Het motor spuiten/laten spuiten wie wat waar topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
24 jan 2004
246
0
Swifterbant
Ik heb hier op motorforum gezocht naar adressen van motorspuiterijen, maar ik heb niet zoveel kunnen vinden. Dus ik vond dat het tijd was om de gezamelijke ervaringen te delen. heb je je motor laten spuiten, heb je het zelf gedaan. Waar heb je je motor laten spuiten. laat hier adressen achter. geef tips, en laat je nieuw gespoten motor hier zien. :]
 
jaa daar ben ik het helemaal met je eens, De beer kun je niet in het zelfde rijtje plaatsten als glaso, standox, spies etc....

de motorkleuren van hun zijn op de goeie weg, maar nog niet van de kwaliteit die de rest wel levert...om over hun auto kleuren maar te zwijgen :X
 
Je hebt spuiters en spuiters he!!!! :X grapje

Maar waarom krijg je er de schijt van froggy???

De kleuren kloppen vaak niet,dan moet je er zelf weer 1 bijzoeken, of er is geen cps-staaltje van en dan moet je eerst een staaltje spuiten voor je hem op de auto spuit.

En aangezien ik gemiddeld 40 a 45 doorgangen in 1 week heb, heb je daar geen tijd voor.
Ik weet niet hoeveel jij er gemiddeld in 1 week spuit :?

En dan dat extra werk met M5 om grijs uit te spuiten :r

Een plus puntje is het blanke lak uitspuiten *O*

Oh ja, Toyota kleur 1C0 is ook fijn om uit te spuiten :r :r :r

Dat was het zo'n beetje *D

En inderdaad, je hebt spuiters en mensen die denken dat ze kunnen spuiten, gelukkig hoor ik bij de eerste *O*
 
Laatst bewerkt:
De kleuren kloppen vaak niet,dan moet je er zelf weer 1 bijzoeken, of er is geen cps-staaltje van en dan moet je eerst een staaltje spuiten voor je hem op de auto spuit.

En aangezien ik gemiddeld 40 a 45 doorgangen in 1 week heb, heb je daar geen tijd voor.
Ik weet niet hoeveel jij er gemiddeld in 1 week spuit :?

En dan dat extra werk met M5 om grijs uit te spuiten :r

Een plus puntje is het blanke lak uitspuiten *O*

Oh ja, Toyota kleur 1C0 is ook fijn om uit te spuiten :r :r :r

Dat was het zo'n beetje *D

En inderdaad, je hebt spuiters en mensen die denken dat ze kunnen spuiten, gelukkig hoor ik bij de eerste *O*
Dat er af en toe een cps staaltje niet bij zit bij nieuwere auto's heb je helemaal gelijk in maar dan pak ik altijd de eerste tint spuit voor de zekerheid een staal mee, als de auto en de staal dan in de basis lak staan spuit ik al eerste de staal in de blank houd ik de staal bij de auto is de kleur goed dan spuit ik de auto in de blank.En 9 van de 10 keer is het de goede.... dus daar valt wel mee te leven...... :} :}

Het mooiste vind ik juist om zilver te spuiten donkere kleuren kan iedereen!!!!
Bij mij zit de m5 al standaard in de spuit dus veel meer werk is het ook weer niet...
spuit dus het liefs zilver,of iets wat er op lijkt.... :Y :Y

kijk jullie bij care doen 40/45 doorgangen in de week met denk ik zo'n 15 man???

wij doen er rond de 20 in de week ik ben als enigste spuiter dan hebben we een voorbewerker en een plaatwerker en een leerling die bijna niks kan ,omdat die net begonnen is.
Dus zijn we in totaal met 3 man en een leerling dan ongeveer 20 doorgangen,dan weet je zelf wel dat het aanpoten is....en tussendoor doe ik zelf ook nog wat voorbewerking en plaatwerk erbij..... :Y

De blanke lak is idd super!!!! :} de racing clear nog beter kun je een scherm of portier in 1 laag spuiten 15 min. stoken op 6 graden en hij kan al weer worden opgebouwd........ das schiet dus wel lekker op he... 8-)

gr de papegaaielakspuiter
 
ik heb nog een fz750 in de schuur staan die eigenlijk nog gespoten moet worden,in de amerikaanse kleurstelling,iemand nog tijd of interresse,gaat alleen om tank en kappen/kuip meeste is al gestraald/geschuurd mvg dennis
 
Wat zou het kosten om een tank, twee zijkappen, kont en spatbord van een voorwiel te spuiten? Dit alles in een kleur. Dit in een effen kleur en met van die spikkels om zo maar te noemen. Er komen een paar kleine stalen onderdelen bij (stuurhendels en dergelijke, chroomrand van de koplamp).

Het gaat om dit model:

HondaVF700Sabre-03.jpg
 
Wat zou het kosten om een tank, twee zijkappen, kont en spatbord van een voorwiel te spuiten? Dit alles in een kleur. Dit in een effen kleur en met van die spikkels om zo maar te noemen. Er komen een paar kleine stalen onderdelen bij (stuurhendels en dergelijke, chroomrand van de koplamp).

Het gaat om dit model:

[afbeelding]
Is verschillend, wil je het 'wit' laten doen of 'zwart'
Lever je de onderdelen gedemonteerd :?
Zitten er beschadingen erop :?
Welke lak wordt er gebruikt :? (je hebt goedkope rotzooi en duur materiaal)
Je wilt metallic en daar reken ze meer voor als uni.
 
Ik heb trouwens een paar staaltjes van die Fantasy colors.

Non de juu, er zitten een paar mooie bij.

Zoals deze,

2006-06-28_3.jpg


Sun-light, dez is nog mooier in het echt.

De Astroid vind ik wat tegen vallen in het echt :

2006-06-28_1.jpg


En heb nog wat verschillende, zoals groen/zilver of blauw/groen/paars et, etc

Zal een keer een paar piccies porberen de maken.
 
hoi

is er iemand die een blade wil spuiten in het zwart?
de kuipen hebben geen schade alleen 2 of 3 pujes krasjes.
er moet ook nog een witte baan op. zie foto
alle stickers zijn aanwezig
wil veel zelf doen (stickers verwijderen,schuren,stickers plakken enz)
de blade is nu wit en topkuip zwart

mvg
full
 
wat een mooi kontje zit er op motor van de foto hierboven
gelukkig heb ik die nu ook en die komt op mijn gsxr 1100 en samen met een massieve achterbrug komt mijn gsxr in de beurt van de motor hier op de foto
nou ik ben te vreden, een ongelooflijke mooie motor
 
heeft iemand misschien een "offerte" voor het spuiten van de top en zijkuip van een zx-6r uit 96...
in 1 kleur beide, originele rood...
ik ben zelf bezig met het lassen van de breuken/barsten, grote klus en zit te overwegen om het spuiten uit te besteden...

mijn gmail is biejloe...
ik hoor het graag!

ps: heeft iemand toevallig nog een adres waar ABS te krijgen is... t doet me gewoon pijn oude kuipen in stukken te snijden!
 
zijn er hier spuiters in de buurt van de belgische grens die mss geinteresseerd zijn om men brommert te spuiten tegen een schappelijke prijs ;)

dit is ie;
imgp02001xf.jpg


hij zou gewoon in de zelfde kleur moeten. en er komt een monozitje bij ook.

schuurwerk zou ik zelf doen en de beschadigingen zouden normaal gezien wel weggewerkt zijn


mail is: patrick_986@hotmail.com
 
Heren, en dames ??

Voor het spuiten van uw tanks, kuipen, en ander plastic items kan ik helaas weinig betekenen voor jullie. :N

Maar voor het stralen en poedercoaten van velgen, frames, achterbruggen, etc,etc zijn wij het aangewezen adres !! *O*

met vriendelijke groet

Hans 8-)
 
Heren, en dames ??

Voor het spuiten van uw tanks, kuipen, en ander plastic items kan ik helaas weinig betekenen voor jullie. :N

Maar voor het stralen en poedercoaten van velgen, frames, achterbruggen, etc,etc zijn wij het aangewezen adres !! *O*

met vriendelijke groet

Hans 8-)
en waar zitten jullie dan? ;)
Ik wil graag m'n passangers steps en wat kleine dingetjes laten poedercoaten (zwart :Y )

~[edit]Duhhhh, ik moet leren om verder te kijken dan m'n kleine neus lang is...Profiel |(
 
Laatst bewerkt:
Ok *O* , hoeveel kost het om m'n passagiers-units bij jullie te laten poedercoaten in het zwart?

gaat dus om deze dingetjes

full


Andy-Marf hoopt nu op een heel zacht Motor-forum prijsje :P :9 ;) :+
 
Laatst bewerkt:
hallo beste spuiters,

Ik heb een vraag ik heb een GSX-R 750 uit 2000 waar ik de tank/kuipen/undertrail/hugger spierwit van wil laten spuiten ook heb ik er een sticker set voor die ik er graag op zou willen hebben.

Wat kost het om de kappen te schuren/kleine beschadiging in de rechterkuipdeel te repareren en de stickers te plakken.

Ik wil de stickers graag onder de blanke lak.

Ik hoor het graag.

Hij moet zo worden :
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan