Oermans Hotrod is niet meer!!!

en nu ?

blokkie overtakelen in die zweedse chop en cruisen maar ?
zweedse chop is vorige week verkocht :?
Ik ben te straks men motor gaan halen en al bij al valt het nog mee: voorvork is krom, stuur is krom,koppelingshendel volledig kapot, treeplank bij de bouten aan het frame afgescheurd , uitlaten krom en geplet,voorwiel krom, voor de rest lijkt alles nog ok
 
zweedse chop is vorige week verkocht :?
Ik ben te straks men motor gaan halen en al bij al valt het nog mee: voorvork is krom, stuur is krom,koppelingshendel volledig kapot, treeplank bij de bouten aan het frame afgescheurd , uitlaten krom en geplet,voorwiel krom, voor de rest lijkt alles nog ok

ZWEEDSE CHOP VERKOCHT! |( |(
Had ik het maar geweten dat je er vanaf wilde. -O-
 
jezustering das kut zeg
nou sterkte in elk geval.
en eff geen zin in rijden zij je........met vijf stiksels in je zak zal het andere rijden voorlopig ook niet echt tof zijn kan ik me zo indenken.

enne ik neem aan dat je standaardt remmen nu ook de vuilbak in gaan?
 
Lees het nu allemaal pas chris, maar euh alsnog sterkte gewenst en succes met het volgende project.......
Het lekkere weer seizoen lijkt toch voorbij te zijn dus kun je op je gemak werken aan de volgende cruizer voor volgend jaar :]

ps en niet teveel met je edele delen spelen ivm die hechtingen..... ;)
 
Ik heb de spijtige mededeling dat ik net terug ben van de spoedgevallen '(
Op weg naar huis in de vroege avond knalt er gewoon een auto voor me in, gevolg motor inde prak |( |(
Met mij gaat het redelijk: wat schaafwonden en gekneusde ribben en rechteronderbeen zwaar gekneusd en het grappigste van al 5 draadjes in men edele delen :X
Nou zeg...een voorspoedig herstel gewenst dan maar...zal ik wat verpleegsters van mijn werk langssturen?!? Die Belgen kunnen ook geen autorijden hè?! :X

En dat je (maar) 5 draadjes in je edele delen hebt gekregen, zegt dat meer iets over de aard van de verwonding OF meer iets over het formaat van jouw edele delen :+
 
Ik heb de spijtige mededeling dat ik net terug ben van de spoedgevallen '(
Op weg naar huis in de vroege avond knalt er gewoon een auto voor me in, gevolg motor inde prak |( |(
Met mij gaat het redelijk: wat schaafwonden en gekneusde ribben en rechteronderbeen zwaar gekneusd en het grappigste van al 5 draadjes in men edele delen :X

Beterschap gewenst en dat het 'zaakje' weer snel in orde mag komen.

gr. HD4ever. :W
 
Godver wat gaan dr toch een hoop motorrijders de laatste tijd. Naja laatste tijd, altijd eigenlijk..
Ongelukken zitten in een heeeelll klein hoekje(zaakje :+ )..
Je hebt geluk gehad met die snelheid!!
Beterschap!
 
Heb ondertussen al terug wat onderdelen aangeschaft.
Balhoofdplaten heb ik tweedehands gevonden maar is niet zeker dat ik ze nodig heb, ook al uitlaten gevonden die ik kon gebruiken en de rest zal ik ook nog wel vinden hoop ik.
De spirit om te bouwen is nooit weg geweest en die om te rijden is ook al aan het terug komen.
Toch wil ik bij deze nog iedereen bedanken voor de steun.

KEEP ON CHOPPING OR GET CHOPPED (by car)
 
Gisteren is de schade expert komen kijken,jezus wat kwam die doen? Die kende dus totaal niets van een HD.
Voorbeeld: er stond op papier dat er krassen op het primair deksel waren, steld hij de vraag aan mij: wat is het primair deksel? volgende vraag: wat zijn de kroonplaten? en zo ging het maar verder :?
En het ergste vanalles, nu had hij de verklaring bij van de tegenpartij en weet je wat die beweren: dat hun pinker opstond en dat ze het maneuver om links af te draaien al begonnen waren :( :(
De idioten hebben mij gewoon van de baan geknald |(
 
Oerman, dat is k*tter dan draadjes in je zak!!!
Wederom eentje die geen verstand heeft van motors en dan "expert" genoemd mag worden! Enkele jaren geleden soort gelijk verhaal. |( |( |( |(
Dat is stukken erger dan het verschil tussen bobber, chopper en oldskool niet te weten. Kerel we kennen elkaar niet persoonlijk (moeten we toch eens aan werken) Pepe heeft een tijd geleden een poging gewaagd; maar de eerste beste keer dat ik je ontmoet een grote pint!!

Sterkte met die afwikkeling!! Laat je niet op je kop zitten!! -O- -O- -O-
 
Hee man..sterkte !! - dat van die edele delen en draadjes, ik ken dat en zoiets is meer schrik dan echte pijn maar toch.. ;)

Enneh..dat van die tegenpartij heh; was al n goed advies zonet; laat je NIET gek maken !! JIJ staat in je recht want de tegenpartij draait de weg op v o o r jou , die daar AL reed...je hebt dan ook m.i. t gelijk an jouw kant... maar zo goed ben k nou ook weer niet in 'verkeersrecht'...

Iemand ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan