog een berg moet doen, en zaterdagavond bij een drum 'n' bassfeestje zit in de Effenaar, zal mijn zondag ook al redelijk naar de klote zijn...

Hopelijk blijft het nog even dit weer (met wat minder wind ;) )


Tsssss....wat ben jij druk zeg 8-)

Wanneer gaan we nou naar 013 ;)

:+
 
zo,net effe een stapel 'tuinhout'gehaald, wat een lijers bij de praxis, staan er gewoon kromme balken tussen en getordeerde balken. Dus ik ga vragen of ze toevallig ook nog rechte balken hebben.

Die kwamen weer wanneer de andere op waren B| wankers

Toch nog een paar rechte gevonden en die maar meegenomen, morgen, afdakje bouwen en dan 's avonds mooi effe rijden :)
 
Wel uitslapen :)Elke 1ste zaterdag van de maand O-) : LOOS

Ga dan een keer meehee!

Zondag ken ik niet meeten, ik gaat met Fazers op stap, maar als 't te crowdy is rij ik wel m'n eigen route 8-)

Oké.....is goehoe! :) , wanneer gaan we?


zo,net effe een stapel 'tuinhout'gehaald, wat een lijers bij de praxis, staan er gewoon kromme balken tussen en getordeerde balken. Dus ik ga vragen of ze toevallig ook nog rechte balken hebben.

Die kwamen weer wanneer de andere op waren B| wankers

Toch nog een paar rechte gevonden en die maar meegenomen, morgen, afdakje bouwen en dan 's avonds mooi effe rijden :)

Echt Mr. Home Improvement he :P . Dat afdakje is dat voor je brommert?


Ik was om 20.20 thuis, 't lijkt wel of 't elke avond 10 minuten eerder donker wordt :( . Na volgende week is 't denk afgelopen met 's avonds buiten spelen '( .
 
Ja! ikke ook! Mooie route, en dan heb ik het niet over de omgeving. :+ Daar heb ik eigenijk niet zo op gelet.... :+
Bedankt voor het voorrijden!
twas op de terugweg wel frisjes


vooral met m'n scherm open :X
Ik heb net wel m'n helder vizier op zolder gevonden *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan