Altes Elefanten treffen

Dwaal, tof jouw verhalen en foto's, achteraf stonden we dus echt vlakbij . Volgens mij heeft 1 van jullie groepje nog gevraagd of wij wat hollandse groente over hadden aangezien het zo lekker rook rond onze tenten :+
 
Dwaal, tof jouw verhalen en foto's, achteraf stonden we dus echt vlakbij . Volgens mij heeft 1 van jullie groepje nog gevraagd of wij wat hollandse groente over hadden aangezien het zo lekker rook rond onze tenten :+
Volgend jaar sta ik weer op precies dezelfde plek: kom dan maar een biertje halen ;)
NoHome en Ratman weten waar het is :D

Hopelijk hebben we dan iets meer sneeuw...
 
Nohome heeft nu pas tijd om te reageren,
maar :} :} :} voor alle foto's

Ikzelf heb een prima weekend gehad en het is zeker voor herhaling vatbaar. *O*

Ik ga een meer uitgebreid verslag doen om mijn nog te maken webpage, dat komt van 't weekend, dan zal ik dat hier posten.

Alleen een beetje veel NATTE sneeuw -O- tijdens het weekend
 
Ik heb het allemaal gezien, :} voor iedereen.
Gisterochtend brak mijn belt bij het wegrijden, wat ben ik blij dat dat niet van het weekend gebeurt is.
Ik heb de BOT in mijn agenda gezet. Ga jij ook de 31 naar de opening?
 
Ik heb het allemaal gezien, :} voor iedereen.
Gisterochtend brak mijn belt bij het wegrijden, wat ben ik blij dat dat niet van het weekend gebeurt is.
Ik heb de BOT in mijn agenda gezet. Ga jij ook de 31 naar de opening?

Zeker geluk...is het nu een voordeel zo´n belt :?
heb begrepen dat ze vrij duur zijn en bij Dennis brak hij na 10000Km al dus hij is weer terug naar ketting en tandwielen.

ik ga niet naar de opening..zie verder je mailbox :Y
 
Volgend jaar................22-24 feb en over een paar maanden alweer iets gaan bedenken hoe we het nog beter kunnen aanpakken, een grotere tent om mee te beginnen :+
 
Wel snel zijn want maandagavond komt er iemand kijken, achterkant is weer gefixkt, ketting was wat slap maar is dan ook nog redelijk nieuw dus was de 1e keer spannen ;)
 
helaas krijg effe voor ruim 1000pleuro kosten aan me blik, dus een 2e motor zit er niet in voorlopig. klapbandje gehad lichtmetalen velg verrot dus gaat erg lekker, volgende week apk +een grote beurt waar hij al 20duizen dkm aan toen is
 
Als de tandwielen nog niet versleten zijn :+ wordt het de 1000RX :P

By the way, heb je me vandaag niet voorbij horen komen (Balans pijp ligt ergens bij de Mac, dus is een beetje open O-) ). Ik reed nog praktisch voor je huis langs...
 
Huh waar ik woon is de dichtbijzijnste mac toch 18km weg en ik heb je niet gehoord want zaterdag was ik in de Eiffel, beetje ringen zeg maar ;)
 
Ik denk dat ik er dit keer niet bij ben, ik ben dan met een groep naar Alta in Noorwgen.
Hoop dan op iets meer winter......
 
Ik denk dat ik er dit keer niet bij ben, ik ben dan met een groep naar Alta in Noorwgen.
Hoop dan op iets meer winter......
Ja hier nog 1tje die hoopt op echt winterweertje.................gelukkig ben ik ondertussen van al je SMSjes af, werd er kompleet gek van elke dag ruim 20 smsjes.
 
Alta is me nog iets te ver weg, maar bij deze wil ik me wel aanmelden voor het Altes Elefanten Treffen.

8-) :]


Mits het span op tijd gereed is natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan