Z1000 - Z750 - Z750S plaza deel 23

Ik koop volgend jaar ......

  • geen andere motor

    Stemmen: 19 65,5%
  • de nieuwe z1000

    Stemmen: 1 3,4%
  • z750

    Stemmen: 1 3,4%
  • een ander type Kawasaki

    Stemmen: 3 10,3%
  • een Suzuzki

    Stemmen: 0 0,0%
  • een Honda

    Stemmen: 1 3,4%
  • een Yamaha

    Stemmen: 2 6,9%
  • iets Italiaans

    Stemmen: 2 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh

@ Ron en Bok , Jullie zijn zo te zien naar Willemstad geweest. Gelukkig hoef ik vanavond niet te kijken of mijn boot er nog goed bij ligt ;)

Jammer dat ik de 17e niet mee kan ;(
 
11:30 verzamelen bij jou en dan rond enen in Noordeloos (gaat er een ommetje aan vooraf alhoewel ervaring leert dat er meestal even gekletst wordt alvorens vertrek ;) )
Mag ik ook mee, aahhhh?
Komt er iemand langs de inmiddels bekende BP aan de snelweg? Kawasutra?
Dan pik ik daar aan, weet Fulleke niet te wonen.
 
Mag ik ook mee, aahhhh?
Komt er iemand langs de inmiddels bekende BP aan de snelweg? Kawasutra?
Dan pik ik daar aan, weet Fulleke niet te wonen.
A16 richting Rotterdam, aldaar de A20 richting Gouda, afslag Gouda-west / Moordrecht. Einde afslag onderaan LINKSAF (dus niet rechtsaf richting Moordrecht), snelweg onderdoor, rotonde rechtdoor, na 1500 meter aan je linkerhand, blauw hek, nummer 17.
 
oke dan heb ik ook een vraag aan EVil TWin :Y :Y


game jij wel eens en dan ook toevallig bf2 :? :? :?
 
Mag ik ook mee, aahhhh?
Komt er iemand langs de inmiddels bekende BP aan de snelweg? Kawasutra?
Dan pik ik daar aan, weet Fulleke niet te wonen.
Oke, maar alleen als je braaf bent. Wij komen ca. 11.10 a 11.15 langs de BP (aannemende dat je de BP bedoelt net voorbij Alexanderpolder richting Gouda).
Zien je daar....kachelen we wel gelijk door anders komen we te laat bij Fulleke en Maestro.
 
Laatst bewerkt:
Hoort iemand nog wel eens iets van Martin Z750? Sinds hij een nieuwe vriendin heeft is ie met heel andere zaken bezig lijkt het wel.... ;)

En heeft Motorgup last van hetzelfde virus? (ik bedoel; Missing in Action kan een zekere betekenis hebben.... O-) )

O,o die jeugd toch....
 
Oke, maar alleen als je braaf bent. Wij komen ca. 11.10 a 11.15 langs de BP (aannemende dat je de BP bedoelt net voorbij Alexanderpolder richting Gouda).
Zien je daar....kachelen we wel gelijk door anders komen we te laat bij Fulleke en Maestro.

@ sutra (met de mooiste kleur motorfiets) Ik probeer erbij te zijn. Ik kan nog niet volhard zeggen "i'am there" Ik heb s'middags verbouwingsaktiviteiten bij mij thuis dus ook weer bijtijds nr huis als ik s'ochtends kans zie om jullie te treffen

idd aantal van de "oude"garde zien we niet meer hier (Z750 zeer zeker ook zo een rijder)

@ Brinz Er staat nog geen Z 1000 (2007) hoor _O-
 
ben jij er morgen ook nog bij Nolleke? ik denk dat wij daar zo rond enen wel zijn...
moet nog even met de directie overleggen :o ...en een verlofpas afdwingen :+ .....maar in principe was ik voornemens om ff langs te komen :] ....vanaf kesteren de dijk af naar Meerkerk :P (dikke 1 1/12 uur dijkblazen :P ) en dan oversteken naar Noordeloos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan