tendens

zegt de man die de meeste km maakt op een guzzispan


we hebben het over wat je mooi vindt en waar je hart van gaat kloppen ;) niet om wat je daadwerkelijk rijdt...

ik rij nu als winterfiets een :r Soes GS500E Slingshot :r wat een brommer! Dat lìjkt niet eens op een motor :N maar ja, als pekelfiets is het ideaal... en na 27 april 2007 zwaar rijbewijs wordt het sowieso American Iron. Dat ik er nog niet op mag rijden/rijdt doet toch niets af aan wat ik er voor voel? ;)
 
kijk dat bedoel ik dus het is voor ons dus ook onmogelijk om zelfs maar op de site te lezen!

enne knukkel mijn meisie rijd virago ja en........
ik rijd uit finacieel oogpunt ook japppenijzer,als ik het goed begrijp kan je dus
onmogelijk een oldschool fiets bouwen als daar geen harley of engels blok in hangt?
enne whatabout cb750 xs650 z750b/z900 gs750 is gen oldschool van te bouwen zeker?

kortom ik ga binnenkort lekker op pad met mijn oldskool ratrod op pad voorzien van suuz 850.

@oldskool:ben hangaround bij mc waardeloos in finsterwolde(noordoost grunn)
waar ook het geen kut uitmaakt waar je brommert vandaan komt zolang het geen plasticraket is.
www.mcwaardeloos.nl

Nee, dan begrijp je het dus niet goed.
Ik zeg alleen dat ik veel meer van HD's hou dan van japanse motoren, that's all. Als je zoiets zegt dan wordt dat door sommige mensen als arrogant opgevat, maar ik geef alleen maar aan wat m'n smaak is.
 
zegt de man die de meeste km maakt op een guzzispan


De Guz is nu eenmaal beter ontworpen dan een HD :) , heeft geen oververhittingsproblemen en zeer betrouwbaar. Eigenlijk bedoelde ik ook de vergelijking mat Virago, Shadow, Vulcan en Intruder met in dezelfde vorm. Deze proberen de HD te imiteren en daarvan heb ik het idee dat het het allemaal net niet is. Ik heb het nu puur over de uitstraling en gevoel en niet over de technische prestaties.
Twins zoals Guzzi en engelse staande twins hebben toch weer iets heel aparts

De HD sportster Hugger zoals ik zelf heb is een gedrocht en schreeuwt om een verbouwing, daar ben ik nu dus druk mee bezig. Hoe kunnen ze zoiets ontwerpen :?
een raar petje boven de koplamp, een te smalle voorvork en dan dat tankje.
 
De Guz is nu eenmaal beter ontworpen dan een HD :) , heeft geen oververhittingsproblemen en zeer betrouwbaar. Eigenlijk bedoelde ik ook de vergelijking mat Virago, Shadow, Vulcan en Intruder met in dezelfde vorm. Deze proberen de HD te imiteren en daarvan heb ik het idee dat het het allemaal net niet is. Ik heb het nu puur over de uitstraling en gevoel en niet over de technische prestaties.
Twins zoals Guzzi en engelse staande twins hebben toch weer iets heel aparts

De HD sportster Hugger zoals ik zelf heb is een gedrocht en schreeuwt om een verbouwing, daar ben ik nu dus druk mee bezig. Hoe kunnen ze zoiets ontwerpen :?
een raar petje boven de koplamp, een te smalle voorvork en dan dat tankje.
Ik hou wel van standaard sporties.De sportstertank vind ik een van de mooiste tanks die er bestaan.Sporties met dubbelew tanks en grote spatborden brengen mij altijd aan het lache.Hebben er weinig van begrepen. :?
 
Sporties met dubbelew tanks en grote spatborden brengen mij altijd aan het lache.Hebben er weinig van begrepen. :?
Smaken verschillen natuurlijk, maar wat de dubbele tanks en dikke spatborden betreft heb je gelijk....vind ik ook niet mooi. Ik heb zelf een roadster tank die ik erg mooi vind, verder de voorvork subtiel verbreed naar 200mm en voorzien van een strakke alu balhoofdset. Verder dragstuur, ducktail achterspatbord en corbin solo seat levert een HD op zoals ik hem graag wil hebben, verder zo kaal mogelijk en niet teveel bling bling.
 
De Guz is nu eenmaal beter ontworpen dan een HD :) , heeft geen oververhittingsproblemen en zeer betrouwbaar. Eigenlijk bedoelde ik ook de vergelijking mat Virago, Shadow, Vulcan en Intruder met in dezelfde vorm. Deze proberen de HD te imiteren en daarvan heb ik het idee dat het het allemaal net niet is. Ik heb het nu puur over de uitstraling en gevoel en niet over de technische prestaties.
Twins zoals Guzzi en engelse staande twins hebben toch weer iets heel aparts

De HD sportster Hugger zoals ik zelf heb is een gedrocht en schreeuwt om een verbouwing, daar ben ik nu dus druk mee bezig. Hoe kunnen ze zoiets ontwerpen :?
een raar petje boven de koplamp, een te smalle voorvork en dan dat tankje.

het was ook maar een grapje hoor,
Ben het zelfs bijna volledig met je eens,
Alleen het originele sportster tankje vind ik dan toch wel gaaf, (alleen juist vooral op andere motoren dan sportsters),
Lees overigens ook veel in je guzzispan topic, begin zelf steeds meer gevoelens richting zijspannen te krijgen,
 
Japanse tendens? Wadaggie van Italiaans?

full


Hier te zien.
 
Nee, dan begrijp je het dus niet goed.
Ik zeg alleen dat ik veel meer van HD's hou dan van japanse motoren, that's all. Als je zoiets zegt dan wordt dat door sommige mensen als arrogant opgevat, maar ik geef alleen maar aan wat m'n smaak is.
maar ik weet dat jij nog nooit op een jap gereden hebt, dus eigenlijk geen vergelijk hebt... 8-)
 
maar ik weet dat jij nog nooit op een jap gereden hebt, dus eigenlijk geen vergelijk hebt... 8-)
:} :} _O- _O- _O-

maar knuk eerlijk is eerlijk ik vind een bonneville/commando850/a65/dbd34/manx
ook mooier dan een gemiddelde japanse (vooral)vtwin.

maar het idiote en dus in mijn ogen arrogante vinnik dat er volgens de geleerden
geen oldschool choppers bestaan met een bijvoorbeeld xv920/z750/xs650 blok erin.
want dat is niet periode corect....das dus de grootste bullshit..choppers bouwen gaat voor een groot deel over je eigen creativiteit en vaardigheden..........enne period correct....het zal mij aan mijn reet roesten of mijn tford achterlicht nou orgineel uit '34 is of nieuw van mijheer zodiac.
 
Terug
Bovenaan Onderaan