Altes Elefanten treffen

Yep, hier nog een!!

.... al wil ik eigenlijk niet weten wat ik heb gemist... welke eikel wordt er nou 3 dagen voor zo`n feestje ziek?? Maar goed..


Mensen.. fotooooooos !!! :Y
 
Ben weer terug, foto's en verhalen volgen op de ZMVC............bekaf, ruim 1200km erbij op de teller, helaas onderuit gegaan op de ring maar schade valt mee, bekaf en eerst maar eens een biertje vatten.
 
Ben weer terug, foto's en verhalen volgen op de ZMVC............bekaf, ruim 1200km erbij op de teller, helaas onderuit gegaan op de ring maar schade valt mee, bekaf en eerst maar eens een biertje vatten.
gelukkig dat de schade meevalt :Y

veel plezier met je biertje :P
 
Hahaha.... die Freak!! Doe dan ook maar een fotootje van de schade.

.. maar je bent weer veilig terug. Zag dat de Hakkers ook weer terug waren!! Hadden het schijnbaar ook prima naar de zin gehad.
 
Ik ben ook weer thuis, we waren er rond 19.00u maar eerst een bad nemen en daarna langs de Italiaan voor een happie eten.
Hier een plaatje van onze keuken.
full


Nohome en ik zij vrijdag ochtend volgens planning vertrokken, besloten via Aken- Monshau te rijden. Zo rijden we over de B258 en besluiten maar even te stoppen bij een snack tent, we hadden nog maar net onze Bratwurst o.i.d. besteld toen we een geronk buiten hoorden.

ja hoor staat het MC Alzheimer gebeuren daar buiten :Y :Y :Y :Y

"Jetst geht los" hoor ik nog in de keuken roepen....
uiterraard bij elkaar aangesloten en we gingen als groep verder...erg gezellig. Ik wist wel dat ze zouden vertrekken vanuit limburg maar om elkaar tegen te komen dat is toch wel erg toevallig...

Bij aankomst nog erg uitgekeken naar de groep uit zeeland maar dat lukte niet erg, blijken ze zoals we later merkten dat ze NAAST ons stonden :z :z :z

In elk geval een tof weekend geweest en ik zal later nog wat meer plaatjes posten
 
Terug
Bovenaan Onderaan