Zutphen deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.

CasGas

MF veteraan
30 mrt 2003
2.856
70
Achterhoek
We zijn weer een deel verder, dus..

Vorige delen:

Zutphen 2004!
Zutphen 2005!
Zutphen 2006!

Suggesties voor de openings post zijn welkom, zodat iedereen meteen kan zien hoe/wat/waar/wie etc..

Wat betreft de plisie:

We hebben er nogal wat gezeik mee gehad, er waren weer genoeg kentekens genoteerd maar niemand op de bon geslingerd. Hoe komt dit? Omdat de mensen die er vaak rijden GOED GENOEG weten om niet op het rechte stuk te gaan scheuren, wij weten wel beter Daarop kunnen ze ons dus niet pakken, maarrrrrrrrr.. Zorg ervoor je je fiets voor elkaar hebt, ook je papieren! Lukt het niet op de snelheid, dan proberen ze wel iets anders te verzinnen om een boete te geven. Dat is wat de plisie agent ons zelf vertelde. Parkeren op de brug mag eigenlijk ook niet, maar daar doen ze niet echt moeilijk over, alhoewel we eigenlijk iets anders moeten verzinnen.

Waar is dat zooitje dan?

zutphen.jpg


zutphen_closeup.jpg


Iedereen loopt altijd te miepen dat die het niet kan vinden, dus bij deze maar twee plaatjes

En dan ook nog een filmpje erbij voor de liefhebbers, dan weet iedereen ook meteen hoe je qua snelheid het beste kan rijden, want ik ben natuurlijk een geweldig voorbeeld in dit geheel

http://settler.sjeemz.nl/filmpjes/rondje_Zutphen.wmv

Ik wil ook nog iedereen op de foto in de start post zetten, post anders een foto en dan zet ik die erbij..
 
Sjeeez, net begonnen, nu al weer een zooitje....

Hé TS, ruim hier eens op!
 
Zeg ehm DEE, eigenlijk hè.... vind ik deze kapjes geloof ik mooier dan de 'volle kuip'... O-):} _O-

*O* *O* *O*

Da's mooi, want die zitten er nogsteeds op. Ik ga de onderkuip pas weer monteren als ik 'm eventueel kan verkopen. Ik vind het ook wel gaaf, veel meer een racy uitstraling zo en zo kan ik overal ook veel beter bij. *O*
 
TS vroeg om piccies? :+

Circuitfiets:

full


Straatfiets:

Foto=E6JZGJBN


Zandpadfiets: :+

Foto=GE3TZWVG
 
Da's mooi, want die zitten er nogsteeds op. Ik ga de onderkuip pas weer monteren als ik 'm eventueel kan verkopen. Ik vind het ook wel gaaf, veel meer een racy uitstraling zo en zo kan ik overal ook veel beter bij. *O*
goed030.gif

TS vroeg om piccies? :+

Circuitfiets:

(Afbeelding)

Straatfiets:

(Afbeelding)

Zandpadfiets: :+

(Afbeelding)
Hey, nu lijkt het net of je twee TRX-en hebt! :X
Ik wist trouwens niet dat 'ie er zo uit zag. Mooi bugspoilertje.
Maarre, stalen remleidingen, WP voorveren... Zou je nou niet eens liever de TRX op het circuit uit willen laten in plaats van die Hon... Hon... sorry krijg het niet over m'n lippen!
 
Hey, nu lijkt het net of je twee TRX-en hebt! :X
Ik wist trouwens niet dat 'ie er zo uit zag. Mooi bugspoilertje.
Maarre, stalen remleidingen, WP voorveren... Zou je nou niet eens liever de TRX op het circuit uit willen laten in plaats van die Hon... Hon... sorry krijg het niet over m'n lippen!

_O- _O-

Staat inderdaad wel gaaf die bugspoiler. is ook wel wat voor mij.
 
Hey, nu lijkt het net of je twee TRX-en hebt! :X
Ik wist trouwens niet dat 'ie er zo uit zag. Mooi bugspoilertje.
Maarre, stalen remleidingen, WP voorveren... Zou je nou niet eens liever de TRX op het circuit uit willen laten in plaats van die Hon... Hon... sorry krijg het niet over m'n lippen!
Mooie TRX hè? Kopen? })

Enne..de TRX op het circuit? En 'm dan zeker crashen....nee hoor, daar hebben ze Honda's voor gemaakt.

@ enige echte:

Om echt hard te gaan moet je juist weer wat kuipdelen toevoegen...die je dan onderaan vervolgens weer afslijt.......

full


Mooi hè, Henk van de Mark in (denk ik) de vroegere F1 klasse. Op een FZ. Leuk zoekplaatje, zoek de verschillen met een standaard FZ....Brembo schijven + klauwen, ander frame, achterbrug, kuip enz, enz....
 
Pfff als ik ook ff niet oplet is iedereen ineens gevlucht naar een nieuw deel! :+
Dan kan ik niet achterblijven natuurlijk!

Misschien een idee om in de openingspost een groepsportret van de Zuffen-gang op te nemen? *O*

Gaat er trouwens nog iemand :] vanaaf?
 
Mooie TRX hè? Kopen? })
's Goed. Kost 'ie? :?
})

Gaaf plaatje van die FZ. Achterbrug lijkt wel op de kop te zitten, maar het zal wel een gemodificeerde originele zijn denk ik. Afgezien van de remmen is de voorvork zelf volgens mij ook niet origineel. Enne, de voetjes hebben ook een ietwat andere positie gekregen...

Om echt hard te gaan moet je juist weer wat kuipdelen toevoegen...die je dan onderaan vervolgens weer afslijt.......
In dit geval zal de sponsor (Bakker Frames!) dat niet zo heel leuk gevonden hebben denk ik! _O-
 
Ik zal de foto's wel plaatsen, maar ik maak ze wel iets minder layout-vern**kend.. Beetje groot op deze manier :)
 
Gaan er morgen nog mensen rijden?

Ik ga morgenochtend, want ik moet om 14.00 thuis zijn voor een verjaardag.

Misschien kom ik nog mensen tegen, ik rij nog wel even langs de speelplaats aan het eind van de ochtend. Kunnen we dan eventueel wel een groepsfoto maken. *O*
Met een beetje mazzel komt de kentekennotulist ook nog wel even kijken bij de foto, kan hij de foto maken. _O- Moeten er wel motoren met een bler-pijp komen anders hoort hij ons niet. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan