Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is er toch nog net in het oude jaar van gekomen. Mijn Suzuki moet plaatsmaken voor een Aprilis Ttuono factory. *O* Gisteren de koop gesloten en in januari wordt hij /zij geleverd. Als de sneeuw tenminste niet al te hoog ligt.

Gefeliciteerd, wel jammer dat er weer een Soes minder is in het DB topic en jammer dat ik die mooie 750 nu niet meer zie

Maareh, ben wel benieuwd naar die Tuono Factory, moet wel een beest van een machine zijn... Is ie nieuw?
 
maak er 2 van 8-) doen we als bollen ook mee. Alleen degene
die het geld uiterlijk morgen bij je afgegeven hebben delen mee in de winst :9


neuh, doe maar niet, krijg je dat weer dalijk, 20 miljoen op een van de 2 loten die ik heb gekocht.... welke is dan van mij en welke voor het db topic?
 
neuh, doe maar niet, krijg je dat weer dalijk, 20 miljoen op een van de 2 loten die ik heb gekocht.... welke is dan van mij en welke voor het db topic?



Degene waarvan je het nummer vóór de trekking doorgeeft is het bollenlot.
En anders moeten we je opwachten op Schiphol 8-)
 
Laatst bewerkt:
Degene waarvan je het nummer vóór de trekking doorgeeft is het bollenlot.
En anders moeten we je opwachten op Schiphol 8-)
Waarom schiphol?
Eindhoven of antwerpen is toch ook lekker dichtbij...........

ikzelf zou bij venlo op het vliegtuig stappen....
 
TADAAAAAAAAAAAAAA!!!!



















Ikhebumikhebumihebum!!!!!!!!! IK ben sinds vandaag de eigenaar van een fz6 uit 2005 in Midnight black 8-) *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Yeah

Nu nog de PICs om he tte bewijzen
Want ik geloof er helemaal nic van :] })

Morgen even foto s maken. Ik ben net thuis en het is nu te donker om nog een foto te maken!! Eerst even wezen showen bij schoonpaps en mams en "motorbuurman" Bram.

In Den Bosch overigens dus ik ben al te bewonderen geweest op topic grondgebied !!

T is een motor uit 2005 met 12500 op de teller, schoongepoetst door de vorige eigenaar (die wist waarschijnlijk dat ik een hekel had aan poetsen :P ) Maar hij ziet er super uit, hij lijkt wel nieuw *D
 
Dus Zowel van Plutomille en van Ster - Morgen foto's

:9~~~~

die van pluto komt pas in januari :P


maar hij lijkt vast hier op:

Aprilia%20Tuono%202006.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mijn totaal versleten voorband & balhoofdlager vervangen *D


man ! wat stuurt ie weer licht en precies zeg :} het voelt als een nieuwe motor *O*


ik heb ongeveer 13000KM met de voorband gedaan :) het profiel was er bijna helemaal af :P dus het was wel nodig eigenlijk :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan