Altes Elefanten treffen

Ik raak zonder argumenten om de behoefte te rechtvaardigen een motoraanhanger te bouwen -O-. Het gaat gewoon om die aanhanger, OK? ;) :+
 
Ik raak zonder argumenten om de behoefte te rechtvaardigen een motoraanhanger te bouwen -O-. Het gaat gewoon om die aanhanger, OK? ;) :+


Tip; oude vouwwagen, max 50 euro --> Tent eruit --> Bier/onderdelen erin --> "KLAAR!"

:+



ps: mijn Walker uit ? `86 ? a Fl 2.50 (Ricardo.nl, toen dat nog bestond) slijt nu z`n jaren als trailer ;)
 
Ik moet helaas weer afhaken. Als het meezit heb ik eindelijk een goed span, maar nu hebben ze het twee weken eerder gepland dan anders en dat weekend heb ik al andere bezigheden.
Soms zit het tegen, maar af en toe ook wel eens mee. De reden dat ik niet naar Nürburg zou kunnen, is ook vervroegd. Het zou dus zomaar kunnen dat ik wel die kant op ga in Februar. *O*
 
Laatst bewerkt:
Had de bak van de GPZ1000 geturfd, dus moet weer aan de klus ;)

ik ga zo een wrak ophalen (kawa GTR). Kijken of we daar de boel mee kunnen verhelpen.

waarschijnlijk gaat dat gebakje dan mee naar Elefanten... Heb er al zin in !! *O*
 
Rot op, opoe!
:(



De Frankensteiner ziet er intussen weer bijna uit als 'n compleet span en de Heeler voor de Bolle is besteld, dus mijn kansen om deze winter naar Nürburg te kunnnen rijden zijn al aardig realistische vormen aan het aannemen. :Y
 
ok, prima ;) zullen we de topic maar in leven houden dan??

anyway, die "piep" %^*(^&(* kawa... daar maar ff niet teveel tijd aan verspillen. Zal wel weer de oude vertrouwde CB worden (4e keer , hahaha)

mzzl
 
ok, prima ;) zullen we de topic maar in leven houden dan??
Goed plan, maar dan zul je hier nooit kennis maken met de dame in kwestie.
anyway, die "piep" %^*(^&(* kawa... daar maar ff niet teveel tijd aan verspillen. Zal wel weer de oude vertrouwde CB worden (4e keer , hahaha)

mzzl

Goh, "piep" was toevallig ook het laatste geluid dat ik ooit aan een CB750 wist te ontfutselen. -O-



Het frame maakt nu nog deel it van m'n tuinhek.
 
Het frame maakt nu nog deel it van m'n tuinhek.


hahahaha :} klinkt heeeeel erg bekend !! super!!


1) enkele frames in fundering schuurtje
2) 1x CB aan draaimolen
3) Stukken frame her en der in las (lees; beun) werkzaamheden :D

Waar die oude fietsen al niet toe dienen. Maarre, mijn ceebeetje is wel een beetje heilig onderhand. Zoveel mee meegemaakt!!
 
Dacht het wel en dit jaar eens niet met een off-road :)

Ook nieuw dit jaar is dat we een volgblik met aanhanger hebben, proppen we vol met zupe, spul voor BBQ en een grote tent....................wat een luxe toch deze keer, waar is de tijd dat ik een fikkie moest stoken onder het blok van de XL600 om hem aan te kunnen trappen :+

full
 
ok, prima ;) zullen we de topic maar in leven houden dan??

anyway, die "piep" %^*(^&(* kawa... daar maar ff niet teveel tijd aan verspillen. Zal wel weer de oude vertrouwde CB worden (4e keer , hahaha)

mzzl
Jij ook weer hier..................wat lees ik nou, heb je de Kwak bij Sjors opgehaald, baggerschuit zeker gezien het buitenstaan, evengoed tof van hem om het aan te bieden :Y

Deze keer maar weer eens samen een sapje nuttigen zeker net als in 2007 8-)

full
 
hey :W en je treffenbike bevalt al aardig heb ik begrepen.............hey vraagje wat trek jij komend jaar aan de voeten of zullen we de Elefantentreffen-boots weer uitproberen })

hey maatje, tjsa de ellefantreffen boots liggen nog in de schuur. ze gaan zo ie zo mee naar de ring. of ik ze aantrek tijdens de rit weet ik nog niet ligt eraan of ik een betere optie tegen kom.

maar de zin is er zeker. in januarie maar wat spullen verzamelen. en wat dingen kort sluiten met kleintje.
 
Ja juist en ik probeer nog wat meer mensen te ritselen, ik weet dat er altijd een club vanuit Vlissingen en Middelburg gaat en misschien kunnen we dan ons eigen dorpje dit jaar opzetten..................ik twijfel nog hard met welke motor ik dit jaar ga eigenlijk -O-
 
Jij ook weer hier..................wat lees ik nou, heb je de Kwak bij Sjors opgehaald, baggerschuit zeker gezien het buitenstaan, evengoed tof van hem om het aan te bieden :Y

Deze keer maar weer eens samen een sapje nuttigen zeker net als in 2007 8-)

Tuuuurlijk ben ik er weer ;)
Enne, dat idee van Zeeuws kamp (uus-kamp) , klinkt eigenlijk best wel fout , zal wel goed komen. Zullen er weer genoeg gaan. Als `t een beetje meezit haken er ook weer een paar Engelse vrinden aan... dus een goudgeel sapje, gaan we drinken !! TOF! :9


btw, ik ben ff wezen kijken bij Sjors. Maarre, heb `m nog niet meegenomen. Denk dat ik gewoon wegflikker of sloop voor de onderdelen. Heb nogsteeds geen tijd gehad dat blok op de werkbank te kiepen. Werk vreet ff iets teveel aan de vrije tijd, helaas.
Overigens wel echt heel tof van Sjors , ja.
 
ach gatver... mooi van lelijkheid. Perfect voor de pekel !!

Wat weegt zo`n ding nou eigenlijk 190kg? Beetje makkelijk overeind te krijgen als ie om gaat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan