Z1000 - Z750 - Z750S plaza deel 23

Ik koop volgend jaar ......

  • geen andere motor

    Stemmen: 19 65,5%
  • de nieuwe z1000

    Stemmen: 1 3,4%
  • z750

    Stemmen: 1 3,4%
  • een ander type Kawasaki

    Stemmen: 3 10,3%
  • een Suzuzki

    Stemmen: 0 0,0%
  • een Honda

    Stemmen: 1 3,4%
  • een Yamaha

    Stemmen: 2 6,9%
  • iets Italiaans

    Stemmen: 2 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo, hier weer es ff komen kijken, tis al te lang gelden.

(Afbeelding)

alleen jammer dat ad ziek naar huis moest. -O-

(had het vlees al gezien :X )

helaas, tot gistermiddag last van gehad -O-

aan alle nieuwelingen; HOI
aan It's; ook hoi, hoest met de verhuizing?
aab Evil; blikje met dubbelzijdig tape vastzetten, blijft beste zitten.
word tijd dat ik ook es eindelijk een blikje ga scoren
een 33cl cocacolaformaat is het beste, is namelijk de juiste afmeting om goed te passen.

zo, nu ook maar foto;
full


verder ff niks te liegen/vertellen.
 
Evil; ik had je eerdere berichtje al gelezen maar zat achter de verkeerde pc.
Ik heb het heel simpel gedaan; netjes afknipppen op de juiste maat en daarna vastzetten met dubbelzijdig tape. Ik vertrouwde het eerst niet, maar het zit nog steeds perfect.

Succes!
full
 
deeltje 23

ff voorstellen dan maar ...het kleine k*tkereltje met t rode lawaaibakkie...de muis


(Afbeelding)

:P
Over lawaaibakkie gesproken; Hoe wil jij het probleem "Duitsland-Lawaai" te lijf gaan? Voor zover ik weet heb jij geen db-killer. Of heb je een bezemwagen geregeld voor het geval dat..... ;)
 
Ik heb trouwens maar 2 kleine reacties gezien op de wereldprestatie van Walker en Nieto van afgelopen zondag. Zijn er niet veel superbike liefhebbers/kijkers hier?
Ik heb genoten van 2 wereldwedstrijden met een zeer vreemd verloop! Vooral die Walker; heeft geloof ik zelfs nog even 26e gereden na zijn uitstapje door de grindbak om tenslotte ruim 6 rondjes voor het eind al de kop over te nemen.
Klasse! *O* :Y :Y
 
Ik heb trouwens maar 2 kleine reacties gezien op de wereldprestatie van Walker en Nieto van afgelopen zondag. Zijn er niet veel superbike liefhebbers/kijkers hier?
Ik heb genoten van 2 wereldwedstrijden met een zeer vreemd verloop! Vooral die Walker; heeft geloof ik zelfs nog even 26e gereden na zijn uitstapje door de grindbak om tenslotte ruim 6 rondjes voor het eind al de kop over te nemen.
Klasse! *O* :Y :Y

Zeker wel een liefhebber. Zat hoog en droog zondag. Genoten van de races. Vond het super voor Walker, en beetje jammer voor Haga. Heb ook genoten van de superstock en super sport. Was een geslaagde dag, ondanks de regen. *O*
 
Hoe krijg je dat voor elkaar ?
_O-

Of had ik dat niet moeten vragen |(

te hard getrokken, maar hij kwam maar niet los. Krijg een nieuwe *O* van het ene filiaal kreeg ik alleen een nieuwe slang toen naar andere filiaal mag ik een andere uitzoeken *O*

@ Ad: goed, wanneer kom je senseo drinken? Mijn pa wil misschien een stratenmaker inhuren *D Heb een heel leuk idee voor de schutting met dank aan eigen huis en tuin. Ijzeren palen in de grond, met daar tegenaan betonvlecht ijzerwerk en dan klimplanten klim *D
 
gaan we plaatjes op de voorkant gooien??

heb ik er ook nog wel 2:

Dit is er natuurlijk een van mij en mijn groene hulk;
kimi.jpg


en 1 voor alle nieuwe Zetters:
welkom.jpg


*O* *O* *O*
 
Goedemiddag :W

nieuw topic, oude foto :)

(Afbeelding)


@sutra & ffTzz: dan rij ik waarschijnlijk wel mee zaterdag vanaf R'dam


Alleen nog even een tijd afspreken


Ik heb trouwens maar 2 kleine reacties gezien op de wereldprestatie van Walker en Nieto van afgelopen zondag. Zijn er niet veel superbike liefhebbers/kijkers hier?
Ik heb genoten van 2 wereldwedstrijden met een zeer vreemd verloop! Vooral die Walker; heeft geloof ik zelfs nog even 26e gereden na zijn uitstapje door de grindbak om tenslotte ruim 6 rondjes voor het eind al de kop over te nemen.
Klasse! *O* :Y :Y

Had het opgenomen en gisteravond gekeken in het begin wat val partijen
En op het laatst genoten van Nieto's zijn stuurkunsten. :}


@ Adjuh Op de een of andere manier wordt ik steeds afgeleid als ik naar de 6 kijk.

@ Fulleke Gefeliciteerd *O*
 
@ Ad: goed, wanneer kom je senseo drinken?
Ijzeren palen in de grond, met daar tegenaan betonvlecht ijzerwerk en dan klimplanten *D

senseo :Y dit weekend de kids hier, dus of door de week s'avonds of weekend erna.
roep maar een datum(en adres)

en ijzeren palen zetten kan ik, vorige-vorige huis ook gedaan precies zoals je bedoelt.

hoor/zie/lees wel een reactie.

edit;
straycat heeft vast wel een ideetje/adresje _O-
semperflorens in roosendaal is dealer.
 
Laatst bewerkt:
kuch....beetje spam

full

Produktinformatie
De Mobilane 'Kant & Klaar Haag' bestaat uit een metalen raster dat geheel begroeid is met planten.
De planten staan in potgrond in een biologisch afbreekbare bak welke onderaan het raster is
gemonteerd en in de grond geheel verteerd.

Leverbaar zijn wintergroene heesters (Hedera) en bladverliezende heesters, (Fagus en Carpinus).
De haagpanelen zijn met een betonschaar op maat te knippen waardoor diverse toepassingen
op maat mogelijk zijn.

Standaard zijn er verschillende maten leverbaar.
 
edit;
straycat heeft vast wel een ideetje/adresje _O-

subtiele edit Ad :9

Maar er zijn inderdaad van die bakken te koop
hoe toepasselijk ze heten "kant en klaar haag"
voordeel;meteen vandaag een haag
nadeel;€€€€
maar betongaas/ijzeren palen is ook super hoor,heb verleden jaar mei eentje gemaakt (ben hovenier nl) en die moet nu al 2x per jaar gesnoeid worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan