Z1000 - Z750 - Z750S plaza deel 23

Ik koop volgend jaar ......

  • geen andere motor

    Stemmen: 19 65,5%
  • de nieuwe z1000

    Stemmen: 1 3,4%
  • z750

    Stemmen: 1 3,4%
  • een ander type Kawasaki

    Stemmen: 3 10,3%
  • een Suzuzki

    Stemmen: 0 0,0%
  • een Honda

    Stemmen: 1 3,4%
  • een Yamaha

    Stemmen: 2 6,9%
  • iets Italiaans

    Stemmen: 2 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
Prima, ben om 11:00 bij motoport
Die recordpoging lijkt me wel wat met een beetje opkomst rijdt de laatste net weg als de voorijder al weer aankomt.

Route Bikker:

U vindt ons vlak langs de A27, tussen Vianen en Gorinchem.
Vanaf de A27 neemt u de afslag Noordeloos en volgt u de borden richting Noordeloos.
Bij de rotonde gaat u niet rechtsaf Noordeloos in, maar linksaf. U vindt ons daar onmiddelijk aan uw linkerhand.

Dit moet met enige verdwaaltechnieken wel lukken.
Oke dan. Moet lukken.
 
o ja ik zag recycle nog ff op de dijk, en laat ik nou toevallig m'n camera bij me hebben. O-)

634993704745d7229553ffd99cee966e1_large.jpg


95a9a35d4c552be19f00895ca336fdc80_large.jpg





})
 
vin je ze niet mooi dan :+








































de rest komt morgen in het foto topic hoor wees maar niet bang mannetje



:P
zijn idd mooie plaatjes die er geschoten zijn (zowel van die zwarte als die grijze).
het is dat ik door een deur heen moet om me bike te stallen anders had ik net als jij ook van die Bar-end mirrors erop gehad

en nu ga ik pitten :W
 
Prima, ben om 11:00 bij motoport
Die recordpoging lijkt me wel wat met een beetje opkomst rijdt de laatste net weg als de voorijder al weer aankomt.

Route Bikker:

U vindt ons vlak langs de A27, tussen Vianen en Gorinchem.
Vanaf de A27 neemt u de afslag Noordeloos en volgt u de borden richting Noordeloos.
Bij de rotonde gaat u niet rechtsaf Noordeloos in, maar linksaf. U vindt ons daar onmiddelijk aan uw linkerhand.

Dit moet met enige verdwaaltechnieken wel lukken.


mooie tijd, zal er zijn!



o ja ik zag recycle nog ff op de dijk, en laat ik nou toevallig m'n camera bij me hebben. O-)

(Afbeelding)

(Afbeelding)


:+
 
Prima, ben om 11:00 bij motoport
Die recordpoging lijkt me wel wat met een beetje opkomst rijdt de laatste net weg als de voorijder al weer aankomt.

Route Bikker:

U vindt ons vlak langs de A27, tussen Vianen en Gorinchem.
Vanaf de A27 neemt u de afslag Noordeloos en volgt u de borden richting Noordeloos.
Bij de rotonde gaat u niet rechtsaf Noordeloos in, maar linksaf. U vindt ons daar onmiddelijk aan uw linkerhand.

Dit moet met enige verdwaaltechnieken wel lukken.

Volgens de routeplanner is het zo'n beetje 40 min. vanaf Rtd, als we niet te veel
verdwalen zijn we voor 12:00 bij Nol . *D


als jullie nou binnendoor via Krimpen en de provinciale weg richting Schoonhoven rijden, zorg ik dat ik bij de kruising Bergambacht bij het Texaco-station sta.
jullie zullen dan zo rond half 12 daar wel zijn, denk ik.
Wijs ik de weg verder wel...

Jullie mogen ook eerst naar mijn huis komen (Kawasutra weet waar...) dan rijden we daarvandaan richting Schoonhoven en Noordeloos, lekker binnendoor...

(beetje kleingeld meenemen voor de pont bij Schoonhoven...)

laat het ff weten ?
 
Walker...the stalker
fsget.php



regen...regen...regen...
fsget.php



beste Nederlander ..wildcard rijder Harry van Beek
fsget.php


Nieto gaat voor n podiumplek...
fsget.php
 
als jullie nou binnendoor via Krimpen en de provinciale weg richting Schoonhoven rijden, zorg ik dat ik bij de kruising Bergambacht bij het Texaco-station sta.
jullie zullen dan zo rond half 12 daar wel zijn, denk ik.
Wijs ik de weg verder wel...

Jullie mogen ook eerst naar mijn huis komen (Kawasutra weet waar...) dan rijden we daarvandaan richting Schoonhoven en Noordeloos, lekker binnendoor...

(beetje kleingeld meenemen voor de pont bij Schoonhoven...)

laat het ff weten ?
Het is even een ommetje maar ik vind het best. Wat vinden ffTzz en Recycle ervan?
 
En de rijder op een zilveren Z750, vanmorgen van de snelweg afkomend bij de Welplaatweg in de Botlek, rijdend richting Air Products....is dat een bekende van hier?

Ik heb hem nog niet eerder gezien, dacht ik. Lijkt wel of ik de laatste tijd steeds meer Z-tjes zie. Lekker hoor! :}
 
Al 3 uur stil hier, iedereen is zekers rijden :] :] :]


Girlie wil ook rijden :] :] :] ;(



ik heb vanuit m'n werk een rondje gedaan, was om 18.30 thuis met een geheel ontmaagde achterband en klotsende oksels

start in dordrecht -> kil tunnel -> hoekschewaard door richting oudbeijerland -> heijnenoord tunnel -> barendrecht binnendoor smitshoek -> rhoon -> hoogvliet -> botlektunnel -> rozenburg sluizen -> vierpolders -> brielle -> "ff tanken" -> tinte -> rockanje -> "over de dijk langs motor gup z'n bochie" (waar zit die eigenlijk) -> hellevoetsluis -> oudenhoorn -> abbenbroek -> heenvliet -> en thuis


heerlijk moe maar voldaan fietsie weg gezet en nu ff MF-en.
 
ik heb vanuit m'n werk een rondje gedaan, was om 18.30 thuis met een geheel ontmaagde achterband en klotsende oksels

start in dordrecht -> kil tunnel -> hoekschewaard door richting oudbeijerland -> heijnenoord tunnel -> barendrecht binnendoor smitshoek -> rhoon -> hoogvliet -> botlektunnel -> rozenburg sluizen -> vierpolders -> brielle -> "ff tanken" -> tinte -> rockanje -> "over de dijk langs motor gup z'n bochie" (waar zit die eigenlijk) -> hellevoetsluis -> oudenhoorn -> abbenbroek -> heenvliet -> en thuis


heerlijk moe maar voldaan fietsie weg gezet en nu ff MF-en.

guppie is al een tijdje M.I.A.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan